links til javahjælp
Fra : Ukendt

Dato : 30-01-04 13:43

Hej ng.
Jeg skal bruge nogle gode links til god java-hjælp.
De skal bruges på min kommende hjemmeside.
Jeg vil ikke bare søge på google og få en milliard hits,
men jeg søger nogle gode, brugbare sider, som I evt.
har erfaring med.

Håber I kan hjælpe.

--
Mvh. Ostekongen

Fra : Jesper Schmitz Mouri~

Dato : 30-01-04 14:24

"Ostekongen" <ostekongenSNABELAhotmail.com> wrote:

> [...]
> Jeg vil ikke bare søge på google og få en milliard hits,
> men jeg søger nogle gode, brugbare sider, som I evt.

En bog der hjalp mig, "Thinking in Java" Den er gratis at downloade som pdf.
Jeg ved ikke lige hvor den befinder sig, men et sted derude..

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-04 14:37

> En bog der hjalp mig, "Thinking in Java" Den er gratis at downloade som
pdf.
> Jeg ved ikke lige hvor den befinder sig, men et sted derude..

Det var nu mere selve links til sider med javahjælp og java tutorials osv.
Jeg skal bruge dem til en lille link-samling på min hjemmeside.

--
Mvh. Ostekongen

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 30-01-04 14:49

Hej!

Ostekongen wrote:

> Jeg skal bruge nogle gode links til god java-hjælp.

Denne er IMHO god:

http://www.javaworld.com

Der er en masse tutorials, og jeg har gjort brug af en del af dem :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Ontopic - where available"

Fra : andy

Dato : 01-02-04 20:09

Kim Voss Schrader skrev:

> Hej!

> Denne er IMHO god:
>
> http://www.javaworld.com
>
> Der er en masse tutorials, og jeg har gjort brug af en del af dem :)

eller bogen java,java,java af ralph morelli findes også på nettet. er på
engelsk på dansk er der java bogen www.javabogen.dk

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 01-02-04 20:59

Hej!