McDonaldskuren
Fra : sune vuorela

Dato : 26-01-04 22:13

Der er en gut der forsøgte kun at leve af mad fra McD i en måned:

http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=406935&forside

Det kan være at det kan motivere nogen til at holde sig væk fra
junkfood!

--
Sune

Fra : Helle

Dato : 26-01-04 22:56

"sune vuorela" <nospam@vuorela.dk> wrote in message
> [...]
>
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=406935&forside
>
> Det kan være at det kan motivere nogen til at holde sig væk fra

Ha, hvor "sjovt"! Kæresten og jeg sidder lige og snakker om at det er
utroligt han vil udsætte sig selv for det, men at det da faktisk er
interessant og spændende det der kom frem af det. Modig mand må man sige.
Kender det selv alt for godt: fedt og sukker øger trangen til mere og mere
og mere...er selv igang med at blive uafhængig af det og mangler stadig at
tabe 15 kg.

Mvh Helle

Fra : Casper H - OldTraffo~

Dato : 27-01-04 16:34

"sune vuorela" <nospam@vuorela.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=406935&forside
>
> Det kan være at det kan motivere nogen til at holde sig væk fra

Jeg tror nu ikke helt på den der...

Jeg spiser selv mcd mad meget ofte... mange gange sker det at jeg i 13-14
dage lever af mcd, fordi jeg arbejder der, og jeg har ingen problemer med
sygdom 7*9*13 eller overvægt. (er 190 høj og vejer 60 kg)

Fra : Thomas

Dato : 28-01-04 11:43

Hej Casper

Det er rigtigt at du ikke har problemer med overvægt hvis du er 190cm høj og
60 kilo. Du har dog en BMI under 19, så du er klacificeret som undervægtig.

Mvh

Thomas

Fra : Casper H - OldTraffo~

Dato : 04-02-04 16:52

"Thomas" <a@a.a> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> 60 kilo. Du har dog en BMI under 19, så du er klacificeret som

Jep, og det skyldes for hurtigt stofskifte :)

Jeg har svært ved at tage på.... Er faktisk skide irriterende, da det også
er sværere at opbygge muskler og sådan, da man ikke har så meget fedt...

Fra : Britt Malka

Dato : 04-02-04 19:30

"Casper H - OldTrafford.dk" <webmaster@DELETEMEoldtrafford.dk> skrev:

>Jep, og det skyldes for hurtigt stofskifte :)
>
>Jeg har svært ved at tage på.... Er faktisk skide irriterende, da det også
>er sværere at opbygge muskler og sådan, da man ikke har så meget fedt...

Ja, men så kan vi jo ikke rigtigt lære noget af dit eksempel. Du
startede med at skrive, at du spiste MacDo mad i flere dage i træk i
hvert fald en gang om måneden, hvis jeg husker ret, og at du ikke tog
på.

Det er altså ikke noget bevis på, at man ikke bliver for fed, hvis man
lever af MacDo mad i en måned, sådan som det var udgangspunktet.
--
Britt Malka
Gratis hovedbrud, puslerier og hjernegymnastik: http://www.hovedbrud.com

Fra : Puk

Dato : 27-01-04 19:47

> [...]

> http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=406935&forside
>
> Det kan være at det kan motivere nogen til at holde sig væk fra

Jeg kunne ikke drømme om at holde mig fra junkfood på baggrund af sådan et
forsøg.

Jeg kunne heller aldrig drømme om at leve af junkfood alene.
For mig er junkfood noget, som jeg spiser en sjælden gang imellem og så
nyder jeg det dælme.
Det er ikke den der tur til McD een gang hver anden måned, som jeg går hen
og bliver syg eller fed af, hvis det sker.

Jeg har efterhånden lært, at hvis jeg ellers træner mine 10 timer om ugen og
spiser fornuftigt til daglig, så kan jeg faktisk tillade mig både at spise
junkfood af og til, tage en is, spise et stykke kage eller købe mig en mars.
Det skal bare ikke være hver dag eller hveranden.

Jeg tror på, at min forbrænding er blevet øget efter jeg er begyndt at
træne, som jeg gør. I julen holdt jeg mig bestemt ikke tilbage og spiste
både julemad og godter. Jeg gjorde det reelt KUN i julen (altså juleaften
og dagene umiddelbart efter). Og jeg tabte mig sørme alligevel i den
periode.

Det handler ikke om, at vi skal holde os langt væk fra alt, hvad der
indeholder fedt eller mange kulhydrater. Det handler bare om, at vi ikke
skal vælte os i det.

Mange hilsner
Puk

Fra : pizza

Dato : 04-03-04 22:37

http://www.supersizeme.com

Han lavede en film om det, der gik på Sundance filmfestivalen og nu skal ud
i biograferne. Han tog også jeg ved ikke hvor mange kilo på.