Scroll i Grid
Fra : Ukendt

Dato : 02-02-04 13:07

Hej,

Jeg kan ikke finde ud af, hvordan jeg får et msflexgrid til automatisk
at "scrolle" ned til bunden, når jeg tilføjer linier...

Nogen der kan hjælpe......jeg uddyber gerne, hvis det skulle blive
nødvendigt!

Mvh.

Søren Melgaard

Fra : Jes Wagner

Dato : 02-02-04 19:17

Melgaard Mogensen <> skrev i news:87fs10dt14p99hmv44tg27426rogvo272d@
4ax.com:

> Jeg kan ikke finde ud af, hvordan jeg får et msflexgrid til automatisk
> at "scrolle" ned til bunden, når jeg tilføjer linier...

Jeg ved ikke med msflexgrid, men i MSHFlexGrid er
MSHFlexGrid.TopRow = MSHFlexGrid.Row -1

en mulighed.

Mvh Jes

Fra : Jes Wagner

Dato : 02-02-04 19:50

> [...]

> at "scrolle" ned til bunden, når jeg tilføjer linier...

Jeg ved ikke med msflexgrid, men i MSHFlexGrid er

MSHFlexGrid.TopRow = MSHFlexGrid.Rows -1

en mulighed.

Mvh Jes

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-04 13:11

Ja, nogen gange er svaret llige for næsen af en...

Tak for hjælpen!