Lærerinde søges til hjælp
Fra : k-laerer2003@ofir.dk

Dato : 04-02-04 15:28

Hej
Hvor kan man finde en pige eller et par, der vil hjælpe en 44 mand
til rollen som en tøs, der skal oplæres, opdrages og evt. bruges ?
Du må gerne også hjælpe med tøjideer og andre ting *s*
Det må ske ude hos dig - men jeg kan evt. give en lille timeløn for
ulejligheden ellernogle flasker vin
mvh
Dessire / Aalborg

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-02-04 16:10

k-laerer2003@ofir.dk (k-laerer2003@ofir.dk) skrev :

>Hvor kan man finde en pige eller et par, der vil hjælpe en 44 mand
>til rollen som en tøs, der skal oplæres, opdrages og evt. bruges ?

dk.snak.seksualitet er ikke beregnet til kontaktannocer, brug
venligst dk.opslag.personlige til det.
--
Knud
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?