Trekant, hvad skal man overveje, hjælp søg~
Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 28-01-04 01:13

Kære NG

Mig og min kæreste har her i den seneste tid begge to luftet tanken om
en ekstra i sengen. Vi er begge 2 nybegyndere ud i denne her del af
sexlivet og vil da gern hører fra andre der har prøvet og og har nogle
råd og vejledning som de kan og vil bedrage med, enten herinde, eller pr
email hvis at nogle ikke skulle have lyst til at ytre det herinde.

Men mig og kæresten er enig om at "det" skal ske under nogle fælles
regler, fx at der ikke for nogle af parterne udføres fuldbyrdet samleje
med den "ekstra partner" dvs at hvis det er en ekstra fyr, så må hun
ikke have samleje med ham, og det samme for mig, hvis at det fx er en
pige der er med i sengen. Vi er dog begge 2 enige om at disse regler
muligvs kun er midlertidige og muligvis enten ophæves eller uddybes
afhængigt af hvordan det går.

Men hvor kan man muligvis finde/søge efter folk som skulle have lyst til
at være 3 mand eller kvinde i sengen?.
Det er også vigtigt for både mig og hende først at have et socialt
samværd med person/personerne før at der kan blive tale om at de "får
lov" til at medvirke. Det er jo ikke så smart fx at have en fyr med i
sengen som jeg bare ikke kan udstå, eller en pige som fx min kæreste
ikke kan udstå.

Men har mig og hende fat i det rigtige eller er der andre ting vi også
lige skal huske at få snakket om/tænkt på inden at vi begynder at få for
store tanker om dette projekt.Råd og vejledning modtages gerne. Evt
spørgsmål besvares efter bedste evne.

På forhånd tak for hjælpen.
Flemming Jacobsen

Fra : Lars Ehlers

Dato : 28-01-04 03:36

On Wed, 28 Jan 2004 01:12:56 +0100, "Thunderbird [7100]"
<praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> wrote:

> [...]
>pige der er med i sengen. Vi er dog begge 2 enige om at disse regler
>muligvs kun er midlertidige og muligvis enten ophæves eller uddybes

Det er efter min mening en meget vigtig ting, at I på forhånd aftaler,
hvad der er okay og hvad der ikke er okay. Så kan begge parter føle
sig trygge og nyde oplevelsen. At man så senere kan aftale at lave om
på reglerne er en anden sag

Vi havde nøjagtig de samme tanker som jer, og vi ændrede reglerne
efter den første oplevelse. Vi er kun til piger, men min kone
opfordrede mig senere til at gå skridtet videre og have samleje med
den anden pige, og da det ikke havde nogen negativ effekt (tværtimod),
så fortsætter vi med det.

>Men hvor kan man muligvis finde/søge efter folk som skulle have lyst til
>at være 3 mand eller kvinde i sengen?.

Kender ikke miljøet i Danmark, men vi har natklubber specielt designet
for at par og piger kan mødes (ikke en sexklub, den slags foregår
under private former). Ellers kan I vel søge på nettet.

> [...]
>lov" til at medvirke. Det er jo ikke så smart fx at have en fyr med i
>sengen som jeg bare ikke kan udstå, eller en pige som fx min kæreste

Absolut, men det er ikke personer, som vi inviterer ind i vores
omgangskreds. Naturligvis er det en god ide at mødes over middag eller
drinks, så det hele ikke bliver så fokuseret på sex. Hvis man kan
hygge og grine sammen, så virker tingene ikke akavet og underligt, når
det kommer til selve akten.

> [...]
>lige skal huske at få snakket om/tænkt på inden at vi begynder at få for
>store tanker om dette projekt.Råd og vejledning modtages gerne. Evt

Lad være med at falde for fristelsen og invitere en person med hjem
den første gang I mødes. Det kan man evt. gøre, når man har fået de
første erfaringer, men i begyndelsen er det en god ide at diskutere
tingene hjemme i fred og ro, før man tager det næste skridt. Hvis der
er jalousi involveret, så bør I stoppe, så I ikke ødelægger et godt
forhold. Hvis din partner siger stop, så må du respektere det uden
diskussion!

Vores erfaring er, at det er svært at fastholde et forhold med en pige
i længere tid, der kan jo ske mange ting. De finder en ny kæreste,
flytter, eller beslutter sig for at de ikke vil gå videre med den type
oplevelser. Det er frustrerende i længden at kigge efter nye enmer, så
vi holder en pause lige nu. Foråret bringer sikkert tingene i kog igen

--
Lars Ehlers, San Francisco

Fra : Steen Madsen

Dato : 28-01-04 08:29

Ok hvis hun Q ikke vil se dig sammen med en anden pige og du heller ikke vil
se hende med en anden mand-- der binder i jo hinanden-- så den 3 du vil ha
med-- har i lige noget at tilbyde--

næh tror vist lige i skal starte et helt andet sted og finde et andet par
til sex i samme rum.. osv..

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 28-01-04 21:54

On Wed, 28 Jan 2004 08:28:48 +0100, "Steen Madsen" <mail@privat.dk>
wrote:

>Ok hvis hun Q ikke vil se dig sammen med en anden pige og du heller ikke vil
>se hende med en anden mand-- der binder i jo hinanden-- så den 3 du vil ha
>med-- har i lige noget at tilbyde--

Det vi til at starte med siger nej tak til er fuldbyrdet samleje med den
"fremmede" alt andet er tilladt. Så at der ikke er noget at tilbyde er
lidt en løgn,. Men den 3 person er/bør vel også være lydhør for at det
er første gang at man kaster sig over denne her form for sex og derfor
lige skal have dannet sig nogle erfaringer og have fundet ud af sine
grænser før at man måske kan løsne op for reglerne.
Flemming Jacobsen

Fra : pepss

Dato : 28-01-04 09:35

"Thunderbird [7100]" skrev

> [...]
> pige der er med i sengen. Vi er dog begge 2 enige om at disse regler
> muligvs kun er midlertidige og muligvis enten ophæves eller uddybes

det med reglerne er en rigtig god ting!
det kan godt være lidt svært den første gang da man ikke helt kan forstille
sig hvad det er man har gang i men ta det med ro!

så er jeg jo lige nød til at skrive www.cafe-flirt.dk

> [...]
> lov" til at medvirke. Det er jo ikke så smart fx at have en fyr med i
> sengen som jeg bare ikke kan udstå, eller en pige som fx min kæreste

det sys vi også er en rigtig god idé! nu har vi kun været sammen med par men
dem har vi også et rigtig godt venskab med "unden for sengen" og har mødt
dem op til flere gange inden det skulle ske noget.

