eMac og larm
Fra : Franz Berliner

Dato : 30-01-04 16:42

Har lige købt en eMac, som jeg synes larmer utroligt meget. Hvordan
holder i andre eMac ejere larmen ud?Er der nogle tricks til at minimere den?

--
Mvh. Franz - http://www.berliner.dk

Fra : Christian Bech

Dato : 06-02-04 22:59

Franz Berliner <stuff@kampp.dk> wrote:

> Har lige købt en eMac, som jeg synes larmer utroligt meget. Hvordan
> holder i andre eMac ejere larmen ud?Er der nogle tricks til at minimere den?

Man gør ligesom med den første iMac. Slukker den og ser fjernsyn i
stedet. Eller tænder støvsugeren for at sløre larmen fra maskinen.

Netop derfor vil jeg ikke have en eMac. I stedet har jeg prakket min far
en på.

--
Christian

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 06-02-04 23:26

Christian Bech <nospam@ebbesen.mail.dk> wrote:

> Man gør ligesom med den første iMac. Slukker den og ser fjernsyn i
> stedet. Eller tænder støvsugeren for at sløre larmen fra maskinen.
Sjældent, at der er noget godt i tv, og høj musik er altid at foretrække
frem for en tændt støvsuger (som jo li'som antyder noget med rengøring),
men ellers helt korrekt.

> Netop derfor vil jeg ikke have en eMac. I stedet har jeg prakket min far
> en på.
Flink søn, hva' *G*

Ret OK maskine ellers, men larmen er faktisk ikke til at leve med - kun
vågeblus hjælper...
= det kan Apple sq ikke rigtig være bekendt