Nyt kort nu?
Fra : CK

Dato : 27-01-04 10:44

Jeg har et gf4800 SE nu, spiller 3D spil og har set omtale af gf5900xt, kan
det svare sig for mig at skifte til det?

mvh
Claus

Fra : Nico

Dato : 27-01-04 10:17

> Jeg har et gf4800 SE nu, spiller 3D spil og har set omtale af
gf5900xt, kan
> det svare sig for mig at skifte til det?

Læs lidt ned...

Men jeg ville spare pengene.... dit 4800 leverer sgu stadig varen.

Fra : Brian Lund

Dato : 28-01-04 03:39

> Jeg har et gf4800 SE nu, spiller 3D spil og har set omtale af gf5900xt,
kan
> det svare sig for mig at skifte til det?

Hvis du har problemer med at nogen spil hakker, ja...

Den væsentlige forskel er DX9 understøttelse... Så hvis du ikke har
problemer med nogen spil, så vent til du får brug for det, så er priserne
lavere, og ydelsen højere!

Brian

Fra : phg1

Dato : 30-01-04 22:51

"CK" skrev d. 27-01-04 10:44 dette indlæg :
> [...]
>
> mvh
> Claus
>
> det er sku svært umiddelbart har dit kort faktisk en større købsværdi
hvis du skulle købe det som nyt,men i alle test får ti4800 storeklø af
5900xt,jeg har lige skiftet mit ti4200 ud med et 5900xt og jeg fik et
boost der kunne mærkes så jeg tror sku jeg vil anbefale dig at skifte
det er ikke hver dag man får så god ydelse for så forholdsvis små penge

http://www.kandu.dk/