Grafikkort oplysnionger
Fra : Kim Larsen

Dato : 27-01-04 12:54

Hej i gruppen

Som os der læser denne gruppe dagligt, så ser vi at mange nye og andre
spørger om det samme mange gange. Der er ikke nogen der læser tilbage i
tiden for at få en løsning på deres problem/spørgsmål, så er det nemmere for
dem at lave en ny tråd.
Kunne man forestille sig at man kunne lave en hjemmeside på en sådan måde at
folk kunne ledes hen til den, og så der få svar på deres spørgsmål ?
Jeg vil på et tidspunkt godt lave den, men jeg skal bruge nogle af jer hajer
der ude til at hjælpe med at få noget på siderne. Jeg har kun kendskab til
Matrox og Tyan, og det er jo ikke nok til en sådan side.
Jeg står lige midt i en flytning, så det bliver ikke før midt i næste måned
at jeg går i gang, og hvis der er stemning for det, og der er nogen der vil
være behjælpelig med sager til den.
Hvad siger folk til det ?

Kim Larsen

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 27-01-04 16:43

"Kim Larsen" <mythos###@tdcadsl.dk> crashed Echelon writing

> Kunne man forestille sig at man kunne lave en hjemmeside på en sådan
> måde at folk kunne ledes hen til den, og så der få svar på deres
> spørgsmål ?

Selv er jeg tilhænger af hvis alle danske grupper kunne få en underside
under deres navn på usenet.dk med en FAQ for hver gruppe. For det er ikke
kun på grafikkortsgruppen at de samme ting bliver spurgt 4 gange i løbet af
en uge.

--
Bjarke Andersen

Fra : Kim Larsen

Dato : 27-01-04 17:05

> [...]
> kun på grafikkortsgruppen at de samme ting bliver spurgt 4 gange i løbet

Ja ja ja, så meget vil jeg heller ikke lave, det er kun for grafikkort
Det er også mest for min egen skyld, for jeg syntes det er et "sjovt" område
at bevæge sig i, og hvis det så kunne komme andre til gavn, så hvorfor ikke
lave den til det formål også.

Kim Larsen

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 27-01-04 18:47

> [...]
> "sjovt" område at bevæge sig i, og hvis det så kunne komme andre til
> gavn, så hvorfor ikke lave den til det formål også.

Jeg siger jo heller ikke du skal lave alt, men istedet for at oprette en
andetsteds hostet side, for denne gruppe, og når man går ind på en anden
dansk gruppe ligger FAQ et tredje sted.

Jeg syntes bare det ville være det mest logiske hvis det kunne samles under
usenet.dk, da det er den tilnærmesesviste hjemmeside der findes for de
danske usenet grupper.

Jeg mailer Thorbjørn (person bag usenet.dk og hører om det kan lade sig
gøre).

Nogen der mener andet eller tredje??

--
Bjarke Andersen