Omformere til neon lys
Fra : Finn Møller

Dato : 27-01-04 22:55

Jeg kan ikke få mit neonlys til at virke, jeg har købt hos Scooter-shoppen,
som mener jeg har byttet om på + og - strøm til omformer, lyder det rigtig ?
nogen der har erfaring med dette.

/Finn

Fra : Michael H. Madsen

Dato : 29-01-04 05:28

Naturligvis kan det være du har byttet om, men det vel bare at checke det.

Michael.

Fra : Mølle

Dato : 29-01-04 09:01

problemet er bare at den er "brændt af" ved at vende ledninger
forkert...../Finn

Fra : Michael H. Madsen

Dato : 30-01-04 01:12

"Mølle" <limfjorden@get2net.dk> wrote in message
> problemet er bare at den er "brændt af" ved at vende ledninger
> forkert...../Finn

Ja men vel ikke nødvendigvis. Kan jo være der sidder en diode til at sikre.
Ellers kan jeg godt se det noget skidt.

Michael.