> [...]
> lige skal huske at få snakket om/tænkt på inden at vi begynder at få for
> store tanker om dette projekt.Råd og vejledning modtages gerne. Evt

jeg vil nok sige at i skal finde et par at være sammen med.... en fyr skulle
være let nok at finde men det er nok noget svære med en pige.

--
Pepss
Den ordblinde der prøver at blive webdesigner

Fra : sb

Dato : 28-01-04 17:16

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> wrote in message news:<55vd105j6j6ofbf1h7jgoqn3u65lf3cqk5@4ax.com>...
> [...]

> med den "ekstra partner" dvs at hvis det er en ekstra fyr, så må hun
> ikke have samleje med ham, og det samme for mig, hvis at det fx er en

Hvad skal 3. manden eller kvinde så egentlig få ud af det? Jeg spørger
bare for jeg ville da føle jeg blev spist af med udsigten til steg
hvis jeg kun måtte være med til forspillet og så ikke mere.

Det kunne da godt være I skulle overveje om ikke det skræmmer de
fleste (at de få) I kan finde væk. Ihvertfald skal de da have det
klart at vide på forhånd.

Fra : Big dane

Dato : 29-01-04 12:17

Hejsa

> [...]
>
> Det kunne da godt være I skulle overveje om ikke det skræmmer de
> fleste (at de få) I kan finde væk. Ihvertfald skal de da have det

Ja enig. De skal have det at vide på forhånd, men det vigtigste må være at
alle parter har lyst til det og at alle kan lide alle. Hvis der bare er den
mindste snert af noget antipati, så kan det hurtigt blive noget værre rod.
Men hvis det er en pige de har med kan Flemming jo hurtigt ende med at sidde
med pikken i hånden og se de 2 skønne sammen. Det har jeg i hvert fald
oplevet. det er meget vigtigere, at ovennævnte ting er iorden og at I kan
slappe af sammen. Hvis alle synes at nu er man så liderlig, at fuldbyrdet
samleje er det helt rigtige, så skal man ikke holde sig tilbage, hvis man
mærker på partneren at det er ok. Jeg synes personligt næsten, at det er
mere intimt at slikke en pige end at bolle hende, så reglen om fuldbyrdet
samleje står for mig faktisk mest som en forhindning, men hvis det er der de
er, så er det vigtigt, at de forstår hinanden. Hold under hele agten god
kontakt med din partner, så ingen af jer føler sig svigtet. Det vil kunne
ske, at hun bliver så liderlig med en anden mand, at hun for en kort stund
glemmer dig men det omvendte vil også kunne ske og det er en af de ricici I
skal være opmærksomme på inden i går i gang. Men hvis du Flemming f.eks. har
siddet og flirtet med den fremmede pige hele aftenen og din kone / kæreste
er blevet ked af dette, så skal I ikke gå skridtet fuldt ud.
Pas i det hele taget godt på hinanden i hele forløbet.

BD

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 29-01-04 16:47

On Thu, 29 Jan 2004 12:16:44 +0100, "Big dane" <sex-service@dksex.dk>
wrote:

> [...]
>mindste snert af noget antipati, så kan det hurtigt blive noget værre rod.

Både mig og min kæreste er enig om at vi alle sammen skal kunne holde
hinanden ud og skal kunne sammen før at vi overvejet vil lad den 3" part
komme med ind i sengen. Dem vi lader vi del i vores sexliv skulle jo
helst gerne vi nogen vi kan sammen med uden for sengen og vi ved at vi
kan stole på. Og hvem siger ikke at mig og hende løser lidt op når at vi
først har mødt partneren/partnerne udenfor sengen et par gange og denne
her regel så forsvinder af sig selv.

> [...]
>samleje er det helt rigtige, så skal man ikke holde sig tilbage, hvis man

Vi(Mig og hende) har så valgt at ihvertfald lige nu at der hedder reglen
ingen fuldbyrdet samleje. Men som sagt foroven så kan det ske at reglen
ryger allerede inden at vi kommer så langt som ind i sengen. Kan også
ske at vi lige skal være sammen med personen et par gange for lige at
finde ud af hvem ham og hende er og hvordan de er "i sengen" før at vi
vil gå det fulde skridt. Men personligt ville jeg som sådan ikke have
noget imod at se min kæreste ligge og hygge sig sammen med en pige, men
kan da godt ske at jeg ville blande mig lidt på et tidspunkt.

> [...]
>er, så er det vigtigt, at de forstår hinanden. Hold under hele agten god
>kontakt med din partner, så ingen af jer føler sig svigtet.

Har jeg også tænkt mig, og ved jeg også hun har. Men netop derfor
prioriterer vi samværdet uden for sengen meget meget højt. Både hende og
jeg skal kunne sammen med en evt pige/fyr. Netop for at undgå at der
skal komme alt for meget kludder/ballade.

> [...]
>siddet og flirtet med den fremmede pige hele aftenen og din kone / kæreste
>er blevet ked af dette, så skal I ikke gå skridtet fuldt ud.

Vi går heller ikke skirdtet fuldt allerede første aften. Der skulle
gerne være mulighed for at vi kan møde personen et par gange først og så
måske så småt starte op. Men skal nok være ops på det.

>Pas i det hele taget godt på hinanden i hele forløbet.

Skal gøre mit bedste.

Rigtigt mange tak for dine råd og dine tips. De giver da ihvertfald
noget at arbejde ud fra.
Flemming Jacobsen

Fra : Big dane

Dato : 30-01-04 00:33

Hejsa Flemming

> Skal gøre mit bedste.

Hey så kan du heller ikke gøre det bedre, så pøj pøj med projektet. Jeg kan
også godt lide, at du ikke er vildt fokuseret på, at det kun skal være en
pige og at en fyr også for dig kan være ok. Det tyder på god åbenhed fra din
side og har I begge denne åbenhed, så tegner det da i hvert fald rigtig godt
fra start.

