DR..../......Mac
Fra : Morten Lind

Dato : 26-01-04 20:21

Hvordan kan det være, at når DR besøger Mek (Pek Party Band), og filmer
hans skrivebord, så står der mindst en iMac og en PB?

M.

Fra : Peter Kiil

Dato : 26-01-04 20:59

Morten Lind - fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com on 26/01/04 20:20
wrote:

> Hvordan kan det være, at når DR besøger Mek (Pek Party Band), og filmer
> hans skrivebord, så står der mindst en iMac og en PB?

Det ved jeg ikke. Måske fordi han har købt dem?

--
/peter

Fra : Morten Lind

Dato : 26-01-04 21:21

Peter Kiil <spam@kiil.net> wrote:

> Morten Lind - fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com on 26/01/04 20:20

> Det ved jeg ikke. Måske fordi han har købt dem?

Hæ......jeg tænkte nu på kreativt arbejde......

Men iøvrigt, Peter..........laver du DNS?
M.

Fra : Peter Kiil

Dato : 26-01-04 22:31

Morten Lind - fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com on 26/01/04 21:21
wrote:

> Hæ......jeg tænkte nu på kreativt arbejde......
>
> Men iøvrigt, Peter..........laver du DNS?

Ja hvad vil du gerne have DNS'et?

--
/peter

Fra : Morten Lind

Dato : 27-01-04 06:55

Peter Kiil <spam@kiil.net> wrote:

> Morten Lind - fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com on 26/01/04 21:21

> Ja hvad vil du gerne have DNS'et?

Jeg har i en del år haft 4 domæner hos domaene.dk/netropolis.dk, men de
har været lukket ned en måned nu, og jeg kan ikke rigtigt få at vide,
hvad der er i vejen eller hvornår de kommer tilbage.

Så det var måske tidspunktet at skifte

Vender tilbage senere
M.

Fra : Peter Kiil

Dato : 27-01-04 16:16

Morten Lind - fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com on 27/01/04 6:54
wrote:

> [...]
> har været lukket ned en måned nu, og jeg kan ikke rigtigt få at vide,
> hvad der er i vejen eller hvornår de kommer tilbage.

Du siger bare til....

--
/peter