Sexlegetøj til mænd
Fra : Ole Olsen

Dato : 30-01-04 14:31

Hej

Er der nogle af gruppens skribenter, der vil dele ud af deres erfaringer
med sexlegetøj for mænd? Evt. også om spændende onani-fif, der kan bruges
til at krydre denne aktivitet med.

Mvh.
O.O.

Fra : Steen Madsen

Dato : 31-01-04 00:23

Prøv med en Q-- kan kun anbefale det

Fra : Simon Nielsen

Dato : 31-01-04 02:14

"Steen Madsen" <mail@privat.dk> wrote in message
> Prøv med en Q-- kan kun anbefale det

Hvis man nu ikke har en kvinde. Prøv at finde ud af hvad du tænder på så kan
det være at der kan komme mere specifikke hjælpe"linjer"

Mvh
Simon

Fra : Ole Olsen

Dato : 31-01-04 08:45

"Simon Nielsen" <news@REMOVETHISsiho.dk> wrote in
Simon Nielsen wrote:

> [...]
>
> Hvis man nu ikke har en kvinde. Prøv at finde ud af hvad du tænder på
> så kan det være at der kan komme mere specifikke hjælpe"linjer"

Simon, tak for svaret. Jeg var nu næsten klar over, at der ville komme en
kvik bemærkning som Stens ovenfor; fint nok, men ikke videre hjælpsomt.

Nu var mit indlæg ikke tænkt så vældigt specifikt igen. Jeg synes, man ofte
ser eller læser om kvinder, der fx diskuterer fordele og ulemper ved
diverse dildoer. Derfor håbede jeg, at det i et forum som dette ikke var så
tabu for mænd at dele erfaringer om et lignende emne. Jeg mener, selv i
kuponnyhederne kan man købe kunstige vaginaer, så der må være et marked for
varerne og derfor også være personer, der sidder inde med erfaringer, som
kan spare andre for fejlkøb af produkter. Som du selv er inde på, har vi
ikke alle altid en kvinde lige ved hånden, og hvad er der så galt i at søge
fornøjelser på anden vis end det traditionelle håndarbejde?

Personligt har jeg kun haft den tvivlsomme fornøjelse at teste en type
kunstig vagina, der bestemt ikke havde meget til fælles med den ægte vare.
Det var af en temmelig hård og umedgørlig type gummi (eller noget i den
retning). Derfor kunne det være rart at høre andres (forhåbentligt bedre)
erfaringer og råd.

Hvis nogen ligger inde med råd og tips på onaniområdet, der ikke kræver
indkøb af diverse plastvarer, så kom endelig med dem. For et par år siden
kørte svensk tv en ungdomsserie (Bullen), hvor emnet onani også var oppe at
vende. Her var der en ung gut, der skrev om sine erfaringer med en
vandmelon (!). Ja, ja, jeg ved godt, at det var en svensker! Men måske er
der også folk herhjemme, der kan lignende tricks? (Den med melonen har jeg
altså ikke testet selv).

Mange hilsner

Ole O.

Fra : totalpetroleum

Dato : 31-01-04 12:37

Ole Olsen <OO@jubel.dk> fumlede med tastaturet og frembragte

> [...]
> en svensker! Men måske er der også folk herhjemme, der kan lignende
> tricks? (Den med melonen har jeg altså ikke testet selv).

Monrad og Rislund anbefaler 2 stykker råt lever... så kan man give det
til katten bagefter...

Undskyld, det var ikke videre konstruktivt.... Jeg syntes nu stadig det
bedste er højrehånden hvis fruen ikke har tid...

--
Hilsen TB

Fra : Simon Nielsen

Dato : 31-01-04 16:37

> [...]
> der også folk herhjemme, der kan lignende tricks? (Den med melonen har jeg

For at det ikke skal være løgn har jeg hørt om en der prøvede det med en
æbltærte efter at have set american pie. Han sagde selv at det var meget
godt og det nok var det der kom tættest. Men den havde stået en dag og var
så blevet varmet op i mikrooven, så ud i kvickly og køb tærte

Mvh
Simon

Fra : Dr.Ralph

Dato : 09-02-04 08:11

Og husk så først at spise tærten EFTER brug :)

--
Kind Regards/venlig hilsen
Dr.Ralph

Fra : Big dane

Dato : 01-02-04 00:50

Hejsa
Ok man
Jeg starter lige med et par negative.