> Rigtigt mange tak for dine råd og dine tips. De giver da ihvertfald
> noget at arbejde ud fra.
> --
Det glæder mig, hvis du kan bruge noget af det.
Ja jeg har faktisk trods at jeg kun er i starten af tredverne masser
erfaring i dette her frække game har prøvet lidt af hvert og kender
efterhånden rigtig godt mig selv og mine grænser. Når man bevæger sig ud i
noget med flere i sengen kan det ikke siges tit nok, at tillid og respekt
for hinanden er virkelig vigtigt. I skal prøve at tænke over, om I vil blive
meget jaloux hvis den anden får noget sexuelt ud af det og I skal virkelig
føle, at Jeres parforhold er så sikker en havn, at I tør springe ud i disse
her ting. For er der bare det mindste der knager, så bliver det let sat på
en uoverkommelig prøve hvis I udvider det seksuelle repertoire til at
indkludere en tredje person. Det kan jo let ske, at den tredje er mere
spændende end det man er vandt til. I hvert fald lige i starten.
Men alligevel vil jeg ønske jer alt muligt frækt og dejligt held og lykke
med jeres forehavende. Min nuværende partner er desværre ikke til noget som
helst grænseoverskridende, så hvis jeg skal have noget sådant (og det skal
man jo) er det desværre uden hendes vidende og accept. Det er så et valg
jeg har måttet foretage, som man jo må så ofte her i livet. Men nu,
hvor I ligefrem har muligheden og lysten begge to, så hold Jer ikke tilbage.

BD

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 29-01-04 16:38

On 28 Jan 2004 08:15:36 -0800, sbul@my-deja.com (sb) wrote:

>Hvad skal 3. manden eller kvinde så egentlig få ud af det? Jeg spørger
>bare for jeg ville da føle jeg blev spist af med udsigten til steg
>hvis jeg kun måtte være med til forspillet og så ikke mere.

Tja der er mulighed for at kærtegne hende, slikke hende og få sutet den
af samt få den spillet af af hende. Og for en tøz vedkommende, at blive
slikket, at blive kærtegnet og leget med.

>Det kunne da godt være I skulle overveje om ikke det skræmmer de
>fleste (at de få) I kan finde væk. Ihvertfald skal de da have det
>klart at vide på forhånd.

Da det vigtigste for os er at det sociale skal passe sammen først er der
jo rig muighed for at få det sagt og det kan jo fint være at reglerne
skifter sig når at man først har mødt den/de 3" part/parter. Men sådan
som landet ser ud lige nu der er vi hvor vi er.
Flemming Jacobsen

Fra : Gitte

Dato : 29-01-04 18:57

Hej

>Tja der er mulighed for at kærtegne hende, slikke hende og få sutet den
>af samt få den spillet af af hende. Og for en tøz vedkommende, at blive
>slikket, at blive kærtegnet og leget med.

Ja, der er masser af andre muligheder, for "hyggeligt" samvær, uden
det nødvendigvis ender med fuldbyrdet samleje.
Men det vil da være en god ide, at indvi den 3. part i, hvordan I
indbyrdes har aftalt, det skal/må foregå. Så ingen bagefter kan sige,
at de er blevet snydt - eller "kommer til" at bryde jeres grænser,
uvidende om, hvad jeres grænser er.
Men det lyder jo også til, at I gerne vil opbygge et bekendtskab med
vedkommende først, og så skulle det jo heller ikke være så svært, at
blive enige om spillereglerne først.

MVH
Gitte

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 29-01-04 20:54

On Thu, 29 Jan 2004 17:57:16 GMT, gajb@ofir.dk (Gitte) wrote:

> [...]
>Men det lyder jo også til, at I gerne vil opbygge et bekendtskab med
>vedkommende først, og så skulle det jo heller ikke være så svært, at

Det er også planen. Men grunden til det sociale samvær er at vi gerne
vil være sikker på at vi kan være os selv ikke alt for nervøse den
første gang og så plejer det jo at hjælpe at kende de folk man involvere
ikke sandt.
Flemming Jacobsen

Fra : Big dane

Dato : 30-01-04 00:58

snip debatten om Flemming og kærestens 3-kant:

Jeg er faktisk kommet i tanke om et lille fif I kan prøve, som jeg tror er
lidt utraditionelt.

Hvis I tror, at det er svært at finde en partner, så kan jeg berolige jer
med, at det er meget lettere end I går og forestiller jer.

Jeg har flere gange haft held med simpelthen at spørge en pige i
omgangskredsen som jeg har haft tillid til helt åbent og direkte om vi
skulle hoppe ud i det.
Ja jeg ved godt, at det kan være dødsens farligt og man skal ikke kaste sig
over hvem som helst. Men rigtig mange ting bliver ikke til noget fordi folk
ikke tør åbne sig og vise hvad man har lyst til.
Hvis det skal være noget fremmed, så kunne man jo tage til en fremmed by og
gå i byen der. Der skulle man vel nok kunne fremføre sine ideer uden at være
alt for genert og tilbageholden. Men min pointe er, at bare giv lods og fyr
den af, så vil du blive overrasket over, hvor frække og lette andre
mennesker er at forføre. det er bare at overskride sine egne grænser for,
hvad man synes man kan tillide sig at sige til andre. Det har jeg de senere
år haft vildt god succes med.

Blot en tanke.

BD

Fra : Steen Madsen

Dato : 29-01-04 21:02

jeg synes altså denne her snak bærer meget præg at noget ego-- som gitte
skriver så er det ligefør det nærmer sig noget "nar"-- tror mere det handelr
om skriverne vil ha noget opmærksomhed "se os"

synes altså det er en syg tanke-- håber ikke jeg selv bliver sådan hvis jeg
elelrs engang i et fast forhold behynder at kede mig.. -- altså er hun ikke
"god" nok elelr omvendt så bryd ud og indrøm det over dig selv er mit råd
fremfor at pakke det ind i noget socialt-- hvem hvem gids sq lige spille
fodbold sammen med ham gutten som om aften også lige knepper konen-- ???

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 29-01-04 21:23

On Thu, 29 Jan 2004 21:02:26 +0100, "Steen Madsen" <mail@privat.dk>
wrote:

>jeg synes altså denne her snak bærer meget præg at noget ego-- som gitte
>skriver så er det ligefør det nærmer sig noget "nar"-- tror mere det handelr
>om skriverne vil ha noget opmærksomhed "se os"

Har det så ikke. MIg og min kæreste har snakket om at få en 3" med i
sengen. Men hverken mig eller min kæreste har nogle erfaringer på det
område. Det eneste vi pt har snakket om at vi har lavet nogle "regler"
til at starte med. men kan da godt ske at reglerne bliver fjernet
allerede efter det første møde med personen, det kan også ske at de
forbliver. Det er jo ikke til at vide endnu.

Men som sagt leder vi faktisk efter tips og vejledning til hvordan at
man fx finder en partner og får fundet ud af om personen er den rette og
deslige og har intet med at vi søger opmærksomhed og deslige at gøre.

men grunden til det sociale er at både jeg og hende skal kunne komme ud
af det med personen der på et tidspunkt skal tag del i vores sexliv.
Hjælper jo ikke så meget hvis enten jeg eller hende ikke kan holde den
3" person ud. Så er det hele dømt til at mislykkedes allerede fra
starten.

> [...]
>fremfor at pakke det ind i noget socialt-- hvem hvem gids sq lige spille
>fodbold sammen med ham gutten som om aften også lige knepper konen-- ???

Heller ingen der siger at vi skal spille fodbold, men måske mødes over
en film eller en øl
Flemming Jacobsen

Fra : Gitte

Dato : 30-01-04 11:29

Hej

>jeg synes altså denne her snak bærer meget præg at noget ego-- som gitte
>skriver så er det ligefør det nærmer sig noget "nar"-- tror mere det handelr
>om skriverne vil ha noget opmærksomhed "se os"

Øhh, nu tror jeg altså du begynder at lægge mig ord i munden... Jeg
har ikke nævnt (og mener i øvrigt heller ikke), at det som parret her
ønsker at kaste sig ud i, er noget nar... Jeg har bare skrevet, at det
er en god ide, at tale tingene igennem med den 3. part, så alle ved,
hvad de går ind til, og kender hinandens grænser - som naturligvis
altid skal respekteres.

> [...]
>fremfor at pakke det ind i noget socialt-- hvem hvem gids sq lige spille
>fodbold sammen med ham gutten som om aften også lige knepper konen-- ???

Ja, det er så din mening, at ønsket om at udvide sit seksuelle
univers, skulle bunde i kedsomhed. Andre vil måske nok mene, at det
bunder i en sund nysgerrighed - og et sundt, åbent og ærligt
forhold... Bare fordi du ikke er enig, betyder det ikke, at de der er,
er syge.

MVH
Gitte

Fra : Mette

Dato : 30-01-04 12:02

"Gitte" <gajb@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> bunder i en sund nysgerrighed - og et sundt, åbent og ærligt
> forhold... Bare fordi du ikke er enig, betyder det ikke, at de der er,

Deri er jeg til gengæld helt uenig. Argumentet for partnerbytte og trekanter
osv er ofte, at det blot beviser hvor stærkt, sundt, åbent og ærligt
forholdet er. At kærligheden er stærk nok til at kunne rumme sex med andre
end ens kæreste eller ægtefælle. Men jeg mener, at det er at stikke sig selv
blår i øjenene.
Det endelige og vigtigste bevis på et sundt og stærkt forhold er efter min
mening, at man er i stand til - og har selvkontrol nok til - at elske og
elske med den samme i en lang årerække. En god sund og stærk kærlighed har
ikke behov for "krydderi" i form af en ekstra i sengen
At man for et behov for det, er efter min mening et advarselstegn.

Hvis det var så enormt sundt og naturligt, hvorfor skal det så være så
besværligt som denne tråd lægger op til? Med regler og "hvis nu-klausuler"?

Folk må gøre som de vil, men at påstå at et åbent forhold er stærkere og
sundere, er IMHO selvbedrag.

Fra : Gitte

Dato : 30-01-04 12:39

> [...]
>end ens kæreste eller ægtefælle. Men jeg mener, at det er at stikke sig selv

Argumentet skulle imo meget gerne være, at begge parter har lyst til
det - og ikke forholdets karakter iøvrigt. Men at det så kræver et
stærkt forhold, at kunne rumme det, er noget andet.

> [...]
>ikke behov for "krydderi" i form af en ekstra i sengen
>At man for et behov for det, er efter min mening et advarselstegn.

Og for mig, er et stærkt forhold, hvor man elsker hinanden, et
forhold, hvor man også kan rumme og have plads til de lyster man har.
Og tør være ærlige omkring det. Og hvis de lyster for begge parter
går i retning af, at man gerne vil have sex med andre, så er det ok.
Nu er det jo ikke sådan, at sex nødvendigvis har noget med kærlighed
at gøre... Men har man ikke begge de lyster, skal man naturligvis
holde sig fra det, og sidder man som den ene part i et forhold, og har
lyst til den slags, og den anden ikke har, skal det jo selvfølgelig
respekteres fuldt ud, og så holde sig fra det. For det er naturligvis
meget individuelt, hvad man har lyst til.
Nu synes jeg også, at det med "behov" er så voldsomt et ord, lidt
ligesom man har behov for mad og søvn. Sådan er det jo ikke omkring
det med sex med andre - det er en lyst man har, ligesom man kan have
lyst til chokolade. Altså noget man kan nyde, men sagtens leve uden.

>Hvis det var så enormt sundt og naturligt, hvorfor skal det så være så
>besværligt som denne tråd lægger op til? Med regler og "hvis nu-klausuler"?

Jeg ved såmænd ikke om det er så besværligt igen, når alt kommer til
alt. Det er selvfølgelig fornuftigt, at få talt tingene igennem
indbyrdes, inden man kaster sig ud i det. For selvfølgelig har alle
nogle grænser, der gerne skulle respekteres. Men det har de fleste nu
også mht. et "almindeligt" seksuelt forhold mellem to personer. Nogen
vil fx. under ingen omstændigheder være med til analsex - og det
forventer man vel som udgangspunkt også bliver respekteret. Og hvad
med dem, der nu leger med S/M - de har også visse regler, der aftales
på forhånd. Også selv om legen kun indefatter de to i parforholdet....
Så det er vel ikke så meget anderledes end så mange andre seksuelle
forhold, i den henseende.

>Folk må gøre som de vil, men at påstå at et åbent forhold er stærkere og
>sundere, er IMHO selvbedrag.

Jeg siger heller ikke, at et åbent forhold nødvendigvis er stærkere og
sundere, end andre. Men at det derimod må være stærkt, for at kunne
rumme det - der er en forskel.
Men jeg er helt enig i, at folk selvfølgelig må gøre præcis som de har
lyst til - med behørig respekt for de implicerede naturligvis. Det jeg
i det forrige indlæg havde noget imod, var at kalde det man ikke selv
har lyst til, for sygt....

