Svinekam
Fra : J.A.

Dato : 31-01-04 10:29

Hjæææælp

Min kone har fundet en svinekam i fryseren, som hun vil lave til aften.
Normalt meget lækkert, men da jeg kiggede på den, blev jeg lidt urolig .

Svinekam m/spæk med ben.
Pakkedato : 07/02/2003
Sidste anvendelsesdato : 10/02/2003

Er der nogen, som kan fortælle mig om en svinekam, virkeligt kan holde sig
12 mdr. i fryseren ?

Konen er overbevist om at den kan, men det er jeg absolut ikke ! Så vi har
lige væddet om det.

Håber at nogen kan hjælpe, da der jo ikke er længe til den skal i ovnen,
eller vi evt. skal finde noget andet at spise !!!

På forhånd tak

Jim

Fra : Hauge

Dato : 31-01-04 11:23

Hejsa

J.A. wrote:
> Er der nogen, som kan fortælle mig om en svinekam, virkeligt kan
> holde sig 12 mdr. i fryseren ?

Det kan den sagtens, har prøvet flere gange, uden at den smager underligt.

> Konen er overbevist om at den kan, men det er jeg absolut ikke ! Så
> vi har lige væddet om det.

Jeg er ret overbevist om at du taber :(

> Håber at nogen kan hjælpe, da der jo ikke er længe til den skal i
> ovnen, eller vi evt. skal finde noget andet at spise !!!

Bare smid den i ovnen, i skal nok få en gang god mam

Mvh Hauge

Fra : Inger Pedersen

Dato : 31-01-04 11:44

"J.A." <ahle@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen, som kan fortælle mig om en svinekam, virkeligt kan holde sig
> 12 mdr. i fryseren ?

Hvis den har været ordentligt indpakket og har været frosset stabilt, tager
I i hvert fald ikke skade af den.
Hvis den ikke lugter gammelt eller harsk, når den er bliver varm, er den
helt ok.

Hvis du ikke tør stole på din kone og din egen smags- og lugtesans, må du jo
nøjes med kartofler og rødkål

Hilsen Inger