DVD Zone - nu lysner det ...
Fra : Thom/-\\s

Dato : 28-01-04 08:52

Jeg har tidligere spurgt herinde om der var andre der havde problemer med
DVD Zone omkring aflevering af film, hvor der gik to dage inden de blev
registreret som modtaget. På deres hjemmeside skriver de nu at det skyldes
nye regler fra Post DK, og de regner med snarest at kunne levere dag-til-dag
igen. Så de er tilbage i "kanonservice-kategorien" her hos mig

--
MVH Thomas
http://www.jogt.com - live webcam

Fra : Kostas

Dato : 28-01-04 10:38

"Thom/-\\s" <flash4it.invalid> wrote in

> [...]
> det skyldes nye regler fra Post DK, og de regner med snarest at kunne
> levere dag-til-dag igen. Så de er tilbage i "kanonservice-kategorien"

Jamen det ser jeg da også frem til. Har skrevet det til dem 2 gange uden at
få svar...

Men her kommer de ikke i kanonservice kategorien før de har løst problemet

mvh

kostas

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 28-01-04 12:05

"Thom/-\\s" <flash4it.invalid> skrev:

> . På deres hjemmeside skriver de nu at det skyldes
> nye regler fra Post DK,

Når alt andet fejler så kan man jo altid give PostDanmark skylden. Det
var det samme en i øvrigt meget omtalt forhandler gjorde.

Det kan ikke være andet end en dårlig undskyldning. Man kan sende sine
forsendelser som enten A eller B brev. Med A-brev vil ca. 95% af
forsendelserne være fremme indenfor et døgn. Med B-brev noget
tilsvarende dog indenfor 2 døgn.

> Så de er tilbage i "kanonservice-kategorien" her hos mig

Tja....

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Kostas

Dato : 28-01-04 14:05

"Morten Bjergstrøm" <nospam01@miljokemi.dk> wrote in

> [...]
> forsendelser som enten A eller B brev. Med A-brev vil ca. 95% af
> forsendelserne være fremme indenfor et døgn. Med B-brev noget

Nej den er nu god nok. Vi har samme problem med breve fra vores sælgere som
er i kuverter med "modtager betaler portoen" som dvdzone's breve. Dem kan
vi ikke længere hente i postboksen kl 8 som alt andet post. De er først
klar kl 10:00.

Der kan jo være andre regler i andre posthuse - men det kan da godt give
lidt forsinkelser. Uden at jeg overhovedet skal forsvare dem.

Mvh

Kostas

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 28-01-04 14:11

Kostas <næppe@jeppe.com> skrev:

> Vi har samme problem med breve fra vores
> sælgere som er i kuverter med "modtager betaler portoen" som
> dvdzone's breve. Dem kan vi ikke længere hente i postboksen kl 8
> som alt andet post. De er først klar kl 10:00.

Det kan jo umuligt give flere dages forsinkelse, som der har været tale
om med det pågældende firma.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Kostas

Dato : 28-01-04 15:48

> Det kan jo umuligt give flere dages forsinkelse, som der har været tale
> om med det pågældende firma.

Nej det kan det ikke - men den ene dag kan det godt give i starten indtil
de finder ud af at stå lidt senere op

mvh

Kostas

Fra : Kim Jensen

Dato : 28-01-04 16:59

> Det kan jo umuligt give flere dages forsinkelse, som der har været tale
> om med det pågældende firma.

Det kan give en dags forsinkelse. Post Danmark har en ekstra dag til at
behandle disse forsendelser. Det er ikke en ny regel. Men man kan betale sig
fra det og få forsendelserne samme dag.
Kim

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 28-01-04 20:11

"Kim Jensen" <no@mail.com> skrev:

> Det kan give en dags forsinkelse. Post Danmark har en ekstra dag
> til at behandle disse forsendelser.

Netop. Og jeg har set forsinkelser længere end én dag nævnt flere
gange, hvad angår DVDZone. Egentligt ærgerligt, da forretningsideen er
god.

> Det er ikke en ny regel. Men
> man kan betale sig fra det og få forsendelserne samme dag.

Der kan man bare se. Det gør deres undskyldning endnu dårligere

--
Morten http://miljokemi.dk