Glidecreme
Fra : Jesper Thomsen

Dato : 27-01-04 17:13

Hej Boyz 'n Girlz

Kort og godt: Hvor køber i jeres glidecreme henne? Og hvad er bedst?

Jesper

--
Et ordensmenneske er en person der er for doven til at lede efter noget

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 27-01-04 17:42

Jesper Thomsen wrote:
> Hej Boyz 'n Girlz
>
> Kort og godt: Hvor køber i jeres glidecreme henne? Og hvad er bedst?

vi bruger Eros bodyglide og køber den i Plan E i istedgade, københavn ;)
Eros er klart det bedste jeg nogensinde har prøvet.... der findes to
varianter, en almindelig i en sort flaske og en "female" i en hvid
flaske.... de siger de er ens, men min erfaring er at den almindelige har
længere "glideegenskaber" og er mere drøj i brug end den hvide.....

--
Knus, Sabina
"Whether you like it or not, you're in the middle of a war that has

Fra : Ukendt

Dato : 27-01-04 19:43

Sabina Hertzum wrote:

> [...]
> flaske.... de siger de er ens, men min erfaring er at den almindelige
> har længere "glideegenskaber" og er mere drøj i brug end den

Lyder godt Kan den bruges med kondomer også?
Jeg er lidt ny i kombinationen kondom/glidecreme, så jeg vil helst undgå
ubehagelige overraskelser

Jesper

Fra : henrik

Dato : 27-01-04 21:29

"Jesper Thomsen" <x9jepHOSThomsen.mail.dk> wrote in message

> Lyder godt Kan den bruges med kondomer også?
> Jeg er lidt ny i kombinationen kondom/glidecreme, så jeg vil helst undgå
> ubehagelige overraskelser
>
> Jesper

Har hørt nogen bruger sådan noget som Parafinolie også ?
Kan købes i håndkøb på apoteket. Og skulle være
et meget billigt alternativ. For dem som måske er genert
over at købe glidecreme

Fra : Rex

Dato : 27-01-04 22:15

On Tue, 27 Jan 2004 17:13:13 +0100, "Jesper Thomsen"
<x9jep@ATthomsen.mail.dk> wrote:

>Hej Boyz 'n Girlz
>
>Kort og godt: Hvor køber i jeres glidecreme henne? Og hvad er bedst?
>

>Jesper

Hej Jesper.

Du kan da købe det på apoteket..
God fornøjelse med det.... *SF*

Hilsen Rex

Fra : (Per Røn

Dato : 28-01-04 20:34

Jesper Thomsen <x9jep@ATthomsen.mail.dk> wrote:

> Kort og godt: Hvor køber i jeres glidecreme henne? Og hvad er bedst?

Kan man ikke bare bruge almindelig shampoo?
--
Per Erik Rønne

Fra : sali

Dato : 28-01-04 21:28

"Per Rønne" <per.ronne@doesnt.work.spam.filter.invalid> wrote in message

> Kan man ikke bare bruge almindelig shampoo?

Eller vaseline?

Fra : (Per Røn

Dato : 29-01-04 07:59

sali <sali@donnotreply.com> wrote:

> "Per Rønne" <per.ronne@doesnt.work.spam.filter.invalid> wrote in message

> Eller vaseline?

Det skal vist opløse kondomet, hvis et sådant bruges ...
--
Per Erik Rønne

Fra : lykkensdal

Dato : 26-02-04 23:18

Enten eksplorationscreme fra apoteket eller på nettet (eller homeparty) hos
http://www.bonami.dk

Torben

Fra : Henri Gath

Dato : 28-02-04 00:54

Ufatteligt, så mange inglæg her, der handler om, hvordan man smører røven
ind? Så svært kan det da ikke være...

Fra : Lars Christensen

Dato : 15-03-04 06:30

Hvor køber i jeres glidecreme henne? Og hvad er bedst?

Ikke for at reklamere, men der er stor test i "Tidens Kvinder" magasinet

/larali