Træerne er visnet
Fra : Count Fata Morbid

Dato : 21-04-01 22:17

Hej

Kan nogen hjælpe med følgende problem

Vi spiller Black & White og alt er godt
- men
træerne og fårene bliver forsynet med gale teksturer.
Træerne er plader af andre textures som lige er anvendt og fårene er forkert
farve.
Vi spiller på et Creative Banshee kort 16 Mb

Med håb

Ps . Jeg har lige nedladet de seneste drivere fra Creative

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 22-04-01 01:39

Jeg har set screenshots på www.gamereactor.dk specifikt fra et Banshee kort.
Og det var fordi der var problemer med det. Det så mildest talt ræderligt
ud. Og de anbefaler ikke folk med sådan et kort at køre/købe spillet. Måske
kan den kommende patch rette op på problemet.

@gge

Fra : Rasmus Waehrens

Dato : 22-04-01 16:43

> [...]

>farve.
>Vi spiller på et Creative Banshee kort 16 Mb

Prøv at kigge forbi http://www.planetblackandwhite.com De har skrevet
lidt omkring Voodoo Banshee kort de sidste dage - der er
tilsyneladende en beta-driver, som kan hjælpe.
--
Rasmus Waehrens
Prophet on a mission from HesteFest.dk

Fra : Count Fata Morbid

Dato : 25-04-01 16:16

Tak for hjælpen
Vi må vist vente til der kommer en pacth

Padre