hvor taber man sig først...
Fra : Thomas

Dato : 04-02-04 12:43

Findes der nogen undersøgelser af hvilke kilo der ryger først under en kur
??

Jeg er gået fra 198,5 til 169,5 siden april, men bruger stadig samme
størrelse tøj...

Selvfølgelig kan jeg mærke at det sidder mere løst, men slet ikke så meget
at jeg har kunnet skifte størrelser.

Er det automatisk alt det der hænger ud over livremmen der ryger først,
og så kommer livet o.s.v. bagefter ??

Thomas
www.gastric-banding.dk

Fra : KatjaStrofen

Dato : 04-02-04 12:46

"Thomas" <thomas@4701.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der nogen undersøgelser af hvilke kilo der ryger først under en kur
> ??

Det ved jeg faktisk ikke, tror det er ganske individuelt

> Jeg er gået fra 198,5 til 169,5 siden april, men bruger stadig samme
> størrelse tøj...

Well når man er oppe i de størrelse.. - er valgmuligheden jo størrelse telt
eller et langt stykke ned til næste nummer:) - jeg har selv samme problem

Flot.. som det går nedaf - forresten *klapper*

> [...]
> at jeg har kunnet skifte størrelser.
>
> Er det automatisk alt det der hænger ud over livremmen der ryger

Hos mig, taber jeg mig først i ansigtet, og så halsen/Brystet.. - og jeg så
jo helst at det primært var maven og røven der forsvandt. - Måske forsvinder
det også "hurtigt" der... men opdager det bare ikke.. pga der er så meget
*GG*

> Thomas
> www.gastric-banding.dk

Katja