Sende mails via Outlook (anonymt til flere~
Fra : Morten Snedker

Dato : 27-01-04 19:35

Jeg har et kundekartotek liggende i Access. Til grupper af disse
kunder vil jeg gerne udsende e-mails, men således at de hver især ikke
kan se, hvem der har modtaget det. Hvordan gør jeg det - uden at sende
dem enkeltvis?

P.t. har jeg noget i stil med :

With olMail
.To = "test@test.dk;test2@test.dk"
.Subject = "Test"
.Send
End With

mvh /Snedker

Fra : Jens Vestergaard

Dato : 27-01-04 20:01

"Morten Snedker" <morten@spammelam.dbconsult.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kunder vil jeg gerne udsende e-mails, men således at de hver især ikke
> kan se, hvem der har modtaget det. Hvordan gør jeg det - uden at sende

Set oRecipient = olMail.Recipients.Add("Peter")
oRecipient.Address = "mig@minmail.dk"
oRecipient.Type = olBCC

Set oRecipient = olMail.Recipients.Add("Ole")
oRecipient.Address = "ham@hansmail.dk"
oRecipient.Type = olBCC

Jens Vestergaard (mailadr i dette indlæg er ikke gyldig!)
www.railsoft.dk
Døgnets jernbanenyheder: www.railsoft.dk/medier.asp