Kondomer brister IKKE og fornemmes IKKE
Fra : Bo Warming

Dato : 27-01-04 05:59

Der er ikke ud til at være foretaget test af kondomer, som jeg efterlyste i
lægevidenskabelige artikler, og som danske overlæger som svar karikerede ved
i Ugeskrift for Læger at antyde at "man i såfald skulle kikke
samlejepartnerne over skulderen".

Mit forslag - som altså stadig sjofles - var at der skulle findes frivillige
forsøgspersoner, der mener at kunne få kondom til at briste ved samleje, og
som vil gennemføre det laboratoriemæssigt, optaget med video-kamera.
Master og Johnsens berømte sexologiske studier fra 1960-62 kunne sagtens
finde villige probander, der ikke følte deres blufærdighed krænket,

De småbitte, cirkelrunde "pin-hole" fejl som idag er næsten udryddet ved
elektronisk testede japanske kondomer fører sjældent til at kondomet revner,
da hullets kant er fortykket.

Hvis nogen mener at de tiltrængte forsøg (eller noget der ligner) er
publiceret om, vil jeg være meget taknemlig for en reference, inden jeg
forelægger sagen for Ugeskriftes redaktion med henblik på fornyet debat.(Jeg
er ikke dygtig til at søge på nettet)

Overlæger er bestukne "medicinal-fabrikkernes mænd. "
At forsvare at p-piller skal være foretrukne redskab til
svangerskabsforebyggelse var effekten af deres sarkastiske korresponcence
i 1988

Uden ordentlig test bør man antage at kondomsikkerhed måske er langt over
99½%.

Typisk opstår rapporter om kondombrist ved at forudindtagede læger stiller
ledende spørgsmål til en ´pige, der søger abort, og hun giver lægen ret i at
kondomet må have været upålideligt.
Formodentlig har det ikke været brugt eller ikke været brugt korrekt i de
mange tilfælde hvor statistikken angiver at det er gledet af eller gået i
stykker.

Man burde også udføre forsøg hvor parterne har bind for øjnene når de
elsker, og i halvdelen af tilfældene klippes spidsen af reservoiret af
kondomet efter der er rullet på af manden eller parret.
Så vil den påførte skade blive til en stor revne så penishovedet slet ikke
er dækket af gummi i sidste del af samlejet, og jeg vil vædde mange tusind
kroner på at ingen mand kan afgøre om penishovedet "har vanter på".
Det er blær at man er så følsom, at man kan mærke en tiendedel milimeter
tynd gummimembran der flyder i slim
--
Bo Warming, cand.scient. gymnasielærer
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Big dane

Dato : 27-01-04 11:24

Hej Bo
Du har nogle gode standpunkter.

I min pure ungdom husker jeg i hvert fald mange kondomer, der sprang, men
der gik vi sateme osse til den.

The Big Dane
"Bo Warming

Fra : Gitte

Dato : 27-01-04 11:31

> [...]
>kroner på at ingen mand kan afgøre om penishovedet "har vanter på".
>Det er blær at man er så følsom, at man kan mærke en tiendedel milimeter

Og er det så ligegyldigt, hvad kvinder kan mærke i denne sammenhæng?
For som kvinde kan man bestemt godt mærke, om det er hud eller gummi
man er i berøring med.... Bare lige for at bibringe dig lidt
oplysning.

MVH
Gitte

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 27-01-04 12:17

Gitte wrote:

Hej Gitte

> [...]
> For som kvinde kan man bestemt godt mærke, om det er hud eller gummi
> man er i berøring med.... Bare lige for at bibringe dig lidt

Du er ikke den første kvinde der siger det. I øvrigt er det største problem
med kondomer, det man ikke mærker.

Mark

Fra : Gitte

Dato : 27-01-04 14:30

>Du er ikke den første kvinde der siger det. I øvrigt er det største problem
>med kondomer, det man ikke mærker.

Som du dog kan formulere det

MVH
Gitte

Fra : Lars

Dato : 04-02-04 00:00

In article <40163d8a.3425095@news.tele.dk>, gajb@ofir.dk says...
> [...]
> For som kvinde kan man bestemt godt mærke, om det er hud eller gummi
> man er i berøring med.... Bare lige for at bibringe dig lidt

Hmm, Gitte, til din info varierer det fra kvinde til kvinde. For kvinder med lille sekret
udskillelse (=tør), kan de som dig mærke forskel på gummi eller hud, hvilket er logisk.
Men piger der "flyder over" eller er smaskvåde om man vil, mærker ikke den forskel som du gør.

--
Best regards

Lars

Fra : Gitte

Dato : 04-02-04 07:12

Hej

>Hmm, Gitte, til din info varierer det fra kvinde til kvinde. For kvinder me=
>d lille sekret=20
>udskillelse (=3Dt=F8r), kan de som dig m=E6rke forskel p=E5 gummi eller hud=
>, hvilket er logisk.
>Men piger der "flyder over" eller er smaskv=E5de om man vil, m=E6rker ikke =
>den forskel som du g=F8r.

Der må jeg korrigerer dig lidt. Jeg er en af den slags kvinder, der
endog bliver meget våd (min mand kalder mig af og til Niagara...), og
jeg altså stadig mærke forskel...

MVH
Gitte

Fra : Anita

Dato : 04-02-04 09:43

"Gitte" <gajb@ofir.dk> skrev

> Der må jeg korrigerer dig lidt. Jeg er en af den slags kvinder, der
> endog bliver meget våd (min mand kalder mig af og til Niagara...), og
> jeg altså stadig mærke forskel...

Samme her.

