Php hoteller?
Fra : Tom

Dato : 01-02-04 23:46

Nogle her der har erfaringer med "fordelingen" mellem .asp og php hoteller..
Sidder lidt og roder med noget CMS og tænkte, når det virker her ( OSX), er
det jo slet ikke nogen dårlig ide, at prioritere et PHP/apache hotel !
Erfaringer....

Fra : Jonas Voss

Dato : 02-02-04 00:22

In dk.edb.mac, nospam@fakemail.dk wrote:

> [...]
> det jo slet ikke nogen dårlig ide, at prioritere et PHP/apache hotel !

Jeg forstår ikke helt hvad du mener med "fordelingen mellem .asp og php
hoteller", men som tommelfingerregel er det aldrig en dårlig idé at
prioritere et PHP/Apache-hotel.

Og da slet ikke når CMS'et du roder med er skrevet i PHP.

BOFH-excuse: I'm not sure. Try calling the Internet's
head office -- it's in the book.