Sexshop 2000 har sådan nogle penisforlængere, som i princippet er fede nok,
hvis man da ellers kunne få dem på!
Damn min sjover blev sguda næsten gul og blå ved forsøget. *ggg*

Nå så har de også nogle overtræk, som kan øge glæden og ikke mindst
stimmulationen af kvindens g-punkt, men ak nej heller ikke lette at få på.

Omkring kunstige vaginaer ved jeg intet, men håber da også, at der kommer
lidt indlæg med bare et minimum af saglighed.

Jeg tror ikke, at det er noget jeg kommer til at tænde for meget på. Det vil
aldrig komme til at minde tilnærmelsesvis om en rigtig spil levende
missekat. Den mangler varme, fugt, den rigtige smidighed og den ophidsende
følelse af sammentrækningerne, når hun kommer. osv.

De der halvklistrede membraner jeg har set er sgu ikke nogen dans på roser.

BD

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 02-02-04 19:03

[Ole Olsen | Sat, 31 Jan 2004 07:44:53 GMT]

> [...]
>diverse dildoer. Derfor håbede jeg, at det i et forum som dette ikke var så
>tabu for mænd at dele erfaringer om et lignende emne.

Jeps, helt præcist - du har ganske ret.

Jeg selv har prøvet 2 af den slags udstyr der skal give eller hjælpe med
at give udløsning.

Den første er noget kaldet en Robosuck (koster ca. 800), en lille
maskine med en blød gummislange man stikker pikken ind i - den suger så
imens den masserer op og ned.

For mig, der ikke bare er til at få til at komme, er det ikke helt nok
(og man kan ikke selv hjælpe til), den suger for lidt, den gnider for
blød og for langsomt, men den er næsten god nok

Der findes dog også en RoboSuck II der udover ovennævnte også får
gummislangen til at vibrerer imens, så den er nok lidt bedre.

Den anden er en vibrerende dims man sætter omkring (roden) af pikken,
(koster ca. 120) og den fungerer faktisk godt bl.a. qua at man selv kan
hjælpe til, til gengæld ved jeg ikke helt hvilken størrelse den er
designet til, for når min pik er stiv, er den alt alt for stram, og så
er det ubehageligt.

Til gengæld kan den så sidde løserer på pikhovedet og "danske rundt"
mens man selv hjælper til, og da vibrationerne så kommer lige under
glansen, fungerer den faktisk ret godt.

> [...]
>der også folk herhjemme, der kan lignende tricks? (Den med melonen har jeg

Den kan ellers anbefales... Jeg har da, et par gange i mit liv, prøvet
at pule en vandmelon, det var faktisk en ret fed oplevelse, selvom den
kræver et bad bagefter.

Af hensyn til dine sarte nerver skal jeg nok undlade at fortælle hvad
jeg gjorde med melonen bagefter...

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Ole Olsen

Dato : 03-02-04 09:45

Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net> wrote in

> [...]

> Af hensyn til dine sarte nerver skal jeg nok undlade at
fortælle hvad jeg gjorde med melonen bagefter...

LOL!

Jamen, det kunne da være, at man skulle frekventere frugt og
grøntafdelingen i supermarkedet lidt mere! Hvad er det de
siger? Se(x)ks
om dagen.

Mht. dine erfaringer med henholdsvis Robosuck og den vibrerende
penisring (er det ikke noget i den retning?), så synes jeg, at
det
viser, at det ikke altid nødvendigvis er de dyreste produkter,
der
fungerer bedst.

Jeg har set mig om på diverse danske forhandleres hjemmesider,
og her er
der ikke den store hjælp at hente. Der er ganske vist
farvestrålende
billeder af kunstige vaginaer eller munde, hvorom det næsten
uden
undtagelse hedder, at de alle føles som den ægte vare! Og alle
koster
næsten uden undtagelse en bondegård. Derfor mente jeg, at en
erfaringsudveksling som denne kunne råde bod på noget af
forhandlernes
manglende forbrugeroplysning.

Det er jo desværre heller ikke altid en løsning at gå ned i
butikken og
kigge. Det er jo ikke som at købe tøj, hvor man lige kan gå ind
prøverummet!

Tak for svaret.

Ole O.

Fra : Britta

Dato : 03-02-04 18:43

"Ole Olsen" <OO@jubel.dk> wrote in message

> Det er jo desværre heller ikke altid en løsning at gå ned i
> butikken og
> kigge. Det er jo ikke som at købe tøj, hvor man lige kan gå ind
> prøverummet!