Venligst Anita

Fra : Jane

Dato : 04-02-04 11:13

>Der må jeg korrigerer dig lidt. Jeg er en af den slags kvinder, der
>endog bliver meget våd (min mand kalder mig af og til Niagara...), og
>jeg altså stadig mærke forskel...

ja, jeg kan også mærke forskel og det føles bedre uden gummi. Sådan
logisk set burde der nok ikke kunne mærkes forskel, men skeden er jo
nok følsom på en eller anden måde

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 04-02-04 11:48

> Der må jeg korrigerer dig lidt.

Så må du hellere bøje dit udsagnsord rigtigt - bare lige til at starte
med

--

"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Med venlig hilsen (Citroner Bananer)

Fra : Asger Ellekrog

Dato : 04-02-04 12:17

- hvor vi på dansk normalt skriver: "...lige til at begynde med..."
Kunne ikke dy mig...

/Asger Ellekrog

"Trygleren [9000]" <hesteskeletAT@AThesteskelet.dk.invalid> skrev i en
meddelelse news:4020cdd9$0$152$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 04-02-04 12:27

> - hvor vi på dansk normalt skriver: "...lige til at begynde med..."

Jeg kom i tvivl. Var ved at skrive "bare lige til din efterretning", men
det lød hårdere end det var ment, og så fik jeg åbenbart ikke skrevet
det hele om. Det var en smut-r

> Kunne ikke dy mig...

Du får dem næppe nemmere end den omtalte

Fra : Gitte

Dato : 04-02-04 13:24

On Wed, 4 Feb 2004 12:26:51 +0100, "Trygleren [9000]"
<hesteskeletAT@AThesteskelet.dk.invalid> wrote:

> [...]
>det hele om. Det var en smut-r

>Du får dem næppe nemmere end den omtalte

Og siden du nu er startet, så fås udsagnsord nu lettere end det
omtalte (jeg går ud fra, at det er det, din kommentar skal lede
tilbage til?) - for hvis det var "graden" af hvor hårdt det skulle
lyde, er mildere nok det rigtige ord, frem for nemmere. Når vi nu
alligevel har gang i danskundervisningen

MVH
Gitte

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 04-02-04 15:01

> Og siden du nu er startet, så fås udsagnsord nu lettere end det
> omtalte (jeg går ud fra, at det er det, din kommentar skal lede
> tilbage til?)

Det var det ikke. Vi tager lige de to linier igen:

Asger: Kunne ikke dy mig...
Mæ!: Du får dem næppe nemmere end den omtalte

Jeg mente, at han næppe finder et nemmere sted at gå til angreb på
sproglige fejl,
end i den sætning jeg fik stukket sammen der

- for hvis det var "graden" af hvor hårdt det skulle
> lyde, er mildere nok det rigtige ord, frem for nemmere. Når vi nu
> alligevel har gang i danskundervisningen

Korrekt, men på ingen måde relevant, Niagara

Fra : Gitte

Dato : 04-02-04 15:17

> [...]

>sproglige fejl,
>end i den sætning jeg fik stukket sammen der

Tja, jeg synes jo ikke lige det var indlysende, at det var din
foregående sætning, du refererede til.... men ok.

>Korrekt, men på ingen måde relevant, Niagara

Næh, men denne her tråd var vist ved at blive lidt irrelevant allerede
inden vi nåede hertil

MVH
Gitte

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 04-02-04 15:43

> Næh, men denne her tråd var vist ved at blive lidt irrelevant allerede
> inden vi nåede hertil

Jeg ligger som jeg har redt. Sådan har det sgu altid været

Fra : PerX ...

Dato : 07-02-04 14:12

In article <40208ccf.224198290@news.tele.dk>, gajb@ofir.dk says...
> Der må jeg korrigerer dig lidt. Jeg er en af den slags kvinder, der
> endog bliver meget våd (min mand kalder mig af og til Niagara...), og
> jeg altså stadig mærke forskel...

Ja du vil, men kan du? ;

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 04-02-04 12:24

"Lars" <ls@No_Email.com> wrote in message
[...]

Lyder som om du ikke aner hvad du taler om...

Jeg har været sammen med MANGE piger.. Både dem der bliver en smule fugtige,
og dem hvor man næsten skal have en snorkel med når man skal slikke dem...

Og ALLE siger at kondomer gør at man mærker mindre!! Ikke en eneste gang har
jeg hørt en pige sige at hun ikek kan mærke forskel om det er med eller uden
gummi..

Fra : Jane

Dato : 04-02-04 13:41

>og dem hvor man næsten skal have en snorkel med når man skal slikke dem...

*LOL*

Fra : Andropov

Dato : 27-01-04 11:37

Gitte skrev:

> [...]

>For som kvinde kan man bestemt godt mærke, om det er hud eller gummi
>man er i berøring med.... Bare lige for at bibringe dig lidt

Har du så sværere ved at få orgasme hvis det er gummi du er i berøring med :)

Fra : Gitte

Dato : 27-01-04 11:46

>Har du så sværere ved at få orgasme hvis det er gummi du er i berøring med :)

Jeg vil ikke lige sige, det bliver sværere for mig, men ikke helt så
godt. For det første, så irreterer gummiet mine slimhinder, så jeg
ikke bliver helt så våd som ellers. Det i sig selv er nok til, at jeg
til enhver tid, vil foretrække uden gummi. Desuden kan jeg også godt
lide at mærke manden kommer i mig - og ikke i et kondom; og at mærke
sæden i mig/løbe ud af mig bagefter..... Igen en mangel ved kondom....

MVH
Gitte

Fra : sb

Dato : 27-01-04 13:47

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in message news:<0emRb.11401$hT6.10684@fe18.usenetserver.com>...

Så var der jo altså lige ham nøden, der her i denne gruppe for nylig
skrev at han var så stor at ingen kondomer passede ham (kan ikke huske
størrelsen, men det var noget med ½m på hver led :)) og at de derfor
gik i stykker.

Ring til ham!

