Andet multimedie
bentjuul 3670
Tshirts
Fra : Brian Byskov

Dato : 29-01-04 07:04

Go´morn med jer

Er der nogle af jer som kender et program , så jeg selv kan sætte/placere og
redigere billeder på mine egne tshirts

Hilsen Brian

Fra : emj

Dato : 29-01-04 08:54

On Thu, 29 Jan 2004 07:03:56 +0100, "Brian Byskov"
<BysseSLET@DETTEget2net.dk> wrote:

>Er der nogle af jer som kender et program , så jeg selv kan sætte/placere og
>redigere billeder på mine egne tshirts

Det kræver ikke noget specielt program, men det kræver noget bestemt
"papir", som du kan lægge i din printer og udskrive dit billede på.
Man udskriver billedet spejlvendt og kan derefter struge motivet på en
T-shirt.
Det er gansle let.
Hilsen emj

Fra : Miss007

Dato : 29-01-04 13:08

> Go´morn med jer
>
> Er der nogle af jer som kender et program , så jeg selv kan sætte/placere
og
> redigere billeder på mine egne tshirts

Udemærket svar emj kom med.
Du kan i hvilket som helst program udforme det tryk du vil have på dine
tekstiler, og vha. papir/film som er special lavet til netop dette fårmål,
printe spejlvendt ud på dette, og derefter stryge det på, det har jeg prøvet
et par gange, både med en kasket, en T-shirt og en baglomme på nogle bukser

Papirte/filmen køber du hos hvilken som helst forhandler, evt. en
boghandler...står sammen med fotopapir og special printerpapir Det
koster lidt at få en god kvalitet, så lad være med at gå på kompromis med
prisen.

--
Trine (8500 Grenå)

Mobil: Samsung E700