det kalder jeg viljestyrke
Fra : Dan

Dato : 31-01-04 18:10

Jeg fik fortalt en historie af en god ven og den er altså god nok - jeg har
kendt ham i 20 år og han tager ikke gas på mig.

En af hans venner havde tabt sig så voldsomt, at de troede han var syg eller
noget - mindst 20-25 kg. Adspurgt svarede han, at han havde ladet være med
at spise hver dag efter 12 og var startet på at løbe. Det skal dertil siges,
at han arbejdede i en pizzeria så det kalder jeg viljestyrke, værd at tage
hatten af for!

I har nu fået den her kur serveret. Spar mig for de gode velmenende råd om
at det er skide usundt, kulhydratniveauet falder osv. osv. Jeg har fortalt
hvad jeg har hørt og pointen med det er, at nogen måske skulle overveje at
gå back to basics - bare spise mindre og tidligere. Personlig vil jeg tage
det til efterrretning og huske at drikke min vand.

Hilsen

dAn

Fra : JBH

Dato : 31-01-04 18:20

"Dan" <langenaese@R E M O V E T H I S yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> gå back to basics - bare spise mindre og tidligere. Personlig vil jeg tage
> det til efterrretning og huske at drikke min vand.

Jeg skal nok spare dig for velmenende råd mht sundheden i det projekt for
det siger jo sig selv. Selv om det jo er et frit land og man må jo
kommentere dit skrevne, hvis man har lyst. Så må du jo bare springe det over
du ikke vil læse.

Men det må da være lidt trist at forsage mad i alle de timer - når det ikke
er nødvendigt.

Hvordan går det med din ven nu? Er han færdig med at tabe sig? Hvordan lever
han når han har tabt sig? Hvor længe har han holdt vægten?

Der er mange måder at tabe sig på. Både sunde og usunde! Man må jo selv
vurdere, hvad man synes passer til en selv og hvad man vil byde sin krop. Og
vi har alle vore mening og må gerne udtale os om den.

Synes nu man kan se forskel på hvorledes folk taber sig. Sund mad ses bl. a.
på hud, hår.

Laila