Brænde
Fra : Mars

Dato : 27-01-04 19:32

Gran-og linne træ hvad kan det koste ?

Det ligger i tykke stammer lige til at save op i stykker ! hvad kan det
koste pr meter for sådan en gang ½ selvskovning !!

Martin Sørensen

Fra : klaus

Dato : 27-01-04 20:07

Mars wrote:
> Gran-og linne træ hvad kan det koste ?
>
> Det ligger i tykke stammer lige til at save op i stykker ! hvad kan det
> koste pr meter for sådan en gang ½ selvskovning !!

150 kr. pr. meter - er mit forsigtige gæt.

--
Venlig hilsen/with regards
Klaus Eriksen

Fra : SB

Dato : 28-01-04 00:49

"klaus" <ke@aigis.dk> skrev i en meddelelse

> 150 kr. pr. meter - er mit forsigtige gæt.
>
> --
> Venlig hilsen/with regards
> Klaus Eriksen
> www.aigis.dk

Det giver jeg for bøg, hentet ved skovkanten i 3 m. stykker

Søren

Fra : Finn Hybjerg Hansen

Dato : 28-01-04 08:54

Fra : thomas andersen

Dato : 28-01-04 11:23

> Hej Søren
> Hvor bor du, siden du kan få du bøg til den pris?
> _________________________
> /Finn (2004-01-28, 08:51)
>
> Hej,

jeg bor på Fyn og skal i næste uge hente mit træ der er fældet i skoven,
skal selv transportere det hjem fra skoven, save og kløve. Pris 140 pr. rm
(bøg)

thomas

Fra : Brian Skaarup

Dato : 28-01-04 13:33

On Wed, 28 Jan 2004 11:23:01 +0100, "thomas andersen"
<thomas.andersen.fjern denne tekst.@electrolux.dk> wrote:

>jeg bor på Fyn og skal i næste uge hente mit træ der er fældet i skoven,
>skal selv transportere det hjem fra skoven, save og kløve. Pris 140 pr. rm
>(bøg)
Det var godt nok billigt
På skovforeningens hjemmeside koster det >kr. 300 i 2 meter stykker
f.eks. http://www.skovognatur.dk/koebenhavn/salg/braende.htm

Fra : SB

Dato : 29-01-04 01:00

"Finn Hybjerg Hansen" <fhh@kom.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Søren
> Hvor bor du, siden du kan få du bøg til den pris?
> _________________________
> /Finn (2004-01-28, 08:51)

Hej Finn

Bor i Århus syd

Søren

Fra : Peter Olesen

Dato : 29-01-04 12:12

Hej Søren.

Vil du dele tlf.nr. med os andre ?

Peter, 8450 Hammel

Fra : SB

Dato : 29-01-04 22:55

Hej Peter

Der er nu ikke mere i år, men smid mig en mail, så skal jeg huske på dig til
næste år.
Mange af de lokale og større farmere har ofte træ/skov og tager man ud og
snakker med dem,
kan man ofte få det til en fornuftig pris.

Har kunne købe det til 110 kr./m for bøg, hvis man selv gad skære det i
stykker inde i skoven og slæbe det ud.
Skar vi det i 3 m. længde, kunne vi få det kørt ud for 25 kr./m3
Stadig en fornuftig pris, det var blandet ask og bøg, men han har pt. ikke
mere lige nu

Søren