Filmtitel søges
Fra : Niels Søndergaard

Dato : 26-01-04 22:55

Den var fransk og handlede om to skolepiger, der kørte en folie a deux
ud i det ekstreme, idet filmen endte med, at de begik selvmord for
øjnene af deres forældre og lærere, vist nok under en skolekomedie,
ved at overhælde sig med benzin og sætte ild til.
Den blev vist på DR omkring 1974.
--
Niels Søndergaard

Besøg Bøfsiden: http://www.titlevision.dk/boeuf.htm
Suveræn samling af sproglige smuttere

Fra : Brian P

Dato : 27-01-04 02:21

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> wrote in message
> [...]
> øjnene af deres forældre og lærere, vist nok under en skolekomedie,
> ved at overhælde sig med benzin og sætte ild til.

Prøv at tjekke Kaare Schmidts "TV i 70erne", der lister alle film, tv-serier
mv. sendt på DR i halvfjerdserne. Har du et bud på en titel prøver jeg gerne
at slå efter..

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 27-01-04 13:46

"Brian P" <kanalFJERN@klog.dk> skrev:

> [...]
>mv. sendt på DR i halvfjerdserne. Har du et bud på en titel prøver jeg gerne

Tak, men jeg har ikke titlen. Ved nærmere eftertanke tror jeg nok, det
var i 1975, den blev sendt, formentlig på DR, men måske var det også
på den daværende svenske kanal, som jeg også kunne tage.