MVH
Gitte

MVH
Gitte

Fra : Herbert

Dato : 30-01-04 12:32

> At man for et behov for det, er efter min mening et advarselstegn.

Det er vel de færreste der har behov for en ekstra i sengen. For de fleste
er det vel mere end lyst de har, sådan er det også for mig. Jeg har ikke
BEHOV for andre kvinder end min kone - men jeg har LYST til andre end min
kone. Og min kone har LYST til at være sammen med kvinder, ikke BEHOV for
det.

Er helt enig i, at hvis det er et behov fremfor en lyst, så er det nok fordi
der er noget galt

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 30-01-04 13:42

On Fri, 30 Jan 2004 12:02:14 +0100, "Mette" <nospam@hotmail.com> wrote:

> [...]
>end ens kæreste eller ægtefælle. Men jeg mener, at det er at stikke sig selv

Jeg har skam rigelig i min kæreste. Hun er pt den enste der ordentligt
har kunne være med på mine seksuelle behov og til tider har hun faktisk
et større behov for sex end mig.
Det er ikke et spørgsmål om at der er behov for at der kommer en 3"
person med i sengen men om en lyst både mig og hende har. Det hele
drejer som om nysgerrighed og lyst far vores begge 2 af.

> [...]
>ikke behov for "krydderi" i form af en ekstra i sengen
>At man for et behov for det, er efter min mening et advarselstegn.

Har absolut heller ikke noget imod at elske og elske med min nuværende
kæreste og sagt som foroven, så drejer det her sig ikke om behov, men
snarere en lyst

>Hvis det var så enormt sundt og naturligt, hvorfor skal det så være så
>besværligt som denne tråd lægger op til? Med regler og "hvis nu-klausuler"?

Nu ved jeg ikke om vi er de eneste der har lavet regler. Men vil da gå
ud fra at der er nogle der bare kaster sig ud i det med arme og ben og
så må det briste eller bærer. Men grunden til at mig og kæresten har
lavet "regler" er at vi begge 2 er uerfarne på det her område. Men hvem
siger at de her regler forbliver så snart at vi har mødt
personen/personerne?.
Flemming Jacobsen

Fra : Steen Madsen

Dato : 30-01-04 16:46

Jeg kan bare ikke få øje på den respekt for partner i teksten som jeg mener
der bør og skal være-- det jeg mente med sygt var den sociale del i
spillet-- synes det er ok hvis to ligestillet mennesker søger nye grænser og
udfordninger.
selv ville jeg aldrig byde min partner at nu skulle der altså lige en anden
pige med i seng udfra at det synes jeg da om.. hun ville da føle hun ikk
slog til-- når noget ikke rigtigt fungere så hurtigt videre til noget nyt og
lad os glemme det er vist overfladisk misbrug af det liv vi nu engang har
fået

Fra : Gitte

Dato : 30-01-04 17:00

> [...]
>der bør og skal være-- det jeg mente med sygt var den sociale del i
>spillet-- synes det er ok hvis to ligestillet mennesker søger nye grænser og

Jeg synes nu ikke teksten emmer af manglende respekt for partneren.
Men sådan kan man jo selvfølgelig forstå tingene forskelligt.... Men
jeg vil da give dig ret i, at hvis det er noget, den ene part har
fundet på, og så "pådutter" sin partner, ja så er det et alvorligt
problem.

> [...]
>lad os glemme det er vist overfladisk misbrug af det liv vi nu engang har

Klart, begge skal være med på det.
Men hvis det er en lyst begge har, så er der for mig at se, intet som
helst galt i det. Og for nogle piger, er det altså helt ok, at få en
ekstra pige med i sengen.... Men selvfølgelig ikke for alle, og det
skal man respekterer.

/Gitte

Fra : Marianne Feddersen

Dato : 30-01-04 17:15

Steen Madsen wrote:

> [...]
> der bør og skal være-- det jeg mente med sygt var den sociale del i
> spillet-- synes det er ok hvis to ligestillet mennesker søger nye grænser og
¨
Og der skal ikke være respekt for tredieparten, eller hvad?
Hvis alle er enige om spillets regler, har jeg svært ved at få øje på
problemet.

> selv ville jeg aldrig byde min partner at nu skulle der altså lige en anden
> pige med i seng udfra at det synes jeg da om.. hun ville da føle hun ikk
> slog til--

Tro aldrig at du ved hvad andre tænker!
Det kunne da være at din partner går rundt med en seksuel drøm, men ikke
tør fortælle om den.
Åbenhed omkring sin seksualitet er virkeligt gavnligt for et forhold.

når noget ikke rigtigt fungere så hurtigt videre til noget nyt og
> lad os glemme det er vist overfladisk misbrug af det liv vi nu engang har
> fået

Du udtrykker her et meget udbredt livssyn. Hvis vi ikke passer ind i
idealbilledet på et forhold (os-to-for-evigt-teorien), er det spild af
liv. Ifølge mit livssyn er det du opfordrer til her spild af liv. Livet
er fuldt af udfordringer og spændende oplevelser også når man er i et
fast forhold, det gælder bare om at turde.

Marianne Feddersen

Fra : Big dane

Dato : 30-01-04 17:54

Hejsa Marianne

> [...]
> er fuldt af udfordringer og spændende oplevelser også når man er i et
> fast forhold, det gælder bare om at turde.

Virkelig flot skrevet. Hvis du nægter dig selv alle livets glæder under
henvisning til at det er så eller så synd for partneren, så spilder du dit
liv. Fedt at kunne se sig selv i øjnene, når man bliver gammel -
"Jeg nåede virkelig hvad jeg ville her i livet!" Det må være federe at se
sig selv sådan, som 70 årig. Mange og i følge min erfaring kvinder er netop
gode til det der med at sætte sit lys under en skæppe med henvisning til, at
partneren nok ikke synes om det osv.
Fyr den af derude og gør det så din krop skriger af tilfredshed, heheh eller
skulle man i dette forum måske snarre skrive tilfredsstillelse.

