Udskiftning af forrør på en Gilera Runner
Fra : RB

Dato : 27-01-04 10:30

Hejsa.

Kan det virkeligt være rigtitgt at man nærmest skal afmontere hele motoren
for at kunne skifte forrøret????

Mvh

RB

Fra : Axelgaard

Dato : 27-01-04 10:37

"RB" <pr_bulowNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kan det virkeligt være rigtitgt at man nærmest skal afmontere hele motoren
> for at kunne skifte forrøret????

Jeg har pillet udstødningen af en Runner flere gange - der løsnede jeg de to
møtrikker ved cylindret samt de to bolte der sidde på siden af scooteren.
Herfter /faldt/ udstødningen nærmest af :)

Fra : GK

Dato : 27-01-04 21:23

Nej du skal ikke pille motoren af for at skifte forrør ,på en Gilera Runner
.... nede fra kan du kommet til med et lille topnøgle sæt .. en 10mm top og
en forlænger kan du sagtens nå op og skrue de to møtrikker af oppe ved
cylinderen ... men du må ned og ligge for at kunne se noget .. da der
ganske rigtig ikke er meget plads... jeg kan pille sådan et rør af på 5 min
... så kan du også

mvh GK