Fra : Steen Madsen

Dato : 27-01-04 14:31

Min datter er da et bevis på man ikke altid mærker hvis det brister*gg*

Fra : Zed

Dato : 27-01-04 21:46

"Steen Madsen" <mail@privat.dk> wrote in message
> Min datter er da et bevis på man ikke altid mærker hvis det brister*gg*

Jeg ville ha quoted lidt mere hvis jeg var dig - den der sætning er ikke så
dejlig når den står alene :)

Mvh.
-Zed

Fra : Søren Christensen

Dato : 27-01-04 16:30

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kroner på at ingen mand kan afgøre om penishovedet "har vanter på".
> Det er blær at man er så følsom, at man kan mærke en tiendedel milimeter

Tja jeg har sq selv prøvet det så....
Doggystile hvis nogle skulle spørge...

Venligst

Fra : Axelgaard

Dato : 27-01-04 17:26

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse

> Det er blær at man er så følsom, at man kan mærke en tiendedel milimeter
> tynd gummimembran der flyder i slim

Hvad baserer du den udtalelse på? Jeg kender mange der vil modsige dig i den
påstand.
Det undrer mig også en del at du kalder det blær? Det er ikke altid lige
blæret at være "så følsom" - det har unægteligt sammenhæng med mandens
udholdenhed; jo mere følsom, jo kortere udholdenhed, og omvendt. Af årsager
til for tidlig sædafgang er denne netop én af dem. Et kondom kan derfor
bruges som en forlængelse af mandens udholdenhed, hvilket der helt sikkert
er nogle par, der ser som en fordel.
Jeg ville ønske at jeg kunne deltage i dit væddemål - de kr.1000,- vil lune
godt oven på jule-ræset.

Fra : Bo Warming

Dato : 27-01-04 22:39

"Axelgaard" <axelgaardNOSPAMPLZ@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> er nogle par, der ser som en fordel.
> Jeg ville ønske at jeg kunne deltage i dit væddemål - de kr.1000,- vil

Når ingen kan og tør bevise deres vandrehistorier om at kondomer kan gå i
stykker eller mærkes, så bør vi udvise videnskabelg skepsis.

Lægevidenskaben sjofler deres job, at de tilsviner kondomet for at
medicinalfabrikkerne kan blive milliardærer på ppiller

Du er en sej kong smart når du beretter om at din sex er så fintfølende og
viril at gummiet er som at spille piano med vanter på og kondomet ikke kan
modstå dit sædtryk tsk tsk

Køb en injektionssprøjte og sprøjt lidt lunkent vand ind i din endetarm m og
uden kondom omkring.

Helt ærligt - kan du mærke om "du kommer op ad slimhinde eller i gummi" -
NEJ.. Især ikke hvis der er brugt glidemiddel. At påstå at kvinder kan mærke
om den livgivende sæd rammer hende eller kondomet er VIRKELIG LANGT UDE

Medierne lærer os at lave i en fantasiverden, hvor man ikke skal bevise om
gaskamre eller 6 mio - påstande er NOK. Videnskabelighed er troværdighed.

Fra : Axelgaard

Dato : 27-01-04 23:38

> Når ingen kan og tør bevise deres vandrehistorier om at kondomer kan gå i
> stykker eller mærkes, så bør vi udvise videnskabelg skepsis.

Jeg skriver ikke at de kan gå i stykker, ej heller har jeg været ude for
det. Der må man ty til egne erfaringer eller tro på hvad man hører.
Det må skyldes følelsesløshed i dit lem, hvis du ikke kan mærke at du har
kondom på - jeg ved ikke med dig, men sådan et sidder altså lidt stramt.

> Lægevidenskaben sjofler deres job, at de tilsviner kondomet for at
> medicinalfabrikkerne kan blive milliardærer på ppiller

Er det noget du kan bevise? Jeg ser ingen grund til at tro på den påstand.

> Du er en sej kong smart når du beretter om at din sex er så fintfølende og
> viril at gummiet er som at spille piano med vanter på og kondomet ikke kan
> modstå dit sædtryk tsk tsk

? Hvor fik du lige det fra ? Det har jeg slet ikke nævnt noget om. Hold dig
til fakta eller hold dig væk.

> Køb en injektionssprøjte og sprøjt lidt lunkent vand ind i din endetarm m
og
> uden kondom omkring.

Hvorfor skulle jeg dog gøre det - ser ingen mening i det "forsøg". Er det en
pervers fantasi du har, eller har du selv gjort det?

> Helt ærligt - kan du mærke om "du kommer op ad slimhinde eller i gummi" -

Nu handler det jo ikke om selve udløsningen, men ALT det der kommer før.
Men ja, jeg kan godt mærke forskellen.

> NEJ.. Især ikke hvis der er brugt glidemiddel. At påstå at kvinder kan
mærke
> om den livgivende sæd rammer hende eller kondomet er VIRKELIG LANGT UDE

Du og jeg er ikke kvinde, så lad nu dem diskuttere det.
Når kvinden kan mærke at sæden løber ud efter samlejet, så tror jeg også at
hun kan mærke når "den livgivende sæd" rammer op i hende.

> Medierne lærer os at lave i en fantasiverden, hvor man ikke skal bevise om
> gaskamre eller 6 mio - påstande er NOK. Videnskabelighed er troværdighed.

Ja den skulle du jo lige have med...

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 28-01-04 03:05

On Tue, 27 Jan 2004 22:39:05 +0100, "Bo Warming"
<ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote:

>Når ingen kan og tør bevise deres vandrehistorier om at kondomer kan gå i
>stykker eller mærkes, så bør vi udvise videnskabelg skepsis.

ja jeg kan da for en mærke nada med et præservativ på og jow jeg har
fået et til at gå i stykker - 1987 i Gahna fra dte lokale apotek noget
lort fra Italien af gummi der var blevet godt mørt i varmen !

