287 mails overføres til mappe?
Fra : Anders Köhler

Dato : 03-02-04 19:58

Jeg har 287 mails i en mappe i Outlook som jeg gerne vil gemme i en mappe på
min harddisk, overføre dem til en Winzip-fil, herefter et flytbart medie og
til sidst over på en anden computer. Hvordan gør jeg dette, altså gemmer
mails'ne i en almindelig dokumentmappe på mit drev?

Anders K.

Fra : J.K.Arning

Dato : 03-02-04 22:05

Anders Köhler wrote:
> [...]
> flytbart medie og til sidst over på en anden computer. Hvordan gør
> jeg dette, altså gemmer mails'ne i en almindelig dokumentmappe på mit

træk og slip ..

Lav en mappe .. marker mailen i Outlook og træk
den over i mappen.

Men det er da ekstremt besværligt .. hvorfor kopierer
du ikke bare pst filen ?

Regards

Fra : Anders Köhler

Dato : 05-02-04 20:30

"J.K.Arning" <spam@_remove_arning.dk> skrev i en meddelelse

> træk og slip ..
>
> Lav en mappe .. marker mailen i Outlook og træk
> den over i mappen.

Tak, det virkede

> Men det er da ekstremt besværligt .. hvorfor kopierer
> du ikke bare pst filen ?

Jeg skal bruge filerne uden for Outlook regi

Tak