Delphi og online database
Fra : Mikkel Jørgensen

Dato : 21-04-01 23:23

Hejsa

Jeg vil gerne kunne opdatere en database jeg har liggende på mit webhotel
via et program som jeg vil have liggende på min computer.

Kna det lade sig gøre ? Databasen er i MS Access.

Det skal også lige siges her til sidst at jeg er newbie inden for delphi.

Mvh.

Mikkel Jørgensen

Fra : Thomas P

Dato : 22-04-01 09:56

Det kan sagtens lade sig gøre, men det er ikke så nemt som man måske skulle
tro. Jeg vil nok anbefale dig at smutte ind på torry.net under dbaware of
finde et passende komponent. Hvis du har problemer kan du jo bare skrive ind
på d.e.p.p.

--
________Thomas_________
http://www.FlowCode.f2s.com - where code flows

Fra : Mikkel Jørgensen

Dato : 23-04-01 20:36

Hejsa

jeg kunne ikke finde noget der så ud som om det kunne det, og jeg kunne
heller ikke komme ind i forumet på siden

Andre forslag ?

Mvh.

Mikkel Jørgensen

Thomas P <blomme@post.com> skrev i en