>Du er en sej kong smart når du beretter om at din sex er så fintfølende og
>viril at gummiet er som at spille piano med vanter på og kondomet ikke kan
>modstå dit sædtryk tsk tsk

ja det kommer jo an på hvor og hvad for noget gummi du køber - men mit
bedste burd er at det man for her i dk nok skal holde om det er fedt
at have på nej men det er så en anden sag .... sex med gummi er
fornuftigt da hiv stadigt hærher men som seksuel oplevelse er det som
at drikke en glas vand af høflighed uden at være tørstig !

>Køb en injektionssprøjte og sprøjt lidt lunkent vand ind i din endetarm m og
>uden kondom omkring.

Æhh hvorfor skulle man så lige det ??

> [...]
>om den livgivende sæd rammer hende eller kondomet er VIRKELIG LANGT UDE

Hwa fan BW har du gået hænd og fået dig en skede ;) ?

>Medierne lærer os at lave i en fantasiverden, hvor man ikke skal bevise om
>gaskamre eller 6 mio - påstande er NOK. Videnskabelighed er troværdighed.

har tanken aldrig straffe dig at du er en smule vandvitig ?
Fortæl lidt om din FAR kære navne broder - han var da helt ravens
sindsyg ikke ? var han også nazist ?
--

1.)Mv. Bo M Mogensen
2.)"Puha badder badder." Ejwind K.

Fra : thomas

Dato : 28-01-04 21:28

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> ja jeg kan da for en mærke nada med et præservativ på og jow jeg har
> fået et til at gå i stykker - 1987 i Gahna fra dte lokale apotek noget
> lort fra Italien af gummi der var blevet godt mørt i varmen !

tror du ikke det var fordi du haved haft det i flere år

Fra : Andreas Falck

Dato : 28-01-04 21:55

I news:40181b38$0$30062$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk skrev
thomas følgende:

[ ... ]

> tror du ikke det var fordi du haved haft det i flere år

Jo, han har sikker haft det i et par snese år

Den rigtige anvendelse forøger risikoen for at graden af
misforståelser bliver væsentlig reduceret

Fra : Bo Warming

Dato : 29-01-04 01:23

"thomas" <postkasse_66@hotmail.com> wrote in message

> og
> kan

> og

Hvis man vil lave et enkelt forsøg, hvorved man konstatere at pludselig
udpumpning af væske op mod en slimhinde føles ens om der er kondom eller
ikke , der adskiller væske fra slimhinde

Fra : Andropov

Dato : 29-01-04 09:36

Bo Warming skrev:

>Polymeren der bruges er den samme der benyttes til femidomer "Polyurethan"
>og den er ikke helt så elastisk som gummi, men uendelig holdbar og kun
>gennembrydelig med skarpt metal.

Mon femidomer også generer kvinders slimhinder.....

Men det siges de larmer en del under akten.

Fra : Big dane

Dato : 29-01-04 11:55

Hejsa
inder.....

> Men det siges de larmer en del under akten.

heheh kvinderne eller femidomerne?

BD

Fra : Bo Warming

Dato : 30-01-04 01:08

"Andropov" <andropov@ofir.dk> wrote in message

> Mon femidomer også generer kvinders slimhinder.....
>
> Men det siges de larmer en del under akten.

Aviserne har spredt løgne, for de vil tækkes ppilleindustrien

Membranen er tyndere end et gummikondom og det er plat-umuligt at lyd fra
den rigeligt store femidom høres

Fra : Andropov

Dato : 29-01-04 12:24

Big dane skrev:

> Men det siges de larmer en del under akten.

>heheh kvinderne eller femidomerne?

Det kan være de gør det begge :)

Kvinder plejer jo at være gode til at snakke :)

Fra : *** Thomas/Jens ***

Dato : 04-03-04 23:55

Andropov wrote:

> Det kan være de gør det begge :)
>
> Kvinder plejer jo at være gode til at snakke :)

det må være ejvind du mener

--
Thomas/Jens
Jeg repræsenterer med denne udtalelse ikke TDC A/S

Fra : Gitte

Dato : 28-01-04 07:25

> [...]
>
>Lægevidenskaben sjofler deres job, at de tilsviner kondomet for at
>medicinalfabrikkerne kan blive milliardærer på ppiller

Og er det bedre at kondom-fabrikanterne tjener kassen i stedet? Fakta
er jo, at nogen tjener på prævention. Og nu har du tilsyneladende fået
en horn i siden på medicinalindustrien - andre kan have noget imod
gummivareindustrien. Men sådan er der så mange personlige referencer,
videnskaben ikke kan tage alvorligt.
t vand ind i din endetarm m og
> [...]
>om den livgivende sæd rammer hende eller kondomet er VIRKELIG LANGT UDE

Og hvad har du så lige af forudsætninger for at kunne dømme noget som
helst om, hvad en kvinde kan mærke? Du kan kun udtale dig om dine
erfaringer som mand, alt andet vil være andenhånds-beretninger, og pr.
default vil førstehåndsberetninger været meget mere troværdige, især
da de ikke er blevet farvet af din forudindtagede holdning undervejs.

>Medierne lærer os at lave i en fantasiverden, hvor man ikke skal bevise om
>gaskamre eller 6 mio - påstande er NOK. Videnskabelighed er troværdighed.

Nå, med dine øvrige udtalelser om videnskabelighed, har jeg lidt svært
ved at tage dine sidste kommentar her seriøst.

MVH
Gitte

Fra : Steen Madsen

Dato : 28-01-04 08:33

"Gitte" <gajb@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Hvordan vil du ha bevis---- personligt mærker jeg ikke den store forskel--
dog er det sådan at hvis pige ikke er så stor igen dernede kan man som mand
godt mærke forskel på den varme, når man kommer længere op i skeden osv..

