dk.kultur.film prisen
Fra : Martin Helbo

Dato : 02-02-04 11:58

Hvornår skal vi vælge de nominerede til vores lille awardshow?

Er Jakob Madsen klar på at lave afstemningsside igen?

--
Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Jakob Madsen

Dato : 02-02-04 15:08

> Hvornår skal vi vælge de nominerede til vores lille awardshow?
>
> Er Jakob Madsen klar på at lave afstemningsside igen?

Det havde jeg helt glemt, men hvis i andre er friske, så er jeg også ;)

/Jakob

Fra : Sparre

Dato : 02-02-04 15:08

> Det havde jeg helt glemt, men hvis i andre er friske, så er jeg også ;)

Klart, den skal vi da ha...

Inden oscar uddelingen :)

--
Sparre

Fra : Martin Helbo

Dato : 02-02-04 15:27

"Jakob Madsen" <jakob@NOSPAMzoidberg.dk> skrev i en meddelelse

> Det havde jeg helt glemt, men hvis i andre er friske, så er jeg også ;)

Er der nogen der har en liste over de film der er udkommet sidste år, det er
jo lidt svært at huske dem alle sammen.

--
Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Rasmus Wulff Jensen

Dato : 02-02-04 20:27

http://brandtnielsen.adr.dk/film2003.html

Fra : Koeffe

Dato : 10-02-04 20:54

"Rasmus Wulff Jensen" <mail@REMOVETHIS.rwj.dk> skrev i en meddelelse

> http://brandtnielsen.adr.dk/film2003.html

....og hvordan kommer vi så videre nu?

Hvor er alle dem der plejer at stå for det?

--
Koeffe