Kill Bill Vol II - trailer
Fra : Morten Bowman

Dato : 01-02-04 19:14

Hejsa
Så er næste trailer klar:
http://www.apple.com/trailers/miramax/kill_bill/volume_II/
well mere en teaser imo.

Morten Bowman
mortensnabelabowmanpunktumdk

Fra : Martin Andersen

Dato : 02-02-04 18:53

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> wrote in message
news:2bgq10dutfv70fj04i68gjk54p866okfqt@4ax.com...
> Hejsa
> Så er næste trailer klar:
> http://www.apple.com/trailers/miramax/kill_bill/volume_II/
> well mere en teaser imo.

Uma Thurman er lækker

Fra : Douglas

Dato : 02-02-04 19:43

"Martin Andersen" <15andersen_removethis_@telia.com> wrote in message
news:E7wTb.81319$dP1.209664@newsc.telia.net...

> Uma Thurman er lækker

Så er der vist ikke mere at sige til DET

Fra : David Rasmussen

Dato : 02-02-04 19:54

Douglas wrote:

> Så er der vist ikke mere at sige til DET

Jeg synes at hun ligner en junkie :)
Lucy Liu, derimod... Men vi kan jo ikke alle have samme smag.

/David

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 02-02-04 20:58

David Rasmussen skrev:

> Jeg synes at hun ligner en junkie :)
> Lucy Liu, derimod...

Det er så sandt, som det i al sin enkelthed er nedgriflet!

> Men vi kan jo ikke alle have samme smag.

Nej, forhåbentlig er der flere, der tænker modsat os.

--
Mvh. Peter | http://filmsvar.dk | http://filmnet.dk |
"When the fire starts to burn - there's a lesson you must learn.

Fra : Ukendt

Dato : 02-02-04 21:11

"Peter Bjerre Rosa" <usenet@filmsvar.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> "When the fire starts to burn - there's a lesson you must learn.
> Something, something, then you see - you'll avoid catastrophe! D'oh!"

Sarah Young er lækker......

Fra : David Rasmussen

Dato : 02-02-04 21:25

Rune Vestergaard wrote:

> Sarah Young er lækker......

Æh.. Aj..

/David

Fra : Per

Dato : 03-02-04 11:03

> Uma Thurman er lækker

Hun kan da være OK pæn, men ja hun ligner i Kill Bill en hardcore junkie. Og
traileren ser godt nok dårlig ud :(

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 03-02-04 14:33

Per wrote:

> Hun kan da være OK pæn, men ja hun ligner i Kill Bill en hardcore junkie. Og
> traileren ser godt nok dårlig ud :(

Det er nu meget rart med en trailer, der ikke bare viser alle
nøglescenerne i filmen.

--
Jeg fatter ikke dem, der brokker sig over at man
kan høre rumskibene flyve rundt ude i rummet i Star Wars.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 03-02-04 14:40

"Magnus Dreyer" <dinsdale@diku.dk> escribió

> Det er nu meget rart med en trailer, der ikke bare viser alle
> nøglescenerne i filmen.

Var der nogen der sagde Bruce Almighty? Der var éen eneste morsom scene i
den film, man ikke havde set 40 gange i trailers.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : sniper_Nolight

Dato : 05-02-04 19:37

> Var der nogen der sagde Bruce Almighty? Der var éen eneste morsom scene i
> den film, man ikke havde set 40 gange i trailers.

nu vi taler trailers og om at se alt det gode - har i lagt mærke til at hver
gang de på TV3 eller 3+ viser en teaser/trailer til en film der kommer på
kanalen, så indeholder traileren altid lige en scene fra aller aller sidst i
filmen... altså de viser nogle klip og når de når til at fortælle hvilken
dag og tidspunkt filmen kommer afsluttes teaseren og man ser en scene fra
filmens klimaks - hvergang - og det fortæller altså virkeligt meget om
filmen.

Til gengæld er traileren til Pirates of the Caribbean lige et modsat
eksempel - traileren var simpelthen så dårlig, men filmen var et hit.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Morten Bowman

Dato : 05-02-04 22:56

On Thu, 5 Feb 2004 19:36:42 +0100, "sniper_Nolight"
<sniper_nolight@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Til gengæld er traileren til Pirates of the Caribbean lige et modsat
>eksempel - traileren var simpelthen så dårlig, men filmen var et hit.

Øøhh nå
Jeg synes Depp var et hit (som sædavanligt) men filmen var et 'Nå?'

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 06-02-04 10:51

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> escribió

> Øøhh nå
> Jeg synes Depp var et hit (som sædavanligt) men filmen var et 'Nå?'

Pirates of The carribean er da et hit. Musik, historie, skuespil og
kameraarbejde går op i en højere enhed. Depp er rødglødende som pirat og
Geoffrey Rush er som støbt til rollen som Barbosa. Musikken er herlig (jeg
kan stadig nynne med på den melodi der spilles hen over rulle teksterne).
Dialogen er godt skruet sammen, den er vittig og med den rette portion
pirat-jargon. Pirates of the carribean var for mit vedkomne sidste års store
positive overraskelse (Det gør da heller ikke noget at det er en smækker DVD
med DTS og hele pisset.)
Mvh
Lars Hoffmann