sexshop`s
Fra : Peter M

Dato : 29-01-04 22:25

Hej med jer
Mon her er en der ved om der ligger en sexshop i nærheden af Fredericia.
Tænker på Kolding, Vejle , eller andet i nærheden.
Jeg synes det er for dyrt at handle over nettet da de jo selvfølgelig kræver
porto m.m.

Mvh
Peter M

Fra : Henrik B.

Dato : 30-01-04 11:09

Peter M wrote:
[...]

Der ligger også den lille butik i Brenderup.

M.v.h.

Fra : Freddy Pedersen

Dato : 30-01-04 14:08

Hejsa I kolding har scor lige åbnet en butik

Fra : N/A

Dato : 30-01-04 15:25

Fra : Per O. Madsen

Dato : 30-01-04 15:25

"J. G" <guldahlf"jern"@aab-net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej du
> der ligger en udmærket sex shop på hjørnet af vesterbrogade/buchsvej i
> Vejle ved navn PINK LADY
> Den bruger vi når vi skal handle *SF*

Jeg kan da bestemt også anbefale Pink Lady i Vejle. I får venlig og
professionel betjening af personale som ved noget om tingene.

Per O.