mit nye film flip...
Fra : sniper_Nolight

Dato : 27-01-04 19:18

.... er Austin Powers, jeg har genset dem alle i en køre og jeg må indrømme
jeg finder dem afsindigt morsomme - jeg sidder alene og nærmest
skraldgriner! - min kæreste er der, men griner slet ikke i samme omfang (er
det mig der er blevet plat med alderen? - sikkert)- jeg må simpelthen
pause filmene og grine færdigt ad en scene for ikke at misse den næste - de
bliver sjovere for hver gang jeg ser dem - jeg griner lige meget hver gang,
men nu må jeg høre - er der flere på vej - syns ikke imdb oplyser om noget
fremtidigt fra Mr. Meyers side - skulle man lave en ny top ti herinde må det
være de sjoveste personer... umiddelbart vil jeg nævne Mike som en klar
nummer 1... hvad har han ellers gang i for tiden?
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight