Alien Quadrilogy REG 1
Fra : Yildizhan

Dato : 01-02-04 00:54

Ville bare sige at jeg har fået boxen i dag fra UK.
Boxen er alt for sej i reg1 udgaven.
Teksten er påtrykt som et hologram.
REG2 udgaven er alt for tynd...ligner slet ikke en box. Så alle jer Alien
fans....KØB REG1 UDGAVEN....alle pengene værd.

Fra : Lars Møller

Dato : 01-02-04 11:09

Yildizhan wrote:
> [...]
> REG2 udgaven er alt for tynd...ligner slet ikke en box. Så alle jer Alien
> fans....KØB REG1 UDGAVEN....alle pengene værd.

Lækker indpakning er fint, men det vigtigste er hvad der ligger på
skiverne. Hvad er forskellen på reg1 og 2 når det kommer til materialet?

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 01-02-04 11:22

[snip]

http://www.dvddebate.com/article.php?sid=3736&mode=thread&order=0