Windows 2000 server og OS X-klienter
Fra : Morten Krogh Nielsen

Dato : 29-01-04 11:38

Hej

Jeg har en opsætning med en Windows 2000 Server og en flok mac´er på OS
10.3. Mac´erne kan fint logge på serveren, men det virker som om at de
bliver smidt af kort tid efter igen, som om kommunikationen genforhandles
igen..

Er der nogen der har nogen ideer til hvad problemet kan være..?

Morten

Fra : Morten

Dato : 29-01-04 13:03

Morten Krogh Nielsen <kroghnielsen@mac.com> wrote:

> Er der nogen der har nogen ideer til hvad problemet kan være..?

start med at fortælle hvilken protokol de kobler på med? afp, smb
eller appletalk...

--
Morten

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, Combo-drev, Bluetooth mus
+ tastatur, FX5200 Ultra & Lacie Photon18Vision (TFT).

Fra : Morten

Dato : 30-01-04 00:03

Hej

Er der en der er mand for at give mig en kort forklaring på forskellene på
de tre opkoblingsmetoder..,?

M.

Fra : Morten

Dato : 30-01-04 02:35

Morten <kroghnielsen@mac.com> wrote:

> Er der en der er mand for at give mig en kort forklaring på forskellene på
> de tre opkoblingsmetoder..,?

Hvilken protol bruger du til fildeling?

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 29-01-04 15:30

On 29/01/04 11:38, in article 2004012911381343658%kroghnielsen@maccom,
> [...]

> igen..
>
> Er der nogen der har nogen ideer til hvad problemet kan være..?

Der er en Microsoft Knowledge Base artikel om fænomenet generelt:
<http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;297684>

Og her er MacWindows om samme emne:
<http://www.macwindows.com/Win2000.html#072903>

Thomas Tvegaard