Taxi 3 - advarsel
Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 03-02-04 08:11

Jeg vil bare advare folk om Taxi 3, den er der ikke meget at komme efter
ved. Kunne rigtig godt lide Taxi 1 og var fint underholdt af Taxi 2, men
3'eren er der godt nok ikke meget godt at sige om. Den ville jeg gå uden om,
indtil man kan leje den som 5 favoritter i 5 dage for et eller andet

Mvh, Brian

Fra : Anders Houmark

Dato : 03-02-04 18:56

Brian, Rikke & Kristian wrote:
> [...]
> Taxi 2, men 3'eren er der godt nok ikke meget godt at sige om. Den
> ville jeg gå uden om, indtil man kan leje den som 5 favoritter i 5

Der kommer måske lidt små-spoilers i nedenstående......

Ja den er elendig, virkelig elendig! Hvis man skal se den skal hjernen slås
HELT fra, man skal hverken tænkte på plottet eller alle de urealistiske
ting, f.eks. hvordan bilen har plads til spoilere, slicks, gadevæk, vinger,
Formel1 motor, forhjulstræk, firehjulstræk OG larvefødder til sne under
karossen.. Samt selvfølgelig motorer til at drive det hele :)

Det eneste gode ved filmen er samspillet mellem hovedpersonen (Daniel? kan
ikke huske hans navn :) og dennes kæreste.. Og den måde historien udvikler
sig mellem dem har vi jo ligesom set i de to første film ( jeg elsker de to
første, 1'eren er bedst, 2'eren en anelse dårligere)..

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 04-02-04 10:57

"Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sig mellem dem har vi jo ligesom set i de to første film ( jeg elsker de
> første, 1'eren er bedst, 2'eren en anelse dårligere)..

ENIG