Preview og Acrobat Reader vil ikke starte.
Fra : Tommy Bernholm

Dato : 02-02-04 14:32

Hej

Jeg har et underligt problem som jeg ikke lige kan greje, så mon der er
nogen her der har en god ide ?

Jeg kan ikke starte Preview (billedfremviseren) eller Acrobat Reader. De
kommer frem i docken med forsvinder. Jeg har prøvet at boote fra OS 10.2
installations CD´en og køre disk utiities (persmission etc), men uden held.
Hvis jeg logger på som en anden bruger er der ingen problemer med at starte
ovennævnte applikationer.

Hvor er den gal ?

På forhånd tak for alle input.

MVH

Tommy

Fra : Morten

Dato : 03-02-04 00:17

Tommy Bernholm <bernholmnospam@nospamadslhome.dk> wrote:

> Hvor er den gal ?

Programmernes indstillinger eller permissions (læse rettigheder) på
dine apps, der udelukke den bruger der ikke kan starte programmerne,
fra enten at læse eller eksekverer. Hvad har du pillet ved?

--
Morten

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, Combo-drev, Bluetooth mus
+ tastatur, FX5200 Ultra & Lacie Photon18Vision (TFT).

Fra : Tommy Bernholm

Dato : 03-02-04 11:45

On 03/02/04 0:17, in article ic23f1-93c.ln1@reippuert.dk, "Morten"
<spam@reippuert.dk> wrote:

> Programmernes indstillinger eller permissions (læse rettigheder) på
> dine apps, der udelukke den bruger der ikke kan starte programmerne,
> fra enten at læse eller eksekverer. Hvad har du pillet ved?

Hej Morten

Intet, såvidt jeg ved. Har dog opdateret med sidste nye sikkerhedsopdatering
via software update (kører 10.2.8).

MVH

tommy