Matrox grafikkort (HASTER!)
Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 27-01-04 15:52

Hej
Jeg har fået tilbudt dette PCi grafikkort, - er det den model, der kan
flashes til Mac? - meget gerne et meget hurtigt svar. Og hvis det er den
model, er der så en eller anden, der har firmwaren til det? PFT
mvh. Erik Richard

Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 27-01-04 16:51

Erik Richard Sørensen wrote:
> [...]
> flashes til Mac? - meget gerne et meget hurtigt svar. Og hvis det er den
> model, er der så en eller anden, der har firmwaren til det? PFT

[snip]

Jeg ville spørge i Martrox-forumet på matrox.com. De har et glimrende
forum hvor både matrox-ansatte og brugere har adgang. De er vel ved at
stå op.

Til gengæld vil jeg nok droppe dk.edb.hardware.grafikkort. Denne gruppe
handler mest om nvidia og ati kort.

--Martin