OT: Mangler et sted at på i København
Fra : Anna

Dato : 27-01-04 09:40

Huuuuuh.... Undskyld jeg går off topic, men jeg skal rive mac'en op med
rode (det eneste on topic i denne post ....

Det ser ud til at jeg kommer i akut bolignød da jeg helst skal befinde
mig i nærheden af Høje Taastrup fra den 2/2 eller 8/2. Struer i
Vestjylland hvor jeg er lige nu er jo noget nær så langt væk som man kan
komme så er der nogen der kender nogen der lejer noget ud? Fremleje
lejligheder eller værelser, bofælleksaber, pensionater? Alt har
interesse lige umiddelbart som en start på Sjælland. Mail på
nedenstående add :--)

Mvh
Anna

--
iChat/AOL/ICQ: annabassand (AOL/AIM handle)
aandersen (aaaaat) mail (doooooot) dk

Fra : Morten

Dato : 27-01-04 10:11

Anna <notworking@mail.dk> wrote:
> Huuuuuh.... Undskyld jeg går off topic, men jeg skal rive mac'en op med
> rode (det eneste on topic i denne post ....

Tillyke med jobbet har tdiligere selv været heldig med at få
formidlet husly gennem gruppen her.

--
Morten

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, Combo-drev, Bluetooth mus
+ tastatur, FX5200 Ultra & Lacie Photon18Vision (TFT).

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 27-01-04 12:45

Anna <notworking@mail.dk> wrote:
> Det ser ud til at jeg kommer i akut bolignød.

Find MRKs gamle indlæg i gruppen frem og kopier hans signatur
Kunne måske også være en sig-idé til din iChat.

Du er ikke berettiget til "studenterhybler", vel?

/Preben, uden plads eller bedre råd.
--
Preben Bødker Nielsen

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 27-01-04 14:50

> Find MRKs gamle indlæg i gruppen frem og kopier hans signatur
> Kunne måske også være en sig-idé til din iChat.

Post derefter et par tusinde indlæg. Gerne underholdende.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 27-01-04 13:25

> [...]

> lejligheder eller værelser, bofælleksaber, pensionater? Alt har
> interesse lige umiddelbart som en start på Sjælland. Mail på

Er det med eller uden ingeniør ??

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : Morten

Dato : 27-01-04 15:32

On Tue, 27 Jan 2004 at 12:25 GMT, Jesper wrote:

> Er det med eller uden ingeniør ??

Såfremt det er uden påtænker du kan måske at ustationere BB?

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 27-01-04 15:58

Morten <spam@reippuert.dk> writes:

> [...]
>
>PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, Combo-drev, Bluetooth mus
>+ tastatur, FX5200 Ultra & Lacie Photon18Vision (TFT).

Næ, han sender hende måske til Struer som udveksling et eller andent
hanne

Fra : Jesper F Christensen

Dato : 27-01-04 20:19

Kender desværre ikke noget p.t.
Men et godt råd, vær opmærksom, hvis det er i Tåstrupgård eller Chalotager.
Jeg bor selv i Hedehusene (3 km fra Høje Tåstrup), ikke at der er noget galt
de steder, udover at man SKAL låse sin cykel hvis du forstår hvad jeg mener.
Men held og lykke.

Hilsen Jesper

Fra : Anna

Dato : 28-01-04 12:09

Jesper F Christensen <jegliggeriFJERNDETTE@sprit.dk> wrote:

> [...]
> de steder, udover at man SKAL låse sin cykel hvis du forstår hvad jeg mener.

Hej allesammen

Tak for hjælpen alle sammen. Det er uden fyr'n. Vi skal jo lige se om
jeg falder til inden vi begynder på noget drastisk.

Mht. bolig: Det ser meget svært ud - selv i Tåstrupgaard ... har snakket
med nogle boligforeninger - det er helt umuligt med kort varsel. Hu ha
da da da da.... Er der nogen der kender nogle gode pensionater el. lign.
hvor man kan leje sig ind midlertidigt?

Mvh
Anna

--
iChat/AOL/ICQ: annabassand (AOL/AIM handle)

Fra : Flemming Rubini

Dato : 28-01-04 14:26

> [...]

> med nogle boligforeninger - det er helt umuligt med kort varsel. Hu ha
> da da da da.... Er der nogen der kender nogle gode pensionater el. lign.

Prøv evt. også <http://www.ui.dk>

Flemming Rubini

Fra : (Per Røn

Dato : 28-01-04 21:04

Jesper F Christensen <jegliggeriFJERNDETTE@sprit.dk> wrote:

> Kender desværre ikke noget p.t.

Det skulle vist som etnisk dansker være rimeligt let i Mjølnerparken på
Nørrebro .
--
Per Erik Rønne

Fra : Morten Lind

Dato : 28-01-04 22:08

Per Rønne <per.ronne@doesnt.work.spam.filter.invalid> wrote:

> Det skulle vist som etnisk dansker være rimeligt let i Mjølnerparken på
> Nørrebro .

Hej Per.....du ser vist for meget fjernsyn.....
M.