Passion of Christ (Mel Gibson)
Fra : Martin Andersen

Dato : 02-02-04 21:10

Fra : Martin Andersen

Dato : 02-02-04 21:22

"Martin Andersen" <15andersen_removethis_@telia.com> wrote in message
news:58yTb.81332$dP1.209767@newsc.telia.net...
> Hvad mener I om den her?
>
> Hit eller Skidt
>
> http://www.apple.com/trailers/newmarket/thepassionofthechrist-tlr.html
>
> eller den her?

http://www.apple.com/trailers/universal/dawnofthedead/dawn_apple_large2.html

Den her ser til gengæld god ud:

http://www.apple.com/trailers/wb/taking_lives/

Gode skuespillere, Kiefer Sutherland, Angelina Jolie, Ethan Hawke, Tcheky
Karyo og Oliver Martinez

Fra : sniper_Nolight

Dato : 02-02-04 21:36

> Hvad mener I om den her?
>
> Hit eller Skidt
>
> http://www.apple.com/trailers/newmarket/thepassionofthechrist-tlr.html
ud fra traileren - skidt, men jeg håber da det bedste... umiddelbart der
den ikke særligt interessant ud.

> eller den her?

http://www.apple.com/trailers/universal/dawnofthedead/dawn_apple_large2.html

da jeg hørte om et remake af den største horrorfilm ever tænkte jeg åh nej -
ikke osse den !
Jeg elsker den gamle, det er en af den slags film jeg har haft i hovedet
siden min barndom hvor den gav mig et traume
Men efter at jeg så traileren første gang, må jeg indrømme den virkelig har
atmosfære, jeg håber filmen holder - ikke nødvendigvis som remake, men bare
en zombiefilm for sig - jeg håber der kommer godt med splat som i den gamle
og at den ikke bliver for "pæn" - men som sagt, traileren ser ret god ud.
En bedre version kan det nu næppe blive... men jeg giver den bestemt en
sjarngse.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Brian Nielsen

Dato : 02-02-04 22:13

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote in message

> ud fra traileren - skidt, men jeg håber da det bedste... umiddelbart der
> den ikke særligt interessant ud.

Jeg synes til gengæld det ser godt ud. Og skal man dømme ud fra traileren,
ser det ud til at man er kommet til fornuft
og valgt at tekste dialogen. Det var vist ikke oprindeligt meningen.

/Brian

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 04-02-04 01:24

"Martin Andersen" <15andersen_removethis_@telia.com> skrev i en meddelelse
> Hvad mener I om den her?
> Hit eller Skidt
> http://www.apple.com/trailers/newmarket/thepassionofthechrist-tlr.html

Kunne rent faktisk godt finde på at gå ind og se den, selv om jeg selv er
noget nær anti-religiøs omkring ham Ieshua Aramæeren. Jeg kan rigtigt godt
lide stilen, kan rigtigt godt lide at de tilsyneladende vil vise den
brutalitet der knytter sig til denne her stadigt fortælleværdige
røverhistorie, og elsker rent faktisk at den er indspillet på aramæisk og
latin (aldrig har latin lydt så fedt)!
Et lille men: Hvorfor i hede hule skal alle rollerne absolut spilles af
hvide??? Jeg mener, jeg så ikke en eneste semmit i rollebesætningen
(medmindre det er mig der ikke kan se forskel når det kommer til stykket).
Allerede dér ryger en del af illusionen...

Fra : David Rasmussen

Dato : 04-02-04 09:45

C. H. Engelbrecht wrote:
> "Martin Andersen" <15andersen_removethis_@telia.com> skrev i en meddelelse

Det er svært at vurdere på traileren, men det ville ikke undre mig hvis
det var et mesterværk.

> [...]
> brutalitet der knytter sig til denne her stadigt fortælleværdige
> røverhistorie, og elsker rent faktisk at den er indspillet på aramæisk og

Yep, det er fedt.

> [...]
> (medmindre det er mig der ikke kan se forskel når det kommer til stykket).
> Allerede dér ryger en del af illusionen...

Det kan du have ret i. Omvendt så har der i de sidste mange hundrede år
været en "tradition" med at se Jesus i en lokal variant rundt omkring.
Jesus i sydamerika ser sjovt nok helt anderledes ud end Jesus i Afrika
eller Jesus i Danmark. Jeg kan leve med det hvis filmen ellers er god.

/David

Fra : vadmand

Dato : 04-02-04 12:12

"C. H. Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk> skrev i en meddelelse
> "Martin Andersen" Hvorfor i hede hule skal alle rollerne absolut spilles
af
> hvide??? Jeg mener, jeg så ikke en eneste semmit i rollebesætningen

Jeg er sikker på, at Jesus har lignet Dustin Hofman.

Per V.

Fra : David Rasmussen

Dato : 04-02-04 22:01

vadmand wrote:

> Jeg er sikker på, at Jesus har lignet Dustin Hofman.

James Caviezel ligner da ikke Dustin Hoffman?

Jeg ved ikke hvordan Jesus så ud, men James Caviezel er da et lige så
godt bud som ethvert andet. Eller?

Jeg glæder mig i hvert fald til filmen.

/David