Vindruer og tørrede abrikoser
Fra : Melanie

Dato : 27-01-04 11:44

Hej ng
Jeg her fået et total "slik-trip" med vindruer og tørrede abrikoser. Spiser
dem selvfølgelig ikke samtiddig, men bare når jeg er sulten for sjov. Nogen
af jer der kan fortælle mig om det er det helt forkerte at have "slik-trip"
med?

På forhånd tak for hjælpen

Mvh Melanie

Fra : Heidi

Dato : 27-01-04 14:36

Melanie wrote:
> [...]
> Spiser dem selvfølgelig ikke samtiddig, men bare når jeg er sulten
> for sjov. Nogen af jer der kan fortælle mig om det er det helt

I begrænsede mængder er det nok ok, og tørrede abrikoser er også sundere
end almindeligt slik da de også indeholder fibre, men de indeholder
næsten 300 kalorier pr. 100 g - så hvis du spiser ret mange 100 g om
dagen, bliver det jo hurtigt til mange.
--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!