"The Ultimate Trailer Collection 3" HVOR F~
Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 04-02-04 18:21

Hvor kan denne DVD købes ???

http://www.thx-trailer.com/index2.htm

Det er den der hedder "The Ultimate Trailer Collection 3"

Det er jo et must for alle der kan li film !

MVH

Morten

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-04 18:53

Morten Wulff Nielsen wrote:

> Hvor kan denne DVD købes ???
> http://www.thx-trailer.com/index2.htm
> Det er den der hedder "The Ultimate Trailer Collection 3"
> Det er jo et must for alle der kan li film !

Hvorfor? Hvad er det for nogle film, der er på den?

Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 04-02-04 21:44

"Rocco Timberlake" <min_adresse_er_hemmelig> skrev i en meddelelse

> Hvorfor? Hvad er det for nogle film, der er på den?

Det er ikke film, men alle THX, dts og Dolby Digital trailerne. Det er
simbelthen kræs for kendere !

MVH

Morten

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-04 22:13

> Det er ikke film, men alle THX, dts og Dolby Digital trailerne. Det er
> simbelthen kræs for kendere !

Det lyder ligegyldigt.

Hilsen
En kender

Fra : David Rasmussen

Dato : 04-02-04 22:21

Rocco Timberlake wrote:

> Det lyder ligegyldigt.

For hvem?

/David

Fra : Akalias

Dato : 04-02-04 22:26

> For hvem?

Øh, for Rocco Timberlake måske?

Fra : David Rasmussen

Dato : 04-02-04 22:39

Akalias wrote:

> Øh, for Rocco Timberlake måske?

Selv om det er ligegyldigt for ham, er det jo ikke sikkert at det er
ligegyldigt for alle andre. Jeg kan ikke se hvad indlægget skal til for.

/David

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 05-02-04 10:03

David Rasmussen wrote:

> Selv om det er ligegyldigt for ham, er det jo ikke sikkert at det er
> ligegyldigt for alle andre. Jeg kan ikke se hvad indlægget skal til for.

Måske fordi den kære Timberlake ikke helt forstår, hvad man skal bruge
en sådanne
DVD til. Men den er vel meget god til at se, om man har sat sit
surroundanlæg ordentligt op.

Og desuden skal man ikke sætte spørgsmålstegn ved, hvad nørder gerne vil
eje. Men jeg syntes stadigvæk ikke, at den er et must for alle der kan
lide film. For mig er THX ikke et kvalitetsstempel for mig.

Få, hvis nogen af mine yndlingsfilm har surroundlyd og ligende gejl.

--
Jeg fatter ikke dem, der brokker sig over at man
kan høre rumskibene flyve rundt ude i rummet i Star Wars.

Fra : Akalias

Dato : 05-02-04 21:07

> Selv om det er ligegyldigt for ham, er det jo ikke sikkert at det er
> ligegyldigt for alle andre. Jeg kan ikke se hvad indlægget skal til for.

Vi er enige!
Jeg prøvede bare at svare på dit spørgsmål med et glimt i øjet. Men
indrømmet, min humor er lidt mærkelig.