kan en 733 G4 trække OS 10 ??
Fra : Jakob

Dato : 30-01-04 20:40

Jeg vil bare høre om den nyeste version af os 10 hvad den så end hedder,
kan køre godt (ikke bare tilfredsstillende) på en 733 G4 ??

Hygge

Jakob

Fra : Tommy Bernholm

Dato : 30-01-04 20:47

On 30/01/04 20:40, in article MPG.1a84d194cfe667319897ca@sunsite.auc.dk,
"Jakob" <ingen@mail.dk> wrote:

> Jeg vil bare høre om den nyeste version af os 10 hvad den så end hedder,
> kan køre godt (ikke bare tilfredsstillende) på en 733 G4 ??
>
> Hygge
>

> Jakob

hej Jakob

Jo, den kan den, men kom så meget ram i som muligt. Ram betyder rigtig
rigtig meget for hastigheden i OS X.

MVH

Tommy

Fra : Jakob

Dato : 30-01-04 20:57

> Jo, den kan den, men kom så meget ram i som muligt. Ram betyder rigtig
> rigtig meget for hastigheden i OS X.

Tak for de hurtige svar til alle der er 512 mb ram i den så det må vel
være nok

Hygge

Jakob

Fra : Morten

Dato : 31-01-04 00:04

Jakob <ingen@mail.dk> wrote:

> Tak for de hurtige svar til alle der er 512 mb ram i den s? det m? vel
> v?re nok

Det kommer helt an på hvad du skal lave. OSX elsker som sagt ram - the
more the marrier. Jeg ville stoppe en ekstra 512'er i den osse

--
Morten

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, Combo-drev, Bluetooth mus
+ tastatur, FX5200 Ultra & Lacie Photon18Vision (TFT).

Fra : Villy Erichsen

Dato : 31-01-04 08:17

In article <4f4re1-bt6.ln1@reippuert.dk>, Morten <spam@reippuert.dk>
wrote:

> Det kommer helt an på hvad du skal lave. OSX elsker som sagt ram - the
> more the marrier. Jeg ville stoppe en ekstra 512'er i den osse

Jeg kører G4 466 OS 10.3.2 - 512 ram uden problemer. Bruges mest til
grafisk arbejde med Adobes Creative Suite pakke.

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : Nis sarup

Dato : 30-01-04 20:48

On 2004-01-30 20:40:24 +0100, Jakob <ingen@mail.dk> said:

> Jeg vil bare høre om den nyeste version af os 10 hvad den så end hedder,
> kan køre godt (ikke bare tilfredsstillende) på en 733 G4 ??
>
> Hygge
>

> Jakob

Ja.
Jeg har arbejdet på en 600mhz G3 iBook med Panther. Så jeg ville ikke have
nogen problemer med 733mhz G4.

Nis Sarup

--
"Time is fun when you're having flies" -- Kermit the Frog

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 30-01-04 20:50

Jakob <ingen@mail.dk> wrote:

> Jeg vil bare høre om den nyeste version af os 10 hvad den så end hedder,
> kan køre godt (ikke bare tilfredsstillende) på en 733 G4 ??

Den næstnyeste version 10.2 (Jaguar) kører fint her på både en G4 iMac
(800 MHz) og fuldt ud tilfredsstillende på en G3 iMac (400 mHz). Det
siges at nyeste 10.3 (Panther); kører endnu bedre.

mvh.
Kaj.

--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Morten Lind

Dato : 30-01-04 21:59

Jakob <ingen@mail.dk> wrote:

> Jeg vil bare høre om den nyeste version af os 10 hvad den så end hedder,
> kan køre godt (ikke bare tilfredsstillende) på en 733 G4 ??
>
> Hygge
>

> Jakob

Hej Jakob.....

Mac OS X, 10.3.2 kører suverænt på min G4/DA - 733Mhz - 1.25GB RAM - Ati
Radeon 9000PRO/64MB DDR-RAM - Level2cache: 256 k - Level3cache: 1 MB -
60GB+80GB HD -

Så den installerer du bare......
M.