Andet multimedie
bentjuul 3670
Logo søges
Fra : morten

Dato : 02-02-04 23:19

Er faktisk i tvilv om det er den rigtig gruppe jeg skriver i, men ellers
send mig vidre. jeg søger et logo, det skal være et laksegl med et
gammeldags krøllet N i.

Håber nogen kan hjælpe

Morten

Fra : Thom/-\\s

Dato : 03-02-04 08:49

"morten" <kalkunen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er faktisk i tvilv om det er den rigtig gruppe jeg skriver i, men ellers
> send mig vidre. jeg søger et logo, det skal være et laksegl med et
> gammeldags krøllet N i.

Er det et eksisterende logo du søger, eller vil du gerne have lavet et?

--
MVH Thomas
http://www.jogt.com - live webcam

Fra : morten

Dato : 03-02-04 14:24

"Thom/-\s" <flash4it.invalid> skrev i en meddelelse
> "morten" <kalkunen@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Er det et eksisterende logo du søger, eller vil du gerne have lavet et?

> [...]

Meget gerne ha' lavet et.

Morten

Fra : Thom/-\\s

Dato : 03-02-04 17:38

> Meget gerne ha' lavet et.

Så er du i den forkerte gruppe - denne omhandler grafik og ikke
jobformidling. Prøv evt. dk.opslag.internet i stedet.

Fra : JB

Dato : 04-02-04 03:06

dårlig svar

Thom/-\s <flash4it.invalid> skrev i en
nyhedsmeddelelse:401fce69$0$27429$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

Fra : Thom/-\\s

Dato : 04-02-04 08:49

"JB" <oz7aik@mail.dkx> skrev i en meddelelse
> dårlig svar

Ok, hvad skulle jeg have skrevet i stedet for?

Fra : Kurt Lund

Dato : 04-02-04 21:33

Thom/-\s skrev:

> Ok, hvad skulle jeg have skrevet i stedet for?

dk.opslag.stillinger måske?

--
Kurt Lund
- der også filtrerer toppostere fra.

Fra : Thom/-\\s

Dato : 05-02-04 09:47

"Kurt Lund" <lund@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> dk.opslag.stillinger måske?

Jeg synes ikke at en opgave med at lave et logo kommer under betegnelsen
"stilling", men kender ikke gruppen, så det kan meget vel være, at den
passer der. Beklager hvis det er en forkert gruppe jeg har henvist til.

Fra : Jane :o)

Dato : 05-02-04 11:07

> [...]
> "stilling", men kender ikke gruppen, så det kan meget vel være, at den
> passer der. Beklager hvis det er en forkert gruppe jeg har henvist til.

Måske er BEGGE grupper passende til formålet.

Mvh Jane

www.janemark.dk