Fra : Big dane

Dato : 29-01-04 11:57

Hejsa

> [...]
mand
> godt mærke forskel på den varme, når man kommer længere op i skeden osv..

Det er vist noget med, at der er begrænset med nerver når vi kommer ca. 7 cm
op i skeden mener jeg at have læst / set i tv. Dog får jeg ofte fortalt, at
pigerne sagtens kan mærke et kraftigt sprøjt som rammer livmoderhalsen, men
jo længere ind du kommer jo mindre følsomhed skulle hun have.

BD

Fra : Gitte

Dato : 28-01-04 08:40

> [...]
>om den livgivende sæd rammer hende eller kondomet er VIRKELIG LANGT UDE

Og hvorfor i alverden skulle man gribe til endnu et kunstigt produkt
som glidemiddel, for med djælvens vold og magt at kunne få noget som
helst til at fungere med et kondom. Det bliver jo snart et helt
kemi-lokale dernede.... Så hellere uden gummi og med naturlig
smørrelse.

Gitte

Fra : Bo Warming

Dato : 28-01-04 09:32

"Gitte" <gajb@ofir.dk> wrote in message

> [...]
> helst til at fungere med et kondom. Det bliver jo snart et helt
> kemi-lokale dernede.... Så hellere uden gummi og med naturlig

Den liderlige kvinde der smør-godt-og-kør-godt er heldig,
- især hvis partneren er smitstoffri og hun er ligeglad med graviditet.

Men når kondom-behov kan eksplorationskrem være et fremragende smøremiddel
der nok giver 100% sikkerhed for at kondomet aldrig kan mærkes af nogen af
partnerne og aldrig går i stykker.

Forhåndenværende spyt er ofte utilstrækkelig og tørrer hurtig ind, og
kulbrinte-smøremidler(olie, fedt) kvælder med gummiet, så det ikke tåler
vild sex.

For 45 kr kan man købe pakke med 2 avanti-kondomer på apoteket. De er af
polyurethan der kan tåle alle smøremidler og ikke svækkes af lys eller
tusindtallig genbrug.

Skylles de med vand først, så silikonolie-overfladegbehandling forsvinder,
har du ikke forurenet skeden med nogen kemikalier

Fra : Gitte

Dato : 28-01-04 09:56

>Den liderlige kvinde der smør-godt-og-kør-godt er heldig,
>- især hvis partneren er smitstoffri og hun er ligeglad med graviditet.

Ja, eller har valgt anden form for prævention!!

>Men når kondom-behov kan eksplorationskrem være et fremragende smøremiddel
>der nok giver 100% sikkerhed for at kondomet aldrig kan mærkes af nogen af
>partnerne og aldrig går i stykker.

Nok? hmmm.... Du er trods alt ikke så sikker, eller hvordan skal det
forståes?
Og at kondomet ikke kan mærkes, er din påstand, jeg påstår ud fra egne
erfaringer noget andet. Og jeg tror nu en gang mere på mine egne
erfaringer, end dine påstande.
Og her har jo jo så allerede påduttet mig selv 2 "fremmed-legemer",
nemlig gummi + smøremiddel.

>Forhåndenværende spyt er ofte utilstrækkelig og tørrer hurtig ind, og
>kulbrinte-smøremidler(olie, fedt) kvælder med gummiet, så det ikke tåler
>vild sex.

Endnu et minus til kondomet.... Det er jo ikke alle, der synes
vanillesex er det eneste saliggørende.
Yderligere ligger der også det psykologisk aspekt i det, fx. en
frygt/usikkerhed for, om kondomet bliver siddende rigtigt, ved hyppig
skift af stilling osv. Det kan nok sætte en dæmper på lysten

>For 45 kr kan man købe pakke med 2 avanti-kondomer på apoteket. De er af
>polyurethan der kan tåle alle smøremidler og ikke svækkes af lys eller
>tusindtallig genbrug.

Ja, og for 300 kr får man en spiral, der yder prævention i op til 10
år. Hvis jeg skulle bruge 22,50 pr samleje, kunne jeg da meget hurtigt
blive fattig. Eller også skulle jeg vist lægge mine vaner betydeligt
om, og det har jeg helt ærligt ikke lyst til.

>Skylles de med vand først, så silikonolie-overfladegbehandling forsvinder,
>har du ikke forurenet skeden med nogen kemikalier

Hvad med den creme jeg måske bliver nødt til at smøre mig med? Og helt
ærligt, det er da også vildt ophidsende, lige at skulle ud at skylle
kondomerne inden brug. Så vil der der først være brug for rigeligt med
"fremmede" smøremidler.

/Gitte

Fra : Anita

Dato : 28-01-04 14:43

"Gitte" <gajb@ofir.dk> skrev

> [...]
> blive fattig. Eller også skulle jeg vist lægge mine vaner betydeligt
> om, og det har jeg helt ærligt ikke lyst til.

De kondomer BW henviser til er nogle, der kan bruges igen og igen. Jeg
kender dem dog ikke.

Men jeg er også en af de piger, der holder fast ved at det føles betydeligt
dejligere uden kondom.

Venligst Anita

Fra : Jens Axel Søgaard

Dato : 28-01-04 14:45

Det må vist være på tide at fjerne dk.videnskab .

Fra : Anita

Dato : 28-01-04 14:51

"Jens Axel Søgaard" <usenet@jasoegaard.dk> skrev i en meddelelse
> Det må vist være på tide at fjerne dk.videnskab .

God ide. Man skal altid være på vagt når BW har været på banen.

/Anita
---
opfølgning sendes til: dk.snak.seksualitet

Fra : Gitte

Dato : 28-01-04 15:23

>De kondomer BW henviser til er nogle, der kan bruges igen og igen. Jeg
>kender dem dog ikke.