Hej Ole,
Jamen næsten Som sexbutik er det svært på forhånd at vide
hvad der dur og hvad der ikke dur. Derfor satte vi på et
tidspunkt et yngre par til at teste noget forskelligt sexlegetøj
til mænd. De prøvede vel i alt 5 - 10 stykker legetøj, og kun to
af dem fandt nåde for deres 'øjne' (eller hvad det nu var). Den
ene af dem fik følgende anmeldelse.:

Denne "Senso Sapphire" er simpelthen en vidunderlig ting. Den
består af et "rør", og man fører så simpelthen pikken ind i
røret...
Materialet er noget meget elastisk "jelly"-materiale, og det gør
at det presser om pikken på en ganske dejlig måde. Man kan
selvfølgelig også forøge presset ved at gribe hårdere med hånden
omkring røret. Inden i røret er nogle riller, der gør
fornemmelsen endnu bedre, når man støder pikken ind; eller når
han ligger fastspændt, og hun "boller" ham med den.
Man skal huske at smøre en smule med noget vandbaseret glidecreme
(der fulgte en lille smule med).
Den er cirka 12-13 centimeter lang, og det betyder selvfølgelig,
at pikhovedet kommer til at stikke ud, hvis man fører den helt
ned over pikken, men det gør faktisk ikke det mindste. Det
fornemmes egentlig slet ikke, som om den stikker ud; han mærkede
det i hvert fald ikke, første gang Hekate legede med ham, og han
havde bind for øjnene! Og fornemmelsen, når den presses helt ned
over pikken er vidunderlig... En anden ting er, at pikken ikke
behøver at være 100% stiv, når man går i gang med bruge den, da
materialet er virkelig elastisk, og det kan jo også være en
fordel.
Den ser måske ikke ud af så meget, men det er et stykke legetøj,
som vi er fantastisk velfornøjede med!

Det var ordene.

Venligst,
Britta

Fra : Ole Olsen

Dato : 03-02-04 20:19

"Britta" <briped@gmx.invalid> wrote in news:bvomar$15kv$1
@news.cybercity.dk:

> Som sexbutik er det svært på forhånd at vide
> hvad der dur og hvad der ikke dur. Derfor satte vi på et
> tidspunkt et yngre par til at teste noget forskelligt sexlegetøj
> til mænd.

Hej Britta

Tak for svaret. Det gælder altså også her, at man (dvs. jeg) skal passe
på med at skære alle over en kam i kritikken af sexbutikkernes manglende
forbrugerinfo. Jeg synes, det er et glimrende initiativ med sådanne
forsøgspersoner. Man kunne blot ønske sig, at flere forhandlere brugte
denne praksis og ikke mindst offentliggjorde resultaterne på deres
hjemmesider, måske i form af anmeldelser som den, du gengav i dit svar
(tak for tippet i øvrigt). Det er alt andet lige noget mere oplysende
med sådan en anmeldelse end blot at kunne læse, at "den føles som den
ægte vare".

Mvh.
Ole O.

Fra : Gitte

Dato : 03-02-04 10:07

>Den kan ellers anbefales... Jeg har da, et par gange i mit liv, prøvet
>at pule en vandmelon, det var faktisk en ret fed oplevelse, selvom den
>kræver et bad bagefter.

Uden overhovedet at have nogle erfaringer - da jeg jo er kvinde - så
vil jeg da ikke håbe, melonen havde lagt i køleskabet lige inden

>Af hensyn til dine sarte nerver skal jeg nok undlade at fortælle hvad
>jeg gjorde med melonen bagefter...

Ellers en spændende tanke, en melon med "kombi-smag"

MVH
Gitte

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 03-02-04 19:37

[Gitte | Tue, 03 Feb 2004 09:07:04 GMT]

>Uden overhovedet at have nogle erfaringer - da jeg jo er kvinde - så
>vil jeg da ikke håbe, melonen havde lagt i køleskabet lige inden

Ikke køle- men svaleskab, den var derfor lidt kølig at "anvende", men
smagen var stadig ret god.

>Ellers en spændende tanke, en melon med "kombi-smag"

Præcist...

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Morten

Dato : 31-01-04 22:39

> [...]
> med sexlegetøj for mænd? Evt. også om spændende onani-fif, der kan bruges

Kan i hvert fald ikke anbefale noget med "ekstase-knopper"!!!! Av, for
helvede! Det slider sgu dda pikken op!

