Dykning ved Blokhus
Fra : Henriksen\(8200\)

Dato : 28-01-04 23:43

Hej.
Er der nogen der har erfaring med dykning i og omkring Blokhus.
Jeg skal i sommerhus en uges tid og ville derfor gerne stresse af med lidt
stranddykning.
Hvor kan jeg få fyldt flaskerne?
Er der noget at se på?

de bedst dykkerhilsner
Henriksen
`·.¸¸.·´¯`·.¸><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸><((((º>

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 29-01-04 17:32

Henriksen(8200) skrev i Message-ID:
<40183a6c$0$25156$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>:

> Jeg skal i sommerhus en uges tid og ville derfor gerne stresse af med
> lidt stranddykning. Hvor kan jeg få fyldt flaskerne? Er der noget at
> se på?

Jeg dykkede engang fra stranden mellem Hune og Blokhus.

Det var der _intet_ ved.

--
Peter Fjelsten (DIR-DK, EKPP) Om DIR <http://www.dir-dk.org/>
MSN "fjelsten@yahoo.com" Huledykning <http://www.ekpp.org/>

Fra : Henriksen\(8200\)

Dato : 29-01-04 20:32

> Jeg dykkede engang fra stranden mellem Hune og Blokhus.

> [...]

Surt ;-( Men i vandet skal jeg, ellers bliver ugen for lang.

Fra : Allan Hansen

Dato : 29-01-04 23:19

"Henriksen(8200)" <henriksen89slet-det-her@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der nogen der har erfaring med dykning i og omkring Blokhus.
> Jeg skal i sommerhus en uges tid og ville derfor gerne stresse af med lidt

Gå på biblioteket og lån bogen: Skibsvrag på Vestkysten af Gert Normann.
Fantastisk bog kun med den eneste fejl at der står at bind 2 udkommer næste
år ( 1988 og den er ikke kommet endnu ! ).

Allan Hansen

Fra : Timo J

Dato : 29-01-04 20:39

Hej Henriksen.. Hvornår er det du skal afsted ? alt efter perioden vil der
være forskellige fisk i området.. og såvidt jeg husker er der ikke mange
sten... så tag nogle natdyk ved de struktire med et uv-camera der er næsten
sikker gevinst.. Men der er jo også mulighed for at fange aftensmaden på et
snorkeldyk, kombineret med lidt bodysurfing...

--
Venligst / Best Regards

Timo Jattu
WWW.S-D-I.DK
WWW.SPEARFISHING.DK - WWW.FREEDIVING.DK
WWW.UW-RUGBY.DK - WWW.SCUBADIVER:DK

Fra : Henriksen\(8200\)

Dato : 29-01-04 21:25

> [...]
et
> snorkeldyk, kombineret med lidt bodysurfing...

jeg skal afsted den sidste uge i febura. Det lyder som en god ide med llidt
uv-foto og jagt. Vi er blevet enige om at tage udstyr med, om ikke andet må
vi køre lidt efter nogle dykkersteder.
de bedst dykkerhilsner
Henriksen
`·.¸¸.·´¯`·.¸><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸><((((º>

Fra : Flemming Jensen

Dato : 30-01-04 15:47

Henriksen(8200) wrote:

> Er der nogen der har erfaring med dykning i og omkring Blokhus.
> Jeg skal i sommerhus en uges tid og ville derfor gerne stresse af med lidt
> stranddykning.

Der er et stenrev der strækker sig fra Tornby til Hirtshals. Det starter
oppe på stranden ved Tornby, og kan dykkes derfra. Der står vist lidt i
UV-guiden.

> Hvor kan jeg få fyldt flaskerne?

Der er dykkerklubber i Hirtshals, Løkken og Thisted.

> Er der noget at se på?

Bedre end Blokhus.

--
Mvh.