Ejer af Halcyon 10w HID lygte søges
Fra : Ukendt

Dato : 31-01-04 23:31

Hej Alle,

hvis der skulle vare en af jer der ude der er Ejer af en Halcyon 10W HID
lygte, vil jeg meget gerne høre fra jer, jeg har nemlig lige nogle tekniske
ting jeg godt kunne tænke mig at spøre jer om,
og så kunne jeg også godt tænke mig at høre om erfaringer med denne lygte

jeg er meget interaseret i at høre fra ejere af både den gamle type, test
tube modeller, og den nye med den lille "tøre" reflector

--
for at svare direkte send til md(snabel-A)dmclub.dk
erstat "(snabel-A)" med "@"

Med Venlig Hilsen
Morten Dall Darmer

Fra : Henrik

Dato : 03-02-04 21:39

Hvorfor må vi andre ikke høre om erfaringerne ???????????

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-04 14:37

"Henrik" <palshoej@nyka.dk> skrev i en meddelelse
> Hvorfor må vi andre ikke høre om erfaringerne ???????????

det må i da også godt, nogle men da jeg primar er interaseret i at høre lidt
tekninske datalja, så var det måske lettere på mail eller telefon, så det
jeg søgte var kontakt til nogle ejere af lygterne.

Med Venlig Hilsen
Morten Dall Darmer

Fra : Henrik

Dato : 04-02-04 15:32

Hvis du har modtaget noget pr. mail, selv om det er teknisk mombo Jumbo så
send det videre til mig, jeg går nemlig selv og overvejer sådan en sag.

Med venlig hilsen
Henrik Palshøj

Fra : KC

Dato : 04-02-04 17:30

Hej Leth og co.

Jeg fortæller gerne om min oplevelser med min Helios.

Original lygte kan jeg også levere, så kan I selv obducere den

KC

Klaus Christensen
Se mine synspunkter om dykning på www.kcdk.com
CMAS *** - Padi Divemaster - Basic nitrox CMAS og PADI

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 14-02-04 17:47

Henrik wrote:
> Hvis du har modtaget noget pr. mail, selv om det er teknisk mombo
> Jumbo så send det videre til mig, jeg går nemlig selv og overvejer
> sådan en sag.

Prøv at få den med de nye 10W HID pærer som skulle være en del mere
hårdfører end de gamle.