Ok, det var jeg ikke klar over... Men altid rart at lære lidt nyt
Men i øvrigt en lækker tanke, med genbrugskondomer........

MVH
Gitte

Fra : Anita

Dato : 28-01-04 16:01

"Gitte" <gajb@ofir.dk> skrev

> Ok, det var jeg ikke klar over... Men altid rart at lære lidt nyt
> Men i øvrigt en lækker tanke, med genbrugskondomer........

Ja, måske nok for miljøet, men jeg ved ikke helt med hygiejnen? Men det er
nok ikke så meget anderledes end med pessar, så det skulle jo nok være
forsvarligt.

Venligst Anita

Fut til dk.videnskab fjernet.

Fra : Gitte

Dato : 28-01-04 16:06

>Ja, måske nok for miljøet, men jeg ved ikke helt med hygiejnen? Men det er
>nok ikke så meget anderledes end med pessar, så det skulle jo nok være
>forsvarligt.

Næh, jeg er ikke sikker på, at jeg gad stå for vasken.... De vil nok
også gøre sig godt på tørresnoren Men ok, du har ret i, at der da
selvfølgelig er et miljømæssigt hensyn. Men hvis de er så kraftige,
at de kan tåle vask, må det da virkelig være en udsøgt "fornøjelse" at
bruge dem - lidt i stil med de første kondomer, der var lavet af
skind!!

MVH
Gitte

Fra : Bo Warming

Dato : 29-01-04 01:19

> [...]
> at de kan tåle vask, må det da virkelig være en udsøgt "fornøjelse" at
> bruge dem - lidt i stil med de første kondomer, der var lavet af

Abis butikken på Dyrkøb forhandlede fåretarmekondomer men de var ikke
elastiske som polyurethan-kondomerne

Fra : Bo Warming

Dato : 29-01-04 01:16

> [...]

Polymeren der bruges er den samme der benyttes til femidomer "Polyurethan"
og den er ikke helt så elastisk som gummi, men uendelig holdbar og kun

Min nærige far genbrugte gummikondomer snesevis af gange i fyrrerne og
halvtredserne.

PU-kondomer sælger apoteket 2 for 45 kr og et britisk firma Avanti leverer
et par størrelser. I Japan sælges især mindre størrelser.

Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 29-01-04 10:27

> [...]
> gennembrydelig med skarpt metal.
>
> Min nærige far genbrugte gummikondomer snesevis af gange i fyrrerne og

Jeg mener at have læst, at efterhånden som 'Glasnost' begyndte at brede
sig i øststaterne, viste det sig, at en af de primære folkelige klager
vedr. 'systemet' var dets manglende evne til at forsyne 'markedet' med
rimeligt hensigtsmæssige kondomer - de lagerførte varer var vist nærmest
lavet af opskårne cykelslanger, der var svejset sammen fortil! :)

--
(fjern slet fra mail adr.)
med venlig hilsen

Fra : Søren Hansen

Dato : 18-02-04 09:32

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in message
> Når ingen kan og tør bevise deres vandrehistorier om at kondomer kan gå i
> stykker eller mærkes, så bør vi udvise videnskabelg skepsis.

I søndags gik mit kondom "i stykker" mens jeg havde sex med min kæreste. Det
gik simpelthen midt over, toppen sad op i hende og resten om penis roden på
mig, da vi var færdige. Ingen af os havde lagt mærke til, måske fordi vi var
for ophidset. Jeg har stadigvæk det ødelagte kondom (ja det er vasket,
hehe), i tilfælde af at producenten var interesseret. Det var de ikke men
den sendte os en risikoanalyse, og i følge den havde vi ikke gjort noget
galt, kondomet gik bare i stykker. Det sker i følge producenten ca. 1 ud af
en million gange.

> Du er en sej kong smart når du beretter om at din sex er så fintfølende og
> viril at gummiet er som at spille piano med vanter på og kondomet ikke kan
> modstå dit sædtryk tsk tsk

Tror godt man kan mærke det, hvis man tænker på det. Mens hvis to er sammen
som elsker og begærer hinanden, så mærker man squ ikke gummiet.

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 28-01-04 00:19

On Tue, 27 Jan 2004 05:58:35 +0100, "Bo Warming"
> [...]

>kroner på at ingen mand kan afgøre om penishovedet "har vanter på".
>Det er blær at man er så følsom, at man kan mærke en tiendedel milimeter

Jeg vil våge den påstand at jeg snildt kan mærke forskel om jeg dyrker
sex både med og uden kondom. Både mig og min kærese synes at der er så
meget mere pg bedre følelse med idet når at man gør det uden kondom.
Mens at det for os begge er rimeligt "kedeligt" de gange vi "for sjov"
har prøvet kondomsex.
De gange vi har dyrket kondomsex har det ikke varet mere end et par
minutter før at kondomet bliver mere eller mindre flået af på grund af
irritation fra begge sider og vi så går til den, uden kondomer.
Flemming Jacobsen

Fra : FF

Dato : 28-01-04 21:43

Hvis der var nogen der IKKE skulle vide hvem Bo W er så tjek link ud!

http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html

http://www.cs.auc.dk/%7Ehans/bo-warming-citater-2003.html

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-01-04 23:08

"FF" <nono@donnotreply.ru> skrev :

>Hvis der var nogen der IKKE skulle vide hvem Bo W er så tjek link ud!

Og FF kunne læse http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html,
da han åbentbart ikke ved, hvordan man citerer efter netiketten.

