Det var kattens
Fra : Jørgen Hess

Dato : 31-01-04 17:40

Min søster har lige fortalt mig at hendes kat elsker duften af en
frisklavet kop kaffe, og at den gerne lapper et par teskefulde kaffe i
sig. Men kun kaffe lavet på en stempelkande!!! og nescaffé tiltrækker
overhovedet ikke katten.
mvh
Jørgen

Fra : Jan Lysholt

Dato : 01-02-04 19:43

Var der fløde i kaffen?
mvh Jan

Fra : Jørgen Hess

Dato : 01-02-04 22:32

"Jan Lysholt" <janlyst@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Var der fløde i kaffen?
> mvh Jan
> "Jørgen Hess" <joergen.h@ahvapost.dk> skrev i en meddelelse

Det blev ikke oplyst, men jeg tror det ikke.
mvh
Jørgen

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 02-02-04 12:33

> [...]
> frisklavet kop kaffe, og at den gerne lapper et par teskefulde kaffe i
> sig. Men kun kaffe lavet på en stempelkande!!! og nescaffé tiltrækker

Hvis jeg har spildt kaffe på bordet og ikke har fået det tørret op med det
samme, slikker min kat ALTID på de tørre klatter. Måske det er hans kop
kaffe