Rengøring
Fra : otn

Dato : 28-01-04 17:29

Med hvad kan man rengøre et G4 kabinet udvendigt?

mvh

otn

Fra : Jonas Voss

Dato : 28-01-04 19:39

In dk.edb.mac, otn@stofanet.dk wrote:

> Med hvad kan man rengøre et G4 kabinet udvendigt?

Klud med vand og sæbe?

Det plejer jeg at bruge, og ingen er kommet til skade endnu.

BOFH-excuse: Traffic jam on the Information Superhighway.

Fra : otn

Dato : 28-01-04 23:25

Jonas Voss <voss@null.dk> wrote:

> Klud med vand og sæbe?
>
> Det plejer jeg at bruge, og ingen er kommet til skade endnu.

Tak for rådet. Hvad nu hvis det er klister og lign. og vand & sæbe ikke
gør det?

otn

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 28-01-04 23:58

otn <otn@stofanet.dk> wrote:

> Tak for rådet. Hvad nu hvis det er klister og lign. og vand & sæbe ikke
> gør det?

Renset benzin og en klud. Bare ikke på skærmen.

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : otn

Dato : 29-01-04 00:09

> Renset benzin og en klud. Bare ikke på skærmen.

Tak - det prøver jeg.

MVH

otn

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 29-01-04 01:26

Hej Jesper & Ole

For alt i verden brug aldrig rensebenzin!! - Det ætser
plastmaterialerne. Brug derimod en lille smule lugtfri lampepetrolium på
en klud og tør godt efter. Det er effektiv og ætser ikke!

mvh. Erik Richard

<KMLDenmark"NO"@netscape.net>

Fra : David Blangstrup

Dato : 29-01-04 08:55

On Wed, 28 Jan 2004 23:57:54 +0100, Jesper Haaber Gylling wrote
(in article <1g8aqjm.10k2irv10fyx8gN%jesper@gylling.net>):

> Renset benzin og en klud. Bare ikke på skærmen.

Rensebenzin! Er du rigtig rund, Jesper?! Sætter du så ild til kabinettet
bagefter? :D

--
David Blangstrup
Illustreret Tidende

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 29-01-04 15:16

David Blangstrup <fornavn@efternavn.dk> wrote:

> [...]
> (in article <1g8aqjm.10k2irv10fyx8gN%jesper@gylling.net>):

> Rensebenzin! Er du rigtig rund, Jesper?! Sætter du så ild til kabinettet

Jeg bruger da renset benzin jævnligt - fjerner klistermærker, snavs og
tape.

Har brugt det på min Pismo, på beige kabinetter, iMac'er, en titanium og
der har aldrig været problemer.

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : Morten

Dato : 29-01-04 02:51

otn <otn@stofanet.dk> wrote:

> Tak for rådet. Hvad nu hvis det er klister og lign. og vand & sæbe ikke
> gør det?

så skrubber du ikke hårdt nok. - eller har ved en tidligere lejlighed
fornøjet dig med at male på kabinettet.

--
Morten

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, Combo-drev, Bluetooth mus
+ tastatur, FX5200 Ultra & Lacie Photon18Vision (TFT).

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 29-01-04 01:12

Hej Ole

Med ganske alm. lunken vand med en smule syrefri opvaskemiddel + en blød
klud ala de her flerfarvede køkkenklude - og så lidt knofedt. Bagefter
tørrer du den blot af med et tørt viskestykke...

mvh. Erik Richard