Fut: news:dk.admin.netikette

med venlig hilsen
Knud

Fra : thomas

Dato : 29-01-04 11:47

"FF" <nono@donnotreply.ru> skrev i en meddelelse
> Hvis der var nogen der IKKE skulle vide hvem Bo W er så tjek link ud!
>
> http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html
>
> http://www.cs.auc.dk/%7Ehans/bo-warming-citater-2003.html

det vil være synd at sige han er normal

Fra : H. P. Holm

Dato : 29-01-04 12:22

"thomas" <postkasse_66@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:4018e4b3$0$30064$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...:

> det vil være synd at sige han er normal

Forskellen mellem Bo Warming og de andre deltagere i nyhedsgrupperne
er at nogen har lavet hjemmesider om ham.

--
Hans

Fra : Gitte

Dato : 29-01-04 14:13

>Forskellen mellem Bo Warming og de andre deltagere i nyhedsgrupperne
>er at nogen har lavet hjemmesider om ham.

Måske til skræk og advarsel?

/Gitte

Fra : H. P. Holm

Dato : 29-01-04 15:45

"Gitte" <gajb@ofir.dk> skrev i en meddelelse news:401906c6.74541505@news.tele.dk...:

> Måske til skræk og advarsel?

Nyhedsgrupper og Internet er ikke som fjernsyn eller aviser.
Man er nødt til selv at sortere det man læser og afgøre både hvem
man gider høre på, og hvad man gider forholde sig til og svare på.

Du må være meget ny og naiv på nettet, hvis du umiddelbart mener
at Hans Hüttels Bo Warming gabestok på Aalborg Universitet er mere
troværdig end din egen vurdering.

dk.snak.seksualitet gruppens sædvanlige "rådgivere" er ikke mange
potter pis værd, men Bo Warming har muligvis noget seksuel viden
og erfaring du kan have glæde af.

Det er nok bedst hvis du nøjes med at se TV og læse ugeblade?

--
Hans

Fra : Gitte

Dato : 29-01-04 16:06

>Nyhedsgrupper og Internet er ikke som fjernsyn eller aviser.
>Man er nødt til selv at sortere det man læser og afgøre både hvem
>man gider høre på, og hvad man gider forholde sig til og svare på.

Og så har det jo dog trods alt en ganske stor lighed med tv og aviser,
i og med, man selv bliver nødt til at forholde sig kritisk til det man
ser/hører/læser. Den eneste forskel er, at der i disse medier er tale
om envejskommunikation, til forskel fra diverse debatfora på nettet.

>Du må være meget ny og naiv på nettet, hvis du umiddelbart mener
>at Hans Hüttels Bo Warming gabestok på Aalborg Universitet er mere
>troværdig end din egen vurdering.

Jeg har vist ikke udtalt (eller jeg skal måske skrive skrevet, så jeg
er sikker på, at du forstår hvad jeg mener - og ikke skal høre en
belæring om, at dette er et skrifligt forum?), at jeg mener der er
noget, der er mere troværdigt end min egen vurdering. Men hvis det
falder ganske godt i tråd med min egen mening, må det vel være mig
frit for at være ganske enig?

>dk.snak.seksualitet gruppens sædvanlige "rådgivere" er ikke mange
>potter pis værd, men Bo Warming har muligvis noget seksuel viden
>og erfaring du kan have glæde af.

Tror du? Og hvad er så lige dine forudsætninger, for at kunne bedømme
det? Det kan være du har et ganske godt kendskab til BW, men jeg er
ret sikker på, at din kendskab til mig er yderst begrænset.

>Det er nok bedst hvis du nøjes med at se TV og læse ugeblade?

Og hvorfor så det, hvis jeg må spørge? Det kunne være, du selv skulle
holde dig til disse medier, hvis du alligevel ikke kan læse bare en
smule indenad, og opfatte en vis sarkasme....

/Gitte

Fra : Steen Johansen

Dato : 29-01-04 19:42

[...]

Jeg tror at et nærmere bekendskab ville være det eneste rigtige?
MvH Steen

Fra : Gitte

Dato : 30-01-04 00:10

> [...]
>ret sikker på, at din kendskab til mig er yderst begrænset.

>Jeg tror at et nærmere bekendskab ville være det eneste rigtige?

Jeg vil tillade mig, at have min alvorlige tvivl om den sag.... Ud
over, hvad manden kan læse sig til, ud fra det jeg selv
"offentliggør"...

/Gitte

Fra : Big dane

Dato : 30-01-04 01:33

Hejsa
Bo Warmings holdninger er syge i låget, men et eller andet sted er han
fandeme osse sjov!

Kan I ikke se det?
Altså en moderne landsbytosse i verdensklasse, som i stedet for at gå rundt
og forsumpe med en flaske så vælter han sig rundt i ord og underlige
holdninger.

Et eller andet sted må man have respekt for så underlig en person. Blot min
mening som jo er ganske off topic her i øvrigt. Er synes bare, at der er alt
for mange forudsigelige mainstream mennesker.

Godnat med jer.

kh. BD

Fra : peter hansen

Dato : 30-01-04 02:14

"Big dane" <sex-service@dksex.dk> wrote in message
> Hejsa
> Bo Warmings holdninger er syge i låget, men et eller andet sted er han
> fandeme osse sjov!

O' hvilke psykoanalyse...

> Kan I ikke se det?

Nej! - hvor er det?

> Altså en moderne landsbytosse i verdensklasse, som i stedet for at gå
rundt
> og forsumpe med en flaske så vælter han sig rundt i ord og underlige
> holdninger.

Hvad er din essens... kom til sagen, badefrø... *tsk tsk*

> [...]
alt
> for mange forudsigelige mainstream mennesker.

Med mangel på samme vil jeg gerne have lov til at erklærer:

Jeg har ingen repsekt... Denne taber (og dig) har udelukkende formået at
gøre usenet til hvad det er i dag...
Du er OT i den her gruppe... jeg burde futte dig til dk.snak.mudderkastning
men da vi allerede er her og ikke kan synke længere end til dss (hvilket for
mig er at overskride en grænse) så lader jeg værer...