BD

Fra : Steen Madsen

Dato : 31-01-04 00:01

Det er til at brække sig over sådan en gang overfrås af osv.. nogen gange
kan man altså også nå endnu videre hvis man lige stopper op og venter påå en
måske indhenter en hvis udvikling er måske sket lidt i tempo af forskellig
trin over en periode--

Og Marianne-- du er typen på den pige jeg frygter at få som partner og så
måske komme i en situation hvor jeg forvendter at se dig med blodsmag i
munden og kampvijle lyse ud af dine øjne.. næh din røv er vist ikke til at
se for bare skosåler udfra du synes det er fedt bare at pleje sit eget ego--
men ok undskyld på forhånd hvis jeg misfortokler din point-- damm din type
¤¤##%¤§§v mig sq

Fra : Marianne Feddersen

Dato : 31-01-04 08:45

Steen Madsen wrote:
> Og Marianne-- du er typen på den pige jeg frygter at få som partner og så
> måske komme i en situation hvor jeg forvendter at se dig med blodsmag i
> munden og kampvijle lyse ud af dine øjne..

Jeg er ikke god til at skændes, men jeg elsker en god diskussion.

> [...]
> men ok undskyld på forhånd hvis jeg misfortokler din point-- damm din type

Jeg er i et forhold på tiende år og jeg skal ingen steder, men det er
ingen hindring for nye oplevelser, sålænge vi er gode til at tale om ALT.
Vi er åbne og ærlige og ikke så bange for at give udtryk for ting
partneren måske kan blive ked af. Det handler om at have en ordentlig
dialog. Udgangspunktet er at ingen af os er tankelæsere, så derfor
vælger vi at fortælle hvad vi tænker.

Marianne Feddersen

Fra : Steen Madsen

Dato : 31-01-04 10:00

Det handler om at have en ordentlig
> dialog. Udgangspunktet er at ingen af os er tankelæsere, så derfor
> [...]

Jamen det kan jeg da kun være enig med dig i-- men dit første indlæg synes
jeg ikke matcher det du nu skriver-- hvad vil du så sige til en mand med din
holdning hvis han nu er til store bryster og han partner har nogen meget små
A næsten flade-- men på alle andre punkter opvejer hun mere end rigeligt--
synes du så han skal fortælle hende sine taker om at han tænder helt vild på
store bryster-- det er jeg sikker på hun NOT har en stor forståelse for

Fra : Marianne Feddersen

Dato : 31-01-04 10:13

Steen Madsen wrote:

> [...]
> store bryster-- det er jeg sikker på hun NOT har en stor forståelse for

De fleste mænd elsker store bryster, det er ikke noget nyt. For os der
ikke er så veludstyrede på dette felt, må vi satse på at alle vores
andre fortrin vejer langt tungere end store bryster. Det er det, mænd er
ikke så dumme som du gør dem til, de ved godt at store bryster ikke er
så vigtige som at have et godt venskab, en fortrolig og forstående
partner. Det er derfor at kvinder med små bryster også finder en partner.
Jeg har fortalt min mand mange ting om hvad jeg tænder på og han har
fortalt mig hvad han tænder på. Alene det faktum at vi taler om det gør,
at vi har lettere ved at finde en løsning på tingene, som er til begges
tilfredshed.

Marianne Feddersen

Fra : Steen Madsen

Dato : 31-01-04 11:02

Marianne du snakker udenom-- husk på en ung usikker pige på 22 læser jo også
det her-- hun kan ikke bruge dit udsagn til noget-- hun vil stadig huske du
skrev at alle tanker skulle man fortælle sin partner-- du snakker om noget
som kommer med tiden-- princip gælder jo også når man lige har lært hinanden
at kende

Fra : Marianne Feddersen

Dato : 31-01-04 11:18

Steen Madsen wrote:

> Marianne du snakker udenom--

Det synes jeg da ikke.

husk på en ung usikker pige på 22 læser jo også
> det her--

Det håber jeg da. Til gengæld håber jeg ikke, at kvinder på 22 er så
usikre som du beskriver. Jeg var da ikke.

hun kan ikke bruge dit udsagn til noget--

Det er jo op til hende. Jeg håber da at hun kan bruge det til at vide,
at udseende ikke er alt, at fornuft og venskab betyder mere end store
bryster.

hun vil stadig huske du
> skrev at alle tanker skulle man fortælle sin partner--

Det var vist ikke det jeg skrev, men det er stadig en styrke at kunne
dele sine tanker og drømme med sin partner, hvem skulle man ellers gøre
det med.

du snakker om noget
> som kommer med tiden--

Ikke for os, vi havde kendt hinande ca. 2 uger da vi begyndte at
eksperimentere med sex.

princip gælder jo også når man lige har lært hinanden
> at kende

Jeg mener at det holder hele vejen.

Marianne Feddersen

Fra : Steen Madsen

Dato : 31-01-04 12:10

Marianne så forklar mig lige hvad du mener med den sætning--

[...]

du påstår jo her at alt skal fortælles og intet pakkes pænt ind samt noget
forties i respekt for et andet menneske-- men at man kun udvikler sig ved at
være åben ???--

En dialog imellem to mennesker kan altså også godt være andet end ord-- ex-
respekt og evne til at tilsidesætte sig selv og evne til at se mere end 2 cm
ud over sin egen næsetip

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 31-01-04 12:55

Hej

Steen Madsen wrote:
> du påstår jo her at alt skal fortælles og intet pakkes pænt ind samt noget
> forties i respekt for et andet menneske-- men at man kun udvikler sig ved at
> være åben ???--

Der er ikke noget der hedder respekt for andre mennesker. Du kan tage
hensyn, men begrebet "respekt for andre mennesker" er et kulturopfundet
begreb. Det eneste mennesket har respekt for er sig selv. Du pakker dit
hensyntagen til andre ind i en konfliktsky pakke hvor du vælger at sige
"Af respekt overfor andre fremfører jeg ikke ditte og hint". I
virkeligheden handler du ud fra: "Hvis jeg skaber denne konflikt, så går
det ud over mig selv og det ønsker jeg ikke".

Hvis du derimod fortæller hvad du mener, så er der intet der kan komme
bag på partneren på noget tidspunkt. Dette hensyn medfører, at partneren
kan undlade at bringe visse emner på banen, som i sidste ende igen
medfører færre konflikter. Man kan så enten vælge at være med på emnet
eller være imod. Hvis alle imod-forholdene forties, så vil forholdet
også forlise.

At der fremføres alt hvad man tænker, vil også kunne få den anden til at
åbne op for tanker som umiddelbart er fremmede. At man tør fortælle alt
og at partneren er åben overfor alt hvad der fortælles, medfører et
styrket forhold i parforholdet. Jeg kan bringe hvad som helst på banen
uden, at det skaber en konflikt og det samme kan min kone. Dette skyldes
dialog om alt muligt tænkelig og tilsidesættelse af de kulturnormer, som
har styret folks holdninger, lige siden kirken satte dagsordenen for
folks tanker og handlemåder. At leve i kasser, som fastholder normer,
der strider imod vores natur, skaber indre personlige konflikter, som
skal bearbejdes for, at man kan udvikle sig. Bemærk at bearbejde ikke er
det samme som at udleve det. En dialog med partneren kan sagtens være
den bearbejdelse der skal til.

> En dialog imellem to mennesker kan altså også godt være andet end ord-- ex-
> respekt og evne til at tilsidesætte sig selv og evne til at se mere end 2 cm
> ud over sin egen næsetip

At tilsidesætte sig selv ender som regel kun i en ting. At en af
parterne eksploderer med indestænkte emner. Og bom - parforholdet er
smuttet.

Hvis man ikke evner at acceptere andres holdninger, så er man ikke moden
til et langvarigt parforhold. Hvis man tror, at man altid ved hvad den
anden tænker, så er man heller ikke moden til et langvarigt forhold.

At fortælle den anden hvad man tænker, er lige netop at lade den anden
komme ind i ens intimitet. Hvis et forhold starter på den måde, er der
ikke noget der kommer bag på nogen senere.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : polle

Dato : 31-01-04 15:03

min kone vil gerne prøve 4 mlnd da hun ikke kan få nok. snøft.
hvad gør jrg

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 31-01-04 15:19

"polle" <paresb@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> min kone vil gerne prøve 4 mlnd da hun ikke kan få nok. snøft.
> hvad gør jrg

Hvad med at starte med at invitere 3 mandlige venner, så er forudsætningerne
i det mindste i orden.

Lars

Fra : Big dane

Dato : 01-02-04 00:45

Hejsa
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Hvad med at starte med at invitere 3 mandlige venner, så er
forudsætningerne
> i det mindste i orden.

Hey jeg er med. lol

BD

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 01-02-04 00:39

On Sat, 31 Jan 2004 11:17:37 +0100, Marianne Feddersen
<marianne@feddersen.dk> wrote:

>Steen Madsen wrote:

> du snakker om noget
>
>Ikke for os, vi havde kendt hinande ca. 2 uger da vi begyndte at
>eksperimentere med sex.

Det princip kender jeg godt, tror heller ikek at der gik vildt længe for
at mig og min kæreste også begyndte at erksperimenterer.
Flemming Jacobsen

Fra : Gitte

Dato : 01-02-04 08:50

On Sat, 31 Jan 2004 11:01:47 +0100, "Steen Madsen" <mail@privat.dk>
wrote:

> [...]
>som kommer med tiden-- princip gælder jo også når man lige har lært hinanden

En 12-årig kunne jo også læse med - men skal vi til at indføre cencur
af den grund?

/Gitte

Fra : Big dane

Dato : 01-02-04 00:41

Hejsa igen

> [...]
> så vigtige som at have et godt venskab, en fortrolig og forstående
> partner. Det er derfor at kvinder med små bryster også finder en partner.

Brilliant skrevet og helt fri for den mavesure tone der ofte
kendetegner denne gruppe. Go girl!

> [...]
> fortalt mig hvad han tænder på. Alene det faktum at vi taler om det gør,
> at vi har lettere ved at finde en løsning på tingene, som er til begges

Ja da! Man skal da stole så meget på hinanden, at man tør vise hvem man er
og ikke bare et falskt hylster!
Jeg skulle nu hilse at sige, at en kvinde har masser af andre herligheder,
som er mindst lige så interessante, som hårdt pumpede babser. f.eks. at hun
kan blive våd, at hun har andre kvindelige kurver. At hun er en kvinde.
At hun viser sine femonine sider. Livet er for kort til alt det bitcheri
mange har det med at vise hele tiden.
Ja jeg kunne blive ved, men der er jo heldigvis masser af ligesindede
heteroer herinde, så jeg tror godt folk ved hvor jeg vil hen.

Håber du kan bevare din venlige skrivestil. Den klæder dig!

BD

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 01-02-04 00:37

On Sat, 31 Jan 2004 10:12:37 +0100, Marianne Feddersen
> [...]

>fortalt mig hvad han tænder på. Alene det faktum at vi taler om det gør,
>at vi har lettere ved at finde en løsning på tingene, som er til begges

For mig er store bryster lig med et turn off i den store stil. Vil til
en hver tid foretrække nogle som ikke er så store, som faktisk er til at
nusse og kærtegne, istedet for sådan nogle store byster man knap nok kan
lukke hånden omkring, eller endsige kærtegne uden alt for store/mange
problemer.

Jeg har personligt slev harft en kæreste med A skåls bryster og de var
da pænt og glimrende store i mine øjne. At andre fyre så vil "nedgøre"
sådan nogle piger er så deres sag, så har jeg bare det flere piger for
mig selv
Flemming Jacobsen

Fra : PerX ...

Dato : 01-02-04 17:51

In article <kseo109oeh1lqfmrbi7so84n6299hjsvv8@4ax.com>, praetorian
[NoSpam]@tnfs.dk says...
> [...]
> da pænt og glimrende store i mine øjne. At andre fyre så vil "nedgøre"
> sådan nogle piger er så deres sag, så har jeg bare det flere piger for

Er du nærsynet? *G*

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 01-02-04 20:01

On Sun, 1 Feb 2004 17:51:28 +0100, PerX ...
<hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

>In article <kseo109oeh1lqfmrbi7so84n6299hjsvv8@4ax.com>, praetorian
>[NoSpam]@tnfs.dk says...
>
>Er du nærsynet? *G*

Sjovt du siger det, men det er jeg rent faktisk, men det har ikke noget
med sagen at gøre. Jg bruger så briller for at korigerer.
Flemming Jacobsen

Fra : nusle

Dato : 02-02-04 17:16

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> [...]
> nusse og kærtegne, istedet for sådan nogle store byster man knap nok kan
> lukke hånden omkring, eller endsige kærtegne uden alt for store/mange

Hey, hvor groft!

Hvad er nu det, kan man ikke nusse og kærtegne store
bryster uden problemer?

Hvad er da problemet?

Ja, jeg bliver sgu' helt angst, for jeg nyder sandelig i
fulde drag, når min kæreste nusser, kærtegner, napper
og kysser mine store bryster - skal der nu kun være
kys og nap tilbage?

mange lattermilde hilsner
den barmfagre

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 02-02-04 19:27

On Mon, 2 Feb 2004 17:15:39 +0100, "nusle" <nusle@mail.dk> wrote:

> [...]
>
>Hej,

>Hey, hvor groft!
>
>Hvad er nu det, kan man ikke nusse og kærtegne store

For meget flade at dækkle på samme gang. Men siger heller ikek at det er
kritiske problemer. Synes bare at det generelt kan være svært ordentligt
at kærtegne store bryster,

>Ja, jeg bliver sgu' helt angst, for jeg nyder sandelig i
>fulde drag, når min kæreste nusser, kærtegner, napper
>og kysser mine store bryster - skal der nu kun være
>kys og nap tilbage?

Det siger jeg skam ikke, men synes bare bare personligt at det godt
nogle gange kan være lidt svært ordentligt at kærtegne store bryster og
da desuden ikke generelt falder i min smag er det som sådan ikke et
problem i den sag.
Flemming Jacobsen

Fra : PerX ...

Dato : 07-02-04 14:20

In article <401e7859$0$208$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, nusle@mail.dk
says...

> [...]
>
> Hej,

> Hey, hvor groft!
>
> Hvad er nu det, kan man ikke nusse og kærtegne store

At der altid står en 20-30 mænd i kø før en!

> Ja, jeg bliver sgu' helt angst, for jeg nyder sandelig i
> fulde drag, når min kæreste nusser, kærtegner, napper
> og kysser mine store bryster - skal der nu kun være
> kys og nap tilbage?

See what i mean?

Fra : nusle

Dato : 07-02-04 17:34

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> At der altid står en 20-30 mænd i kø før en!

Nå, ja *S*

> See what i mean?

Jup

mange hilsner
nusle

Fra : Henning

Dato : 09-02-04 16:28

nusle wrote:
> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
>
> Hej,

> Nå, ja *S*

> Jup

SLUK SÅ DE JULELYS I ØJNENE!!!!
Jeg bliver blændet

MVH
Henning

Fra : nusle

Dato : 09-02-04 17:01

"Henning" <h2m@fjern dette.madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej Hemse

> SLUK SÅ DE JULELYS I ØJNENE!!!!
> Jeg bliver blændet

Livet er nu herligt, også på en kold februar-dag

mange hilsner
nusle

Fra : PerX ...

Dato : 11-02-04 21:10

In article <4027a70c$0$201$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, h2m@fjern
says...

> SLUK SÅ DE JULELYS I ØJNENE!!!!
> Jeg bliver blændet

Det ville jeg egentlig også have sagt.

Fra : sb

Dato : 12-02-04 16:56

PerX ... <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message news:<MPG.1a94aa929191032f98a37d@news.usenetserver.com>...
> In article <4027a70c$0$201$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, h2m@fjern
> says...

'More than a mouthfull is wastefull'!

Fra : PerX ...

Dato : 15-02-04 22:49

In article <99ca96f2.0402120755.b921a46@posting.google.com>, sbul@my-
deja.com says...

> 'More than a mouthfull is wastefull'!

Øjnene kan altid mere end munden... eller var det maven.

Fra : Gitte

Dato : 31-01-04 10:57

On Sat, 31 Jan 2004 09:59:42 +0100, "Steen Madsen" <mail@privat.dk>
wrote:

> [...]

>store bryster-- det er jeg sikker på hun NOT har en stor forståelse for

Det kommer måske også lidt an på måden, det bliver præsenteret på....
Hvis det bliver fremstillet som om, det er det eneste, der tæller, så
kan det da godt være, hun synes det er temmelig træls. Men hvis det er
som en af mange ting, der tænder, ja så er det vel for de fleste ok.
Ingen er jo perfekte, og hvis man så har mange af de andre ting, der
tæller, må det vel være fint. Og det samme den anden vej rundt... Der
er vel for dælen en grund til, at ens partner har valgt en, på trods
af en enkelt "mangel" eller to. Mange kvinder vil da også gerne have
en "veludstyret" mand, men igen, så er det som regel ikke det eneste
der tæller.
Og hvis man har en bare nogenlunde selvtillid, kan man altså godt leve
med, at man ikke opfylder kravene til en drømmekvinde - eller mand -
100%.

MVH
Gitte

Fra : Anita

Dato : 29-01-04 17:23

"Thunderbird [7100]" skrev

> [...]
> skifter sig når at man først har mødt den/de 3" part/parter. Men sådan
> som landet ser ud lige nu der er vi hvor vi er.

Hejsa...

Lige en indskudt bemærkning:
Har I overvejet den mulighed at en af jer kunne gå hen og forelske sig i 3.
part?

Det lyder også som om I ikke er helt afklaret omkring, hvorvidt det skal
være en pige eller fyr, der skal være med i jeres leg. Hvis nu din kæreste
tænker "det skal helst være en fyr" og du tænker " det skal helst være en
pige", så er der måske også lidt at få afklaret dér.

Venligst Anita

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 29-01-04 20:08

On Thu, 29 Jan 2004 17:23:19 +0100, "Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk>
wrote:

> [...]
>tænker "det skal helst være en fyr" og du tænker " det skal helst være en
>pige", så er der måske også lidt at få afklaret dér.

Vi snakkede om det og er mere eller mindre blevet enige om at det skal
være en pige, da min kæreste har en lille fantasi om at prøve at være
samemn med en pige. Så vi ligger nok ud med en pige og så ser vi hvordan
at det går.
Flemming Jacobsen

Fra : Anita

Dato : 29-01-04 23:05

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev

Du glemmer at svare på ovenstående.

> [...]
> være en pige, da min kæreste har en lille fantasi om at prøve at være
> samemn med en pige. Så vi ligger nok ud med en pige og så ser vi hvordan

Jeps. Har din kæreste overvejet ovenstående i den sammenhæng?

Venligst Anita

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 29-01-04 23:59

On Thu, 29 Jan 2004 23:04:42 +0100, "Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk>
wrote:

>"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev

>3.
>
>Du glemmer at svare på ovenstående.

>Jeps. Har din kæreste overvejet ovenstående i den sammenhæng?

MIn kæreste ved at hun ikke er til piger, men er lidt plaget med en
fantasi om at være sammen med en pige. Og da jeg ved at det er hende jeg
er sammen med nu jeg vil have, er jeg mere eller mindre 100% sikker på
at jeg ikke får følelser i klemme med 3" parten.
Flemming Jacobsen