Prøv noget med der der nye "nature skin" eller hvad det nu hedder.

Morten

Fra : preben nielsen

Dato : 01-02-04 16:15

"Morten" <stop@spam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

http://www.realdoll.com/

Ingen erfaring med produktet, men det er ikke helt almindeligt

-p

Fra : Ole Olsen

Dato : 03-02-04 10:03

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> wrote in news:401d17ef$0$1574
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> "Morten" <stop@spam.dk> skrev i en meddelelse
>
> http://www.realdoll.com/
>
> Ingen erfaring med produktet, men det er ikke helt almindeligt
>
> -p

Tak for linket, men har du set prisen? Uha! Den tror jeg, at jeg (og min
slunke tegnedreng) lader andre om at teste.

Mvh. Ole O.

Ole O.

Fra : Rex

Dato : 02-02-04 08:04

On Fri, 30 Jan 2004 13:30:47 GMT, Ole Olsen <OO@jubel.dk> wrote:

> [...]
>med sexlegetøj for mænd? Evt. også om spændende onani-fif, der kan bruges

Hejsa du
jeg kan varmt anbefale penisringe, de fås i alle størelser og
udformninger og kan være en nydelse for begge parter også hvis du er
alene. da den bliver mere følsom men og mere hård så prøv det.. *SF*
men eller prøv en dildo, kvinderne skal da ikke have dem for sig selv,
hvis man er til den slags, som mig selv, er de kanone.. *SMF*

Hilsen Rex

Fra : Ole Olsen

Dato : 03-02-04 10:27

Rex <sjrex@hotmail.com> wrote in
newstr109koispvl90ok7s8psukd79a375n2@4ax.com:

> men eller prøv en dildo, kvinderne skal da ikke have dem for sig selv,
> hvis man er til den slags, som mig selv, er de kanone.. *SMF*

Tak for svaret. Er der nogle bestemte typer dildoer, du især vil anbefale?
Og giver de en anden type udløsning/ orgasme eller en kraftigere og
længere?

Mvh.
Ole O.

Fra : Rex

Dato : 04-02-04 21:26

On Tue, 03 Feb 2004 09:27:26 GMT, Ole Olsen <OO@snabel.af> wrote:

> [...]
>>

>Tak for svaret. Er der nogle bestemte typer dildoer, du især vil anbefale?
>Og giver de en anden type udløsning/ orgasme eller en kraftigere og

den bedste type er efter min mening en med vibrator, størelse kommer
jo and på hvad du kan tage, men ellers få en til at hjælpe dig og hvis
man så bruger en cockring så er det en skøn fornemmelse, men det er
nok noget man skal prøve, det er jo ikke sikkert alle føler på samme
måde... *SF*

Hilsen Rex

Fra : Glenn Møller-Holst

Dato : 05-02-04 20:32

Ole Olsen wrote:

> [...]
> med sexlegetøj for mænd? Evt. også om spændende onani-fif, der kan bruges

Hej Ole

Se her - der vist andre der allerede har delt ud af deres erfaringer:

Hands on your penis:
http://www.six.com.au/playshops/learn_masturbation.shtml

Penis massage at your fingertips:
http://www.six.com.au/penis/index.shtml

Explore your penis:
http://www.six.com.au/penis/explore_your_penis.shtml

The Ultimate Male Masturbation Resource:
http://jackinworld.com/

http://www.masturbation-techniques.net/maletech.html

Der er mere her - søgnig efter "hands-on masturbation":

http://www.google.dk/search?q=masturbation+%22hands-on%22

mvh/Glenn

Fra : Ole Olsen

Dato : 06-02-04 12:48

Glenn Møller-Holst <glenn@x.dk> wrote in news:40229A30.5040508@x.dk:

> Hej Ole
>
> Se her - der vist andre der allerede har delt ud af deres erfaringer:
>
> mvh/Glenn

Hej Glenn.

Tak for links'ene. Den melon bliver altså bare ved med at dukke op

Mvh.
Ole O.

Fra : K.M.

Dato : 02-03-04 18:49

"Ole Olsen" <OO@jubel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med sexlegetøj for mænd? Evt. også om spændende onani-fif, der kan bruges

hej

mit bedst råd:

Ned i "brugsens" køledisk og køb en fersk kylling... den er stram og smidig
og varm hvis den er blevet lunet i mikroen...og så kan du jo spise
"bevismaterialet" bagefter

K.M.