Security Update 2004-01-26
Fra : Thomas Hansen

Dato : 26-01-04 23:16

kan hentes i Softwareopdatering.
/Thomas

--
All hail the black kitty!

Reply to thomash-at-skydebanen.net
iChat: thoomz

Fra : Kristian Storgaard

Dato : 27-01-04 14:56

"Thomas Hansen" skrev 26.01.2004 23:15:

> kan hentes i Softwareopdatering.
> /Thomas

Er der andre end mig, der har haft kernel panics efter opdateringen?

Jeg har ikke haft en eneste på min nye PowerBook (fra oktober), men jeg har
haft TO (2!) i dag.

/kristian

Fra : David Blangstrup

Dato : 27-01-04 16:19

On Tue, 27 Jan 2004 14:55:56 +0100, Kristian Storgaard wrote
(in article <BC3C2C7C.2EA2F%kristian.storgaard@REMOVE_THIS_mail.dk>):

Næh, intet her.

--
David Blangstrup
Illustreret Tidende

Fra : Morten

Dato : 27-01-04 17:16

Kristian Storgaard <kristian.storgaard@remove_this_mail.dk> wrote:

> Jeg har ikke haft en eneste på min nye PowerBook (fra oktober), men jeg har
> haft TO (2!) i dag.

intet her, hverken på G5 eller gammel iBog - mon ik' du har pillet?

--
Morten

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, Combo-drev, Bluetooth mus
+ tastatur, FX5200 Ultra & Lacie Photon18Vision (TFT).

Fra : Lone Schmidt

Dato : 27-01-04 17:43

Morten <spam@reippuert.dk> wrote:

> intet her, hverken på G5 eller gammel iBog - mon ik' du har pillet?

Skal vi lave en pilleklub

og har endnu ikke opdateret endnu, men nu er jeg heller ikke sikker på
at jeg tør!
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Morten

Dato : 27-01-04 22:11

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> Skal vi lave en pilleklub

Ikke med mig, jeg spiser end ikke panodil når jeg har ondt håret.

> og har endnu ikke opdateret endnu, men nu er jeg heller ikke sikker på
> at jeg tør!

Ingen fare...

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 27-01-04 23:57

> Ikke med mig, jeg spiser end ikke panodil når jeg har ondt håret.

Har du groet hår?
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Morten

Dato : 28-01-04 09:48

> Har du groet hår?

et par milimeter. der er jo koldt på toppen

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 28-01-04 19:10

Morten <spam@reippuert.dk> wrote:

> et par milimeter. der er jo koldt på toppen

Ja du er jo tilbage!
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Morten

Dato : 29-01-04 02:55

> Ja du er jo tilbage!

mente nu deroppeoverørene.

Fra : Kristian Storgaard

Dato : 27-01-04 18:03

"Morten" skrev 27.01.2004 17:15:

> intet her, hverken på G5 eller gammel iBog - mon ik' du har pillet?

Jeg piller ved alt, hvad jeg kan komme i nærheden af. Det må ha' været et
sammentræf af uheldige omstændigheder. Det har ikke været der siden sidste
indlæg - og i mellemtiden har jeg også nået at lave AirPort-opdatering.

/kristian

Fra : Michael Holm

Dato : 28-01-04 12:38

> [...]

> indlæg - og i mellemtiden har jeg også nået at lave AirPort-opdatering.

jeg fik en enkel igår, men tænkte at det var kombinationen af at havde
sat cube's usb højtaler til + firewire disk med isight på sig + griffin
powermate + Final cut pro åben + ichat (som iøvrigt fryser i ca. 12 sek.
når man prøver at lave video el. audio, fordi den ikke er først mac i
kæden på min adsl :)
(ud over det var mail, entourage, suppen + hente script, golive cs og
safari åben :)

(PB, AL, 1.25, 1 gb ram + også lige installeret de dersens updates :)
--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk - skal du rejse? http://www.danfae.dk

Fra : Kristian Storgaard

Dato : 28-01-04 12:47

"Michael Holm" skrev 28.01.2004 12:38:

> [...]
> kæden på min adsl :)
> (ud over det var mail, entourage, suppen + hente script, golive cs og

Tjah min opstilling var noget mere simpel. Kun power supply, ethernet og
T68i over bluetooth. Åbne programmer; iChat, MSN, Entourage, FristClass,
Adressebog, Word, Safari og Suitcase (+ måske iBert).

> (PB, AL, 1.25, 1 gb ram + også lige installeret de dersens updates :)

Samme, dog kun med 512 MB :'-(

/kristian

Fra : Michael Holm

Dato : 28-01-04 12:58

> [...]

> T68i over bluetooth. Åbne programmer; iChat, MSN, Entourage, FristClass,
> Adressebog, Word, Safari og Suitcase (+ måske iBert).

nå-ja jeg havde T610 til over bluetooth :)) det er altså fedt at skrive
sms'er over adress book + når folk ringer dukker det op på skærmen :)

Poster hvis det sker igen inden for overskuelig tid,

Fra : Kristian Storgaard

Dato : 28-01-04 15:14

"Michael Holm" skrev 28.01.2004 12:57:

> nå-ja jeg havde T610 til over bluetooth :)) det er altså fedt at skrive
> sms'er over adress book + når folk ringer dukker det op på skærmen :)

Ja. Det gjorde min også i gamle dage... Nu holder adressebogen sig desværre
pænt i baggrunden - også selvom folk ringer eller SMSer. Man skal altså
manuelt hive den frem, når man hører telefonen. Er det også kun mig?

/kristian

Fra : Michael Holm

Dato : 28-01-04 15:24

> [...]

> pænt i baggrunden - også selvom folk ringer eller SMSer. Man skal altså
> manuelt hive den frem, når man hører telefonen. Er det også kun mig?

kun dig :) sorry...

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 27-01-04 20:12

Kristian Storgaard <kristian.storgaard@REMOVE_THIS_mail.dk> wrote:

> Er der andre end mig, der har haft kernel panics efter opdateringen?

Funker fint her (iMac 500 (den "gl." fra 2001)

venlig hilsen

Martin
--
MA @ 55.01.46N/11.50.39E - www.ammentorp.org - fjern xyz fra mailadresse