IMDB højeste rating...
Fra : Jakob

Dato : 27-01-04 10:11

Hej, jeg så jo lige til lidt en overraskelse at band of brothers har
scoret helt ekstremt højt(og eks højere end nummer 1 på TOP movies =
Godfather) og derfor blev jeg interesseret i om man kan se topratings
på alt derinde et sted. Jeg vil gerne se om der findes andre
miniserier med høje ratings, dokumentarer med høje ratings eks. Er det
muligt at se en topliste for ikke-film eller film og ikke-film på
samme liste?

Fra : Peter Brodersen

Dato : 27-01-04 12:25

On Tue, 27 Jan 2004 10:11:04 +0100, Jakob <sss@hotmail.com> wrote:

>Er det
>muligt at se en topliste for ikke-film eller film og ikke-film på
>samme liste?

Lav en Power Search, og kryds "Display first 100 highest ..." af i
punkt 4: http://www.imdb.com/list

Alternativt kan du sætte IMDb-rating, også under punkt fire.

Sådan kan du også let lave en søgning på "danske film fra 1970-1984,
der er i farve og filmet i Sverige".

--
- Peter Brodersen

Ugens sprogtip: jeres (og ikke Jeres)

Fra : Jakob

Dato : 27-01-04 16:36

On Tue, 27 Jan 2004 12:24:55 +0100, Peter Brodersen <usenet@ter.dk>
wrote:

> [...]
>
>Alternativt kan du sætte IMDb-rating, også under punkt fire.
>
>Sådan kan du også let lave en søgning på "danske film fra 1970-1984,

Takker :D og glimrende, det har jeg før ledt efter

Fra : Thomas S

Dato : 27-01-04 18:38

Peter Brodersen <usenet@ter.dk> wrote in message news:<bv5hqe$ih1$2@dknews.tiscali.dk>...

> Sådan kan du også let lave en søgning på "danske film fra 1970-1984,
> der er i farve og filmet i Sverige".

"Vil du se min smukke navle" (1978), rating 6.8 får jeg det til

mvh

Thomas S

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 28-01-04 02:36

"Thomas S" <erro_estado@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Peter Brodersen <usenet@ter.dk> wrote in message

> "Vil du se min smukke navle" (1978), rating 6.8 får jeg det til

Også klart den bedste i den kategori....