// Peter Pedal

Fra : Steen Madsen

Dato : 30-01-04 06:43

Kort og godt er manden jo ganske sikkert far til en masse-- måske en af
jer-husker Ham fra hver Søndag i Politikken i 70-erne og hans anoncer hvor
han tilbød sig til kvinder med sin sæd-- sygt

Fra : H. P. Holm

Dato : 30-01-04 13:08

"Gitte" <gajb@ofir.dk> skrev i en meddelelse news:40199273.110297859@news.tele.dk...

> Jeg vil tillade mig, at have min alvorlige tvivl om den sag.... Ud
> over, hvad manden kan læse sig til, ud fra det jeg selv
> "offentliggør"...

Du er i virkeligheden en 120 kg tung murerarbejdsmand fra Fjerritslev
og hedder Kurt?

Bare rolig, du har ingen chancer hos mig, det er meget længe siden jeg
har taget opdigtede personer med ofir og hotmail adresser alvorligt.

--
Hans

Fra : Gitte

Dato : 30-01-04 14:37

>Du er i virkeligheden en 120 kg tung murerarbejdsmand fra Fjerritslev
>og hedder Kurt?

Nå, det er den slags du fantaserer om?

>Bare rolig, du har ingen chancer hos mig, det er meget længe siden jeg
>har taget opdigtede personer med ofir og hotmail adresser alvorligt.

Og i lige måde, eftersom jeg allerede er lykkeligt gift, og ikke agter
at lave om på den sag - især ikke til fordel for personer, der har
mistro som en fremherskende egenskab.
I øvrigt lever jeg lige lykkeligt, om du så tager mig alvorligt eller
ej. Men grunden til, at jeg camouflerer mig lidt, er at jeg kun deler
navn med 3-4 andre i landet, hvilket gør mig ret let at finde... Og
jeg har tidligere oplevet personlig chikane pga. mine holdninger, og
det ønsker jeg ikke liiiige igen.

/Gitte

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-01-04 17:08

On Fri, 30 Jan 2004 13:37:07 GMT, gajb@ofir.dk (Gitte) wrote:

HI Gitte du xposter i mellem dss og dsm det er ikke så smart er du
ikke rar at slette den en gruppe når du poster

fut : dk.snak.snik

Fra : H. P. Holm

Dato : 31-01-04 08:44

"Gitte" <gajb@ofir.dk> skrev i en meddelelse news:401a5c64.13803939@news.tele.dk...

> Og i lige måde, eftersom jeg allerede er lykkeligt gift, og ikke agter
> at lave om på den sag - især ikke til fordel for personer, der har
> mistro som en fremherskende egenskab.

Det bliver Steen Johansen meget skuffet over at høre. Han har prøvet
at få mig gift de sidste par år (så han kan komme med til festen).

--
Hans

Fra : Steen Johansen

Dato : 31-01-04 11:25

"H. P. Holm" <hpholm@adresse.invalid> wrote in message
> [...]

Det bliver Steen Johansen meget skuffet over at høre. Han har prøvet
at få mig gift de sidste par år (så han kan komme med til festen).

Det ser ikke godt ud med Gitte Mærkeligefternavn. Så må jeg satse på Brian
Sperms aflagte
hvor der er et eltog med i pakken
MvH Steen

Fra : Gitte

Dato : 31-01-04 16:42

>Det bliver Steen Johansen meget skuffet over at høre. Han har prøvet
>at få mig gift de sidste par år (så han kan komme med til festen).

Hårdt job for den stakkels mand, at skulle afsætte dig....

/Gitte

Fra : Steen Johansen

Dato : 31-01-04 11:20

> [...]

Jeg vil tillade mig, at have min alvorlige tvivl om den sag.... Ud
over, hvad manden kan læse sig til, ud fra det jeg selv

Du vil vel ikke bestride det faktum at i har visse fællæs interesser ?
Eks; I er begge selvbeviste pladdernakker ! Så måske kan sveet music opstå.
Mvh Steen

Fra : Gitte

Dato : 31-01-04 16:46

>Du vil vel ikke bestride det faktum at i har visse fællæs interesser ?
>Eks; I er begge selvbeviste pladdernakker ! Så måske kan sveet music opstå.
>Mvh Steen

At du måske kan nå frem til, at vi skulle have enkelte træk til
fælles, er jo ikke ligefrem det samme som fælles interesser... Så jo,
det vil jeg bestride.

/Gitte

Fra : Steen Johansen

Dato : 31-01-04 23:15

> [...]
At du måske kan nå frem til, at vi skulle have enkelte træk til
fælles, er jo ikke ligefrem det samme som fælles interesser... Så jo,

Tænk blot på den tilfældige måde du mødte din mand på, og der var heller
ikke mange fælles interesser
der skabte den kontakt vel?
Mvh Steen

Fra : Gitte

Dato : 01-02-04 08:54

>Tænk blot på den tilfældige måde du mødte din mand på, og der var heller
>ikke mange fælles interesser
>der skabte den kontakt vel?

Nåh, kender du den historie?
/Gitte

Fra : Big dane

Dato : 01-02-04 00:34

Hejsa

> At du måske kan nå frem til, at vi skulle have enkelte træk til
> fælles, er jo ikke ligefrem det samme som fælles interesser... Så jo,
> det vil jeg bestride.
>
> /Gitte

Hihihi jeg erklærer mig totalt enig med Steen. Kårs, hvor I har den samme
interesse for at "betvivle".
Men det er nu ganske hyggeligt at læse med på sidelinjen, så Betvivl I bare.
Det er jo ikke uinteligent pladder I lukker ud, men bare en værre gang
teritorieafpisseri.

BD