Musik???
Fra : Kennie Bülow Johanse~

Dato : 22-04-01 00:53

Er vi de eneste der synes der er ikke skal være musik i pornofilm ? Min kone
tænder helt af, når selve sexakten går i gang og der starter en dårlig
poprytme. Jeg må indrømme jeg også hellere vil have den "ægte stønnen" end
en død syg melodi. Hvordan har i piger det med det ? Eller hvordan har i det
med ponofilm i det hele taget ? Er det noget i ser, eller er det noget i
ville medvirke i fordi i kunne lide eller ville det kun være arbejde for
pengenes skyld ? Vi har optaget et pa stykker til PRIVAT brug, er det noget
der tænder andre piger at se sig selv have sex ?
Os

Fra : Hanne L

Dato : 22-04-01 02:45

Kennie Bülow Johansen skrev i en meddelelse news:9bt6lc$9ii$1@news.inet.tele.dk...

Hej Kennie og kone

> [...]
> poprytme. Jeg må indrømme jeg også hellere vil have den "ægte stønnen" end
> en død syg melodi. Hvordan har i piger det med det ?

Der er i hvert fald to ting, der tænder mig helt af i pornofilm.
Dødsyg musik samt, når de snakker tysk *GGG*. Jeg ved ikke,
hvorfor man/de, hvis der absolut skal musik på, ikke bruger stille,
romantiske melodier i stede for.

> Eller hvordan har i det med ponofilm i det hele taget ?

Meget forskelligt. Jeg kan godt lide at se pornofilm, men det
meste er noget argt lort, hvor det er mere end tydeligt, at de
involverede er på "arbejde" og bare skal have det overstået.
Og så indimellem kommer en lille perle, hvor man kan se, de har
det godt sammen og nyder det. Men der er desværre langt
imellem.

Og så savner jeg i den grad, at der gøres mere ved at varme
kvinden op i disse film. I virkeligheden starter man jo ikke med
at pille tøjet lynhurtigt af hende, få hende til at slikke sig for så
at stikke den ind. Og det er prototypen, hvorfor det hurtigt
bliver kedeligt at se på.

Næh, jeg vil se dem kæle og kysse rigtigt. Se manden lege længe
med kvindens bryster. Hvis der er så mange mænd, som elsker
bryster, forstår jeg ikke, det ikke fremgår af disse film.

> Er det noget i ser, eller er det noget i ville medvirke i fordi i kunne
> lide eller ville det kun være arbejde for
> pengenes skyld ?

Jeg ser dem i perioder.
At medvirke i en pornofilm ville for mig højst kunne blive en fantasi,
som mere går på at blive taget af flere på een gang. I virkeligheden
tror jeg, man bliver følelsesmæssigt ødelagt. Det har jeg set flere
kvinder fortælle om på TV, efter de har stoppet deres "karriere" på
lagnerne. Det er ikke penge værd.

> Vi har optaget et pa stykker til PRIVAT brug, er det noget
> der tænder andre piger at se sig selv have sex ?

Absolut! Vi har lavet flere optagelser på webcam, og det er frækt
at se på bagefter.

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : René Hjorth

Dato : 22-04-01 12:24

Sun, 22 Apr 2001 01:53:02 +0200 skrev "Kennie Bülow Johansen"
<kennie@pc.dk>

Hej Kennie Bülow Johansen,

>Er vi de eneste der synes der er ikke skal være musik i pornofilm ?

Næh, jeg tror at de fleste har det på samme måde, men musik er jo ofte
fordi pornofilm ofte mens instruktøren verbalt fortæller hvad der skal
ske og hvorfor.

Så det er simpelthen nemmest at gøre det på den måde, og bagefter
indsætte musik og nogle støn, samt lidt dialog, enten ægte fra
optagelserne, eller falske, lagt på bagefter.

Mvh,
René
www.rene.hjorth.com

Fra : Mirian

Dato : 23-04-01 16:58

"Kennie Bülow Johansen" <kennie@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Er vi de eneste der synes der er ikke skal være musik i pornofilm ?

nej absolut ikke, jeg hader den dårlige kattejammer af musik som er i
pornofilm, synes hellere der skulle være lidt mere tale og romantisk musik,
gerne noget af det man kender fra radioen evt.

> Min kone
> tænder helt af, når selve sexakten går i gang og der starter en dårlig
> poprytme. Jeg må indrømme jeg også hellere vil have den "ægte stønnen" end
> en død syg melodi.

Hørt hørt!

> [...]
> med ponofilm i det hele taget ? Er det noget i ser, eller er det noget i
> ville medvirke i fordi i kunne lide eller ville det kun være arbejde for

Jeg kan godt lide at se pornofilm, både selv og med min kæreste, da det
især, synes jeg, giver inspiration og fornyelse.
Jeg ville nok ikke medvirke i en, pga. at jeg vil have nydelse, ikke et
eller andet arbejdspres. Jeg har set en udsendelse engang om hvordan en
pornofilm blev til, og det så altså ikke ud til at der var meget nydelse i
det.

>Vi har optaget et pa stykker til PRIVAT brug, er det noget
> der tænder andre piger at se sig selv have sex ?
> Os

Det tænder mig mere at få lov til at se min kæreste i andre vinkler end jeg
er vant til, end at se mig selv!

MVH Mirian