lidt hjælp med lidt "dimser" mod honorerin~
Fra : Peter Andersen

Dato : 30-01-04 21:45

Hej...

Med risiko for at blive revset, vi´l jeg nu aligevel høre, om der
er en flash-hej der vil hjælpe mig lidt med at lave et par
"dimser" til en hjemmeside for en "action" virksomhed...

jeg kan absolut intet flash selv, så jeg er loost uden hjælp...!

jeg håber vi kan kikke på noget i løbet af denne weekend - og så
få det færdigt i løbet af en uge eller to...

honorering kan være i form af tur med f.eks gokarts, 4 hjulede
motorcykler, zorg, eller andet spændende...

MVH

Peter

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Brie

Dato : 31-01-04 00:58

Hej Peter!

Jeg kan sikkert godt hjælpe dig.

Send mig en e-mail via min hjemmeside www.grafiskdesigner.dk
og skriv lidt om hvad du skal have lavet.

Så vil jeg vende tilbage til dig!

Venlig hilsen

Brian Johansen