ddv is
Fra : Mai Espersen

Dato : 04-02-04 11:16

Hej
Har lige købt isen fra De danske vægtkonsulenter, men kan ikke se nogen
steder, hvad det svarer til i mælk etc.
Er der nogen af jer der ved det??
I øvrigt synes jeg den smager forrygende
/Mai

Fra : Mette Nylander Sørup

Dato : 04-02-04 12:05

> Har lige købt isen fra De danske vægtkonsulenter, men kan ikke se nogen
> steder, hvad det svarer til i mælk etc.
> Er der nogen af jer der ved det??
> I øvrigt synes jeg den smager forrygende

Hej Mai

Jeg kan kun give dig ret i, at isen faktisk smager ganske godt. I forhold
til afkrydsning, så vejes isen af lige som alm. mælk - den tæller som græsk
yoghurt. 1/4 mælkeration svarende til 62.5 g indeholder et kryds i fedt og 3
ekstra. Hvis du er medlem hos DDV, kan du gå ind på deres hjemmeside under
medlemside - og oprette dig som bruger. På medlemsiden findes blandt andet
et meget overskueligt skema, hvor der er redegjort for indholdet af krydser,
fedt etc. for alle DDVs produkter.
Håber det hjalp dig en smule. Ellers spørg bare igen.

Mvh.
Mette

Fra : Mai Espersen

Dato : 04-02-04 13:58

> [...]
krydser,
> fedt etc. for alle DDVs produkter.
> Håber det hjalp dig en smule. Ellers spørg bare igen.

Hej Mette
Mange tak for hjælpen
Græsk yoghurt tæller det samme som ymer, cultura m.v, ikke ?
/Mai

Fra : Mette Nylander Sørup

Dato : 04-02-04 14:22

> Græsk yoghurt tæller det samme som ymer, cultura m.v, ikke ?

Hej Mai

Jo det gør det - altså 250 g er lig en hel dagsration.

Mvh
MEtte

Fra : Mette Nylander Sørup

Dato : 04-02-04 21:41

I forhold
> [...]
græsk
> yoghurt. 1/4 mælkeration svarende til 62.5 g indeholder et kryds i fedt og

Hej Mai

Lige en lille rettelse, men det er en af de gode - 1/4 mælkeration er 125 g
is. Min konsulent (Gitte Rydal) gjorde mig opmærksom på det. Hun så nemlig
også dit spørgsmål, og kom med rettelsen til vejningen i dag.

Mvh.
Mette

Fra : Mette

Dato : 05-02-04 07:38

"Mai Espersen" <mai@maise.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> steder, hvad det svarer til i mælk etc.
> Er der nogen af jer der ved det??
> I øvrigt synes jeg den smager forrygende

Hvor køber man denne wonder-is?

Fra : Melanie

Dato : 05-02-04 07:54

"Mette" <nospam@hotmail.com> wrote in message

> "Mai Espersen" <mai@maise.dk> skrev i en meddelelse
>

> Hvor køber man denne wonder-is?

Min svigermor er også på skrump som jeg. Hun køber denne DDV is i den lille
biks tror jeg. Jeg er personligt mere til en is fra Superbrugsen, som er low
fat og hedder isis. Den smager af lidt mere og har faktisk mindre kalorier
end DDV-isen.

Mvh Melanie
---
Startede d. 5 jan 2004 på 79,5 kg
I dag 5 feb 2004 74 kg
Samlet tab 5,5 kg (har været på druk i weekenden og har taget 0,5 kg på, men
det var et godt valg for mig *SS*)

Fra : Mai Espersen

Dato : 05-02-04 11:38

"Melanie" wrote
> [...]
low
> fat og hedder isis. Den smager af lidt mere og har faktisk mindre kalorier

Jeg kender også denne is, men synes på ingen måde den er nær så god som den
fra DDV.
-men det er nok en smags sag...
/Mai

Fra : Mai Espersen

Dato : 05-02-04 11:35

"Mette" wrote
> Hvor køber man denne wonder-is?

Jeg har købt den i Superbest, der også har ddv-leverpostej. Den kender jeg
dog ikke noget til.
/Mai

Fra : Futte

Dato : 08-02-04 10:56

> [...]
> steder, hvad det svarer til i mælk etc.
> Er der nogen af jer der ved det??
> I øvrigt synes jeg den smager forrygende

Hej'sa Jeg har prøvet begge to men den der chokolade is smager af pap den
anden er rigtig god men alt for dyr som de andre af ders ting

MVH
Futte

PS. det er bare min mening

Fra : Mai Espersen

Dato : 08-02-04 22:15

"Futte" <fnugi20003(spam)@yahoo.dk> wrote in message

> [...]
> >
> Hej'sa Jeg har prøvet begge to men den der chokolade is smager af pap den
> anden er rigtig god men alt for dyr som de andre af ders ting

Hejsa
Jeg er enig i den er dyr, men jeg giver dog gerne lidt ekstra en gang
imellem når trangen til sødt er stor og man så kan få lidt guf uden at få
dårlig samvittighed. Det er også skønt ikke altid